درخواست جنجالی علی صبوری: «نفری ۲۰۰ هزار تومان بدهید تا ماشین بخرم!»

درخواست جنجالی علی صبوری: «نفری ۲۰۰ هزار تومان بدهید تا ماشین بخرم!»

علی صبوری بازیگر و کمدین مشهور از مردم درخواست کرده با واریز حداقل ۲۰۰ هزار تومان به حسابش به او کمک کنند ماشین مورد علاقه‌ اش ‏را بخرد و برنامه ی جدیدی بسازد.

او که در کنار صفحه ی اصلی و عمومی اینستاگرامش، یک صفحه ی خصوصی هم راه اندازی کرده، در ابتدا به مخاطبان خود اعلام می کند که این صفحه ی خصوصی محتوایی متفاوت از اینستاگرام عمومی اش خواهد داشت و هر کس که علاقمند به دنبال کردن صفحه ی خصوصی اش باشد، درخواست فالوی او را در ازای واریز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان قبول خواهد کرد.

صبوری در ادامه با لحن طلبکارانه‌ ای می گوید که سال‌ها رایگان خندیدیم و ‏در قسمت دیگری از ویدئویی که منتشر کرده عنوان می کند که واریز این مبلغ در برابر زحماتی که برای مردم ایران کشیده بسیار ناچیز است!

او همچنین باور دارد که مردم باید هزینه ی ساخت برنامه‌های او‏، خرید ماشین مورد علاقه اش و غیره را که چیزی بین ۲ میلیارد تا ۵ میلیارد برآورد کرده، پرداخت کنند و جالب آنکه نام این حرکت را «حمایت» عنوان می‌ کند.

در ادامه او کاربرانی که به این استوری‌ ها اعتراض کرده‌ اند را «احمق» خطاب می کند و می‌ نویسد: ‏«اگر شما پول ساخت برنامه را ندهید مجبورم از پول ماشینم برنامه بسازم.»

این درخواست با واکنش‌های اعتراضی و تند بسیاری از کاربران همراه شده است.

علی صبوری که اواخر شهریور ماه امسال از بستری شدنش در بیمارستان روانی خبر داده بود، پس از پایان دوران بستری اش، در اینستاگرام خود از تجربه ی ابتلایش به افسردگی و اعتیاد به مواد مخدر پرده برداشت. او اعلام کرد پس از ترک اعتیاد و بستری شدن در بیمارستان روانی حال او بهبود پیدا کرده است.

بیوگرافی علی صبوری

اعتیاد علی صبوری

علی صبوری متولد سال ۱۳۷۱ در مشهد، دانشجوی اخراجی رشته هوشبری است.

به گفته ی خودش در دبیرستان تجربی خواند و دوست داشت پزشک شود و تصور می کرد می تواند هنر را در کنارش نیز ادامه دهد.

اما به جای پزشکی، در رشته هوشبری قبول شد و در آخرین ترم از دانشگاه اخراج شد. او در مصاحبه ای در اینباره گفته: «می خواستم یک نمایش روی صحنه ببرم و با وجود هماهنگی با اساتید دانشگاه بخاطر عدم حضور در کلاس صفر گرفتم و اخراج شدم.»

در سال ۹۵ بعد از انتشار یک ویدئوی طنز انتقادی در اینستاگرام درباره ی عدم برگزاری کنسرت در مشهد به فکر ساخت کلیپ های کوتاه طنز افتاد. او تا پیش از آن دنبال کنندگان بسیار کمی داشت، اما وقتی این ویدئو با استقبال کاربران مواجه شد، تصمیم گرفت این کار را ادامه دهد و اینگونه شد که رفته رفته به یکی از چهره های کمدی اینستاگرام بدل شد.

اعتیاد علی صبوری

در سال ۹۶ در مسابقه «خنداننده شو» برنامه ی تلویزیونی «خندوانه» شرکت کرد و گرچه از رسیدن به فینال مسابقه باز ماند اما شهرت بسیار زیادی کسب کرد، به طوری که شرکت در این مسابقه تعداد دنبال کنندگان اینستاگرامش را از ۴۰۰ هزار نفر به یک میلیون نفر رساند.

صبوری ساخت کلیپ های طنز را ادامه داد تا اینکه در سال ۹۹ توانست با سریال تلویزیونی طنز «آخر خط» برای نخستین بار بازیگری حرفه ای را تجربه کند.

البته او در سال ۹۵ در فیلم «سقف دودی» پوران درخشنده هم نقش آفرینی کوتاهی کرده بود اما در تدوین نهایی سکانس های او حذف شده بود.

بعد از آن بار دیگر در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دو سریال تلویزیونی طنز به نام های «بوتیمار» و «خداداد» حضور یافت.

اعتیاد علی صبوری

بعد از آغاز فعالیت صبوری در تلویزیون، حضور او در اینستاگرام کمرنگ شد. او در مصاحبه ای در اینباره گفته: «مدتی از اینستاگرام دور شدم چون برای ورود به تلویزیون یک تعهد حرفه ای ۱۰ ساله دادم که همه کارهایم تا ده سال آینده با اجازه مدیران سازمان باشد. این تعهد را یک روند حرفه ای می دانم چرا که امروز فیلم و سریال زیادی در فضای مجازی ساخته می شود که اغلب آنها هنرپیشه هایی هستند که در تلویزیون رشد کردند و این طبیعی است که مدیران بخواهند هنرپنیشه های خود را صرفا برای تلویزیون استفاده کنند.»

صبوری علاوه بر بازیگری، به عنوان دستیار صحنه و جانشین تولید سینما و تلویزیون نیز فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید:

اعتراف علی صبوری به اعتیادش به مواد مخدر و تجربه اوردوز

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • عه؟ آذر ۱۸, ۱۴۰۲

    عه؟ که اینطور؟
    خب اینطوره منم کلی کارهای خوبی کردم. برا اجتماع زحمت کشید. تو محله همه میشناسن. خب برا منم بخرید.

    این که نشد.

    این روشها اسمش گدایی هست.
    و یکی از بدترین روشهای گدایی همینه.