معرفی ۵ نمایندگی اصلی شرکت هایک ویژن در خاورمیانه

معرفی ۵ نمایندگی اصلی شرکت هایک ویژن در خاورمیانه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت هایک ویژن (Hikvision) به عنوان یکی از پیشروهای جهانی در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و دوربین‌های مداربسته، توانسته است با تکنولوژی‌های پیشرفته و کیفیت بالا، به عنوان یک نمونه موفق در عرصه امنیت الکترونیک شناخته شود. شرکت هایک ویژن با هدف ارائه راهکارهای نوین و ایمنی برای مشتریان خود، نمایندگی‌هایی در سراسر جهان تشکیل داده است. در این رپورتاژ، به معرفی ۵ نمایندگی اصلی شرکت هایک ویژن در منطقه خاورمیانه خواهیم پرداخت.

نمایندگی هایک ویژن در دبی، امارات متحده عربی:

یکی از مهمترین نمایندگی‌های هایک ویژن در خاورمیانه شرکت ADS Security Devices Trading LLC است که سایت این شرکت adscctv.com می باشد و دفتر آن شهر دبی است. این نمایندگی با ارائه محصولات متنوع هایک ویژن، به مشتریان خود راهکارهای امنیتی کامل ارائه می‌دهد. از دوربین‌های مداربسته تا سیستم‌های نظارتی پیشرفته، این نمایندگی تمامی نیازهای امنیتی مشتریان خود را پوشش می‌دهد.

آدرس این نمایندگی: دبی ، الفهیدی، خیابان الرفا، ساختمان آل ثانی، فروشگاه شماره ۱

نمایندگی هایک ویژن در ایران:

پرشیا سیستم نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران با گرانتی پرشیا سرویس است که سایت این نمایندگی hikvision-cctv.com می باشد.

هلیک ویژن سی سی تی وی یکی از معتبرترین مراکز عرضه دوربین‌های مداربسته و سایر تجهیزات نظارت تصویری در کشور ایران است که طیف گسترده‌ای از محصولات باکیفیت این برند مطرح جهانی را توزیع می‌کند.

اگر در حوزه تجهیزات نظارت تصویری فعالیت دارید، بی‌شک با برند معتبر و پرطرفدار هایک ویژن آشنا هستید. این برند چینی به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید محصولات امنیتی، نقش به‌سزایی در تأمین امنیت شهرها، خانه‌ها، و اداره‌ها در سراسر جهان داشته است.

اگر قصد دارید یک سیستم مداربسته بی‌عیب و نقص راه‌اندازی کنید، به شدت توصیه می‌شود که از نمایندگی‌ هایک ویژن بهره‌مند شده و محصولات متنوع و با کیفیت این برند را در نظر بگیرید.

معرفی 5 نمایندگی اصلی شرکت هایک ویژن در خاورمیانه

نمایندگی هایک ویژن تهران کجاست؟

آدرس نمایندگی هایک ویژن در تهران : تهران ،میدان آرژانتین ، خیابان وزرا یا خالد اسلامبلی ، خیابون شفق (۱۷ ام) ، پلاک ۱۸ می باشد.

هایک ویژن به عنوان یک برند قدیمی و مطرح، که بیش از ۲۰ سال است در حوزه طراحی و تولید تجهیزات نظارت تصویری فعالیت می‌کنید تا به امروز توانسته تا سبد کامل و متنوعی از محصولات خود را به بازار عرضه کند. برخی از این محصولات با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز تولید شده‌اند.

برخی دیگر نیز مجهز به تکنولوژی‌های انحصاری هایک ویژن هستند و طرفداران زیای در دنیای تجهیزات نظارت تصویری یافته‌اند. این برند چینی معتبر، با دارا بودن یک تیم R&D خلاق و قدرتمند، توانسته تا عنوان پرفروش‌ترین برند دوربین مداربسته را در دنیا به خود اختصاص دهد و محصولات خود را در بیش از ۱۵۰ کشور در جهان از جمله ایران به فروش برساند.

همچنین پس از خرید این تجهیزات، کاربران به راحتی قادر هستند تا با تماس با نمایندگی، راهنمایی‌های لازم در زمینه نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها را دریافت کنند.

خبر خوب این است که چنانچه شما در ایران قصد دارید یک سیستم مداربسته هایک ویژن راه‌اندازی کنید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی هایک ویژن تهران یا شهر خود، این محصولات را خریداری نموده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. کلیه کالاهای عرضه شده توسط نمایندگی دارای گارانتی معتبر، قیمت بسیار مناسب و ضمانت اصالت هستند بنابراین خیال شما از بابت خرید این محصولات آسوده خواهد بود.

معرفی 5 نمایندگی اصلی شرکت هایک ویژن در خاورمیانه

نمایندگی هایک ویژن در استانبول، ترکیه:

شرکت هایک ویژن در استانبول نیز یک نمایندگی مهم دارد که با همکاری با شرکت‌های محلی، به ارائه خدمات امنیتی برتر پرداخته است. این نمایندگی به عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش، محصولات هایک ویژن را در بازار ترکیه به مشتریان ارائه می‌دهد.

آدرس : ترکیه ۳۴۴۸۵ استانبول، ساری‌یِر، محله آیازاغا، خیابان معمار سینان، شماره ۲۱، بولوارد دفتر سبا، بلوک D، طبقه ۱، بخش ۹

وب سایت: despec.com.tr

نمایندگی هایک ویژن در ریاض، عربستان سعودی:

با توجه به رونق بالای صنعت امنیت در عربستان سعودی، نمایندگی هایک ویژن در ریاض یکی از نمایندگی‌های پرفروش در منطقه است. این نمایندگی با ارائه راهکارهایی همچون سیستم‌های تشخیص هوشمند و دوربین‌های تحت شبکه، به بهبود امنیت عمومی و خصوصی کمک کرده است.

آدرس: عربستان سعودی، الریاض، المربع، اللبن،  12612

وب سایت: smartplus.com.sa

نمایندگی هایک ویژن در قاهره، مصر:

مصر به عنوان یک بازار بزرگ در منطقه خاورمیانه و آفریقا، یکی از محل‌های اصلی نمایندگی‌های هایک ویژن است. این نمایندگی با ارائه محصولات متنوع و پیشرفته، به تأمین امنیت شهری و صنعتی در قاهره کمک کرده و بازار را تحت پوشش گرفته است.

شکل کابل ایمنی هایک‌ویژن ، به عنوان یک شرکت ارائه‌دهنده فناوری، در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد و به تخصص در حلول جریان نوری سبک متمرکز شده است. یک تیم قوی با تخصص‌های مکمل در زمینه طراحی، توسعه، و اجرای پروژه‌ها مسئولیت‌های خود را برعهده گرفته و خدمات با کیفیت و مزایای بالا را به مشتریان ارائه می‌دهد.

رضایت مشتری به عنوان اولین اولویت تیم ما در نظر گرفته شده و یک گروه از تیم با استعداد و حرفه‌ای در دسترس است تا انواع پشتیبانی را به مشتریان ارائه دهد.

آدرس: مصر ،قاهره، المقطم، خیابان ۹، پلاک ۱۳

وب سایت: safetysource-eg.com

اگر برای اولین بار است که قصد راه‌اندازی یک سیستم مداربسته را دارید و اطلاعات شما در این زمینه کم است جای نگرانی نیست. ما دلایلی را به شما خواهیم گفت که خیال شما را از بابت انتخاب نمایندگی هایک ویژن برای خرید دوربین مداربسته و دستگاه رکوردر بسیار آسوده خواهد کرد.

اگر سری به بازار فروش تجهیزات نظارت تصویری زده باشید، متوجه تنوع بالای محصولات خواهید شد. از میان این محصولات، برای آنکه بتوانید بهترین دستگاه‌ها را برای خود انتخاب کنید، قطعا به مشاوره و راهنمایی نیاز خواهید داشت. ممکن است بسیاری از این فروشندگان، کالاهای تقلبی را با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت کالاهای اصلی در اختیار شما قرار دهند. در بسیاری از موارد، این کالاهای تقلبی، شباهت بسیار زیادی به کالاهای اصل دارند به نوعی که تشخیص آن از کالای اصلی بسیار دشوار است.

یک نظر

ورود

  • بی نام آذر ۲۷, ۱۴۰۲

    ما از همین شرکت برا اپارتمانمون سیستم خریدیم. تا امروز که راضی هستیم.