اعتراف سحر قریشی به اعتیاد شدیدش؛ از اوردوز تا دود کردن ۳۰ میلیارد تومان! + ویدئو

اعتراف سحر قریشی به اعتیاد شدیدش؛ از اوردوز تا دود کردن ۳۰ میلیارد تومان! + ویدئو

سحر قریشی که مدتی است یک کانال یوتیوبی به راه انداخته و با صحبت هایش در ویدئوهای خود درباره ی زندگی شخصی اش و همینطور طرح برخی ادعاها و انتقادها در رابطه با چهره های مشهور خبرساز شده، این بار در ویدئوی جدیدی به اعتیاد شدیدش در گذشته و مصرف ۳۰ میلیارد تومان مواد مخدر در این راه اعتراف کرده است.

ادعای اعتیاد سحر قریشی اولین بار از سوی امیر تتلو پس از بر هم خوردن رابطه ی آن ها با یکدیگر در سال ۱۴۰۱ مطرح شد. تتلو مدعی شده بود قریشی در حال حاضر به مواد مخدر اعتیاد دارد اما صحت داشتن این ادعا مشخص نبود.

حالا قریشی خود در یکی از ویدئوهای جدید کانال یوتیوبش به ماجرای اعتیاد شدید خود پرداخته است. بر اساس صحبت های قریشی، این ماجرا به زمان حضور او در ایران و فعالیتش در سینما بازمی گردد.

قریشی توضیح داد که شکست در روابط عاطفی و ضربه خوردن از برخی دوستان، او را به سمت تنهایی و وضعیت بد روحی سوق داد و در نهایت با آنکه تا پیش از آن حتی اهل مصرف الکل نبود، با روی آوردن به مواد مخدر سعی کرد خود را آرام کند.

سحر قریشی گفت که اعتیاد او به قدری شدید شد که از جایی به بعد دیگر هیچ دوزی از مواد مخدر رویش تأثیرگذار نبود. او اذعان کرد در طول دوره ی اعتیاد خود که ۲ سال به طول انجامید ۳ بار اوردوز را تجربه کرد و تا پای مرگ پیش رفت و ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان را نیز در این راه دود کرد.

قریشی همچنین از تلاش هایش برای ترک اعتیاد که پس از ۸ ماه محقق شد گفت و در نهایت بر اشتباه بودن تصمیمش برای روی آوردن به مواد مخدر تأکید کرد.

قریشی از زمان راه اندازی کانال یوتیوبش بارها با صحبت های خود خبرساز شده، از جمله ادعاهایش درباره ی زندگی شخصی خود و همینطور انتقاداتش از برخی چهره های مشهور. قریشی پس از ترک ایران فعالیت مجازی خود را به حداقل رسانده بود و حالا برخی معتقدند او با هدف کسب درآمد از یوتیوب تصمیم به فعالیت در این شبکه اجتماعی گرفته و با طرح اظهارات جنجالی سعی بر بازار گرمی دارد.

سحر قریشی پس از جدایی از امیر تتلو در تابستان ۱۴۰۱، ترکیه را به مقصد دبی ترک کرد و از آن زمان در آنجا به سر می برد. او در یکی از ویدئوهای اخیر خود مدعی شد که در دبی به کار املاک مشغول است و یک شرکت تبلیغاتی نیز در آنجا راه اندازی کرده است. قریشی گرچه از زمان ترک ایران همواره با حجاب جلوی دوربین حاضر شده و در یکی از لایوهای اینستاگرامی اخیر خود نیز تأکید کرد که بعد از اتمام کارش در دبی، حتماً به ایران باز خواهد گشت، اما با توجه به صحبت های پرحاشیه ی اخیرش به نظر می رسد قصدی برای فعالیت دوباره در سینمای ایران ندارد.

بیشتر بخوانید:

خواستگاری در دیدار اول؛ ادعاهای سحر قریشی درباره رابطه عاشقانه با مهدی طارمی + ویدئو

اظهارات خبرساز سحر قریشی؛ از حمله به سام درخشانی تا ادعای جنجالی درباره حمید فرخ نژاد + ویدئو

۴ نظر

ورود

  • حاج حشمت آبان ۱۵, ۱۴۰۲

    اگر حرف های ایشان صحیح باشد یعنی روزی ۴۲ میلیون تومن هزینه مواد مخدر کرده است که احتمالا کوکائین بوده است
    شیره خیلی ارزان تر است و فواید بسیاری برای بدن دارد

    • یا حق اسفند ۲۵, ۱۴۰۲

      دروغ میگه معتاد بوده اعتیاد. د پدر قیافه رو در میاره مگه میشه قیافه رو بر گردون .من پدرم معتاد شد قیافه اش و به کلی داغون کرد . دروغ می گه مواد مخدر حتی دندان‌ها رو فک و پوست و موها رو می اندازد به شکل وحشتناکی

  • Mohammad آبان ۱۶, ۱۴۰۲

    همه حرفاش چرته.فقط میخاد کانالش ببره بالا که ازش پول در بیاره

  • میلان آذر ۳, ۱۴۰۲

    شغل اینا تن فروشی
    تتلو چطوری یمدت این تحمل کرد