جنجال همکاری ساسی مانکن و ترانه علیدوستی در یک فیلم جدید؛ ماجرا چیست؟ + ویدئو

جنجال همکاری ساسی مانکن و ترانه علیدوستی در یک فیلم جدید؛ ماجرا چیست؟ + ویدئو

ادعای جنجالی ساسان حیدری، خواننده ی ایرانی خارج نشین ملقب به ساسی مانکن، درباره ی همکاری او و ترانه علیدوستی در یک فیلم جدید، با واکنش وکیل علیدوستی مواجه شده است.

ساسی مانکن روز یکشنبه با انتشار پوستری در صفحه ی اینستاگرامش مدعی شد در فیلم جدیدی به نام «شیدا» به همراه ترانه علیدوستی و جمعی از بازیگران ترکیه ای نقش آفرینی کرده است، پوستری که ترانه علیدوستی و ساسی مانکن در آن دیده می شوند.

او در این پست اینستاگرامی نوشته:

رونمایی از پوستر رسمی فیلم شیدا، که افتخار اینو داشتم تا در کنار بزرگانی همچون خانم علیدوستی، و بازیگران مطرح سینمای ترکیه، ایفای نقش کنم، به خودم که خیلی چسبید، امیدوارم شما هم از دیدنش لذت ببرید

ساسی مانکن ترانه علیدوستی

ساسی مانکن ترانه علیدوستی

ساسی مانکن صفحه ی اینستاگرام ترانه علیدوستی و همینطور صفحه ی اینستاگرام اختصاصی فیلم «شیدا» را هم روی تصویر پوستر تگ کرده است. در صفحه ی فیلم «شیدا» تصاویر مختلفی از این فیلم دیده می شود، اما پوستر فیلم تنها تصویری است که ترانه علیدوستی در آن حضور دارد.

ساسی مانکن ترانه علیدوستی

این ادعای ساسی مانکن سر و صدای زیادی به پا کرد و گمانه زنی های زیادی در اینباره مطرح شد، تا اینکه روز گذشته زهرا مینویی، وکیل ترانه علیدوستی در گفتگویی با روزنامه «اعتماد» ادعای ساسی مانکن را رد کرد. مینویی در اینباره به «اعتماد» گفت: «این همکاری به هیچ عنوان صحت ندارد و اخبار منتشر شده فاقد اعتبار و کاملا جعلی است.»

با این حال، پس از تکذیب وکیل ترانه علیدوستی، ساسی مانکن با انتشار دو ویدئو در صفحه ی اینستاگرامش بر ادعای خود پافشاری کرد. در ویدئوی اول او ادعا می کند فیلم «شیدا» دو سال و نیم قبل فیلمبرداری شده و حالا به تازگی آماده ی نمایش شده و تیزر رسمی آن هم به زودی منتشر خواهد شد. در ویدئوی دوم ساسی مانکن با گلایه می گوید که این ماجرا ارتباطی به او ندارد و صرفاً خبر منتشر شده توسط صفحه ی فیلم را بازنشر کرده است. و بدون نام بردن از ترانه علیدوستی ادعا می کند که او در این فیلم بازی کرده اما حالا به دلایلی این موضوع را تکذیب می کند.

با وجود اظهارات ساسی مانکن بسیاری معتقدند در حقیقت پای انتشار یک آهنگ جدید از این خواننده ی پرحاشیه در میان است و ادعای او درباره ی همکاری با ترانه علیدوستی یک ترفند بازاریابی برای فراگیر کردن اثر جدید خود است و پوستر فیلم «شیدا» هم جعلی بوده و با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است. ساسی مانکن در سال های اخیر همواره تلاش کرده با ترفندهای مختلف و حاشیه سازی توجه ها را به آثار جدید خود جلب کند.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • H آبان ۳۰, ۱۴۰۲

    ترانه علیدوستی باشخصیت تر و فرهیخته تر از این حرفهاست که با اسکلی مثل ساسی حتی تو یه کادر قرار بگیره.
    شاید اینم یکی از روش های …حکومتی باشه برای تخریب چهره آزادی خواهان مردمی

    • G آبان ۳۰, ۱۴۰۲

      از ترانه علیدوستی چی دیدی که میگی فرهیخته است؟ مثل اینکه رسم شده هرکی از هر کی خوشش میاد از روی شکم براش لقب و صفت درست میکنه. چهره آزادی خواهان مردمی 😂️ ضمنا طرفدارهای ساسی مانکن اینقدر زیادند که ترانه علیدوستی باید از خداش هم باشه باهاش همکاری کنه.

      • Rozi آذر ۱, ۱۴۰۲

        ساسی مانکن برای شما ساسی هس برای دیگران یه اسکل بیش نیس اینم یکی هس عین امثال تتلو ف میکنی کیه اونو میخای با ترانه علیدوستی یکی کنی ک هزار باره ها اونو تو جشنواره کن دعوت کردن چرا یه بار امثال ساسی اسکل دعوت نمیکنن خیر سرش تو آمریکا هم فعالیت میکنه چطور از خواننده‌ های خودشون استقبال میکنن ولی اینو آدم حساب نمیکنن چطور گلشیفته رو دعوت کردن یا اون یکی محلقا جابر ولی ساسی رو نه چون این یه درپیتی هس شما بزرگش کردین 🤭😂😂

  • Rozi آذر ۱, ۱۴۰۲

    فلک زده چ عقده ایه کجا این شغال اشکمه پر …مانکنه هی بهش میگن ساسی مانکن