بیوگرافی المیرا شریفی مقدم؛ از ماجرای قتل پدرش در کودکی تا همسر و فرزندان

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم؛ از ماجرای قتل پدرش در کودکی تا همسر و فرزندان

المیرا شریفی مقدم گوینده و مجری تلویزیونی یکی از مشهورترین چهره های صدا و سیماست. هر از چندگاهی این مجری مشهور با صحبت ها یا واکنش هایش خبرساز می شود و اخیراً نیز بحث او با کارشناس برنامه در مورد خیانت خبرساز شده است که به آن پرداختیم. در ادامه این مطلب شما را با بیوگرافی و مختصری از فعالیت های المیرا شریفی مقدم آشنا خواهیم کرد.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

به نقل از نمناک، المیرا شریفی مقدم، مجری و گوینده شبکه خبر، متولد ۱۸ خرداد ماه سال ۱۳۶۰ در تبریز و در یک خانواده آذری زبان متولد شد. وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد بود که از سال ۷۹ از طریق آزمون های شبکه خبر وارد این شبکه شد و همراه با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد علوم ارتباطات، کار گویندگی خبر را ادامه داد و در حال حاضر، چندین سال است که با شبکه خبر همکاری می کند.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

اولین خبری که المیرا شریفی مقدم در این شبکه خواند، مربوط به فروردین سال ۱۳۸۰ می شود که اخبار جوان بود. دو ماه بعد بلافاصله گویندگی اخبار پزشکی – تخصصی شبکه خبر را پیشنهاد گرفت و کم کم همین روند ادامه داشت تا اینکه در حال حاضر گوینده مرکزی شبکه خبر است.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم، در یکی از پست های منتشر شده در صفحه رسمی خود به ماجرای کشته شدن پدرش توسط سارقان کیف قاپ اشاره کرد و عنوان کرد که پدرش را بر اثر این حادثه از دست داده و همچنان خاطره تلخ آن روز را به یاد دارد.

شریفی مقدم با انتشار عکس و متنی در حساب توییتر خود بالاخره راز قتل پدرش را بعد از ۳۰ سال فاش کرد. این مجری سرشناس شبکه خبر در توییت خود نوشت:

ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه، صدای کمک میاد!

دوباره کمک!با سومین کلمه کمک، صدای بابام رو شناختم.

جلوی ورودی خونه حمله میکنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت میکنه، به قتل میرسه.
بیست و پنج سال گذشته و دونفر قاتل هنوز پیدا نشده اند.

هرچقدر بزرگتر میشم، اون شب وحشتناک پررنگتر درنظرم دیده میشه. روح همه رفتگان شاد.

سالم باشید

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

ماجرای ممنوع الکار شدن المیرا شریفی مقدم

داوود عابدی در سال ۱۳۵۴ در تهران و در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمد. همسر المیرا شریفی مقدم، پنج خواهر و یک برادر دارد و پدرش بازنشسته داروسازی است. فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد مرکزی است و همچنین در زمینه ورزش هم دان چهار تکواندو را دارد.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

در سال ۱۳۷۵ زمانی که سال اول دانشگاه بود، کار خود را با رادیو جوان آغاز کرده و پله پله بالا آمد. آن زمان مهران دوستی گوینده برنامه مجله بامدادی بود. مهران که در این کار پیشکسوت بود، او را تشویق کرد تا به رشد خوبی برسد. داوود عابدی همینطور، آقای رئوفی را نیز از مشوقین خود دانست.

حاصل ازدواج المیرا شریفی مقدم و داوود عابدی دو پسر به نامهای امیر ابوالفضل و امیر ارسلان می باشد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود