لحظه خواستگاری پائولو دیبالا از اوریانا ساباتینی بعد از ۵ سال رابطه عاشقانه + ویدئو

لحظه خواستگاری پائولو دیبالا از اوریانا ساباتینی بعد از ۵ سال رابطه عاشقانه + ویدئو

پائولو دیبالا، فوتبالیست ۲۹ ساله ی آرژانتینی این هفته در ایتالیا از شریک عاطفی اش، اوریانا ساباتینی، مدل، خواننده و بازیگر ۲۷ ساله ی آرژانتینی خواستگاری کرد. ویدئویی هم از این خواستگاری که غافلگیرانه انجام شد، منتشر شده است.

این ویدئو دیبالا و ساباتینی را در کنار حوضی در شهر رم، پایتخت ایتالیا نشان می دهد که یکباره دیبالا زانو می زند، حلقه ای را به سمت ساباتینی می گیرد و از او درخواست ازدواج می کند. ساباتینی نیز به ستاره ی فوتبال آرژانتین بله می گوید و با شادی به آغوش او می پرد.

دیبالا و ساباتینی که چندی قبل پنجمین سال رابطه عاشقانه شان را جشن گرفتند، برای اعلام رسمی نامزدی خود یک عکس به طور مشترک در صفحات اینستاگرام خود منتشر کردند که ساباتینی را با حلقه ی نامزدی الماس نشان جدیدش نشان می دهد و در کپشن آن نوشته شده: «تا ابد.»

ساباتینی سال گذشته در مصاحبه ای گفته بود: «من دوست دارم ازدواج کنم و پائولو این را می داند. من دوست دارم قبل از مادر شدن ازدواج کنم. من به ترتیب مراحل اعتقاد دارم: خواستگاری، ازدواج و مادر شدن. گرچه هیچوقت نمی توانیم تضمینی داشته باشیم، اما مطمئن هستم که مورد آخر تنها چیزی است که برگشتی ندارد و باید با کسی انجام شود که به شما احساس امنیت می دهد.»

اوریانا ساباتینی کیست؟

اوریانا ساباتینی متولد سال ۱۹۹۶ در آرژانتین، مدل، خواننده و بازیگر بسیار مشهوری در کشور خود است.

والدینش هر دو بازیگر بودند و خود یادگیری آواز، پیانو و تئاتر را از کودکی آغاز کرد.

کار مدلینگ را از ۱۳ سالگی شروع کرد و تاکنون با برندهای شناخته شده ی زیادی از جمله برند لورئال همکاری داشته است.

ساباتینی سابقه ی حضور در چند فیلم، سریال و ریالیتی شوی آرژانتینی را هم دارد.

او در زمینه ی خوانندگی هم فعالیت دارد و در سال ۲۰۱۷ نخستین تک آهنگ انگلیسی خود را منتشر کرد. ساباتینی در کنسرت های خوانندگان و گروه های موسیقی مشهوری مانند آریانا گرانده، کلد پلی و رد هات چیلی پپرز هم به عنوان خواننده ی اجرای افتتاحیه حضور داشته است.

او چهره ی شناخته شده ای هم در اینستاگرام است و بیش از ۶ میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد.

ثروت او ۲ میلیون دلار تخمین زده شده است.

آشنایی او و دیبالا به سال ۲۰۱۷ بازمی گردد، زمانی که ستاره ی فوتبال آرژانتین در یکی از کنسرت های آریانا گرانده شرکت کرده بود. دیبالا که آن زمان برای تیم یوونتوس بازی می کرد، در همان کنسرت با اوریانا ساباتینی آشنا شد که اجرای افتتاحیه ی آن را برعهده داشت. آن ها بعد از مدتی آشنایی، از سال ۲۰۱۸ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند.

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود