مقایسه بحث برانگیز دولت روحانی و رئیسی از زبان حجت الاسلام ماندگاری + ویدئو

مقایسه بحث برانگیز دولت روحانی و رئیسی از زبان حجت الاسلام ماندگاری + ویدئو

به تازگی ویدئویی از بخشی از صحبت‌های حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که در آن این کارشناس دینی دستاوردهای دولت سید ابراهیم رئیسی را برمی‌شمارد. این ویدئو از این حیث بحث‌برانگیز شده که بسیار اغراق‌شده به نظر می‌رسد.

در این ویدئو که تاریخ ضبط آن مشخص نیست حجت الاسلام ماندگاری با مقایسه دولت حسن روحانی و رئیسی سعی در نشان دادن بهبود اوضاع دارد.

حجت الاسلام قرائتی: «آمار امراض روانی و مقاربتی در دختران رها و لاابالی بیشتر است»

او از «خرید کشتی مواد اولیه و آذوقه» از بندر عربستان و پر کردن انبار آذوقه ۳۱ استان کشور تا یک سال و نیم می‌گوید و مدعی تولید و واردات «۱۵۰ میلیون واکسن کرونا» است که باعث شد تلفات همه‌گیری به زیر ۱۰۰ و ۱۰ نفر برسد.

به گفته ماندگاری، در «ماه‌های ابتدایی» آغاز به کار دولت رئیسی «صدها کارخانه» راه‌اندازی شد.

این مدرس حوزه علمیه همچنین از برقراری رابطه اقتصادی با ۱۵ کشور همسایه می‌گوید که «سالیانه میلیاردها دلار تبادل اقتصادی دارند» و «دولت قبلی آنها را کلاس نمی‌دانست».

حجت الاسلام ماندگاری سپس از قول محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، می‌گوید که «در سه-چهار ماه اول، روزی ۱۹ ساعت در دفتر کار بودیم و هر کداممان روزی دو-سه بار سِرُم می‌زدیم!»

به گفته او، مخبر قول داده بود که تا یک سال آینده (یک سال پس از آغاز به کار دولت رئیسی) مردم ثمره فعالیت‌های زیربنایی اقتصادی را در سفره‌های خود خواهند دید!

صحبت های بحث برانگیز حجت الاسلام ماندگاری درباره دستاوردهای دولت ابراهیم رئیسی + ویدئو

این صحبت‌ها واکنش گسترده کاربران شبکه های اجتماعی را در پی داشته و بسیاری این ادعاها را اغراق‌آمیز خوانده‌اند.

حجت الاسلام ماندگاری پیش از این هم موارد بحث‌برانگیزی مطرح کرده است. به عنوان نمونه یک بار مدعی شد در آمریکا اتفاق عجیبی افتاد که نگذاشتند رسانه‌ای شود. به گفته او یک میلیون سیاهپوست در نیویورک یا واشنگتن با این شعار راهپیمایی کردند: «ما حکومتی از نوع حکومت ایران می‌خواهیم.»

دیجیاتو
بدون نظر

ورود