حواشی سفر ناگهانی لوئیس فیگو به ایران و علت حضور این ستاره پرتغالی در تهران + ویدیو

حواشی سفر ناگهانی لوئیس فیگو به ایران و علت حضور این ستاره پرتغالی در تهران + ویدیو

خبر سفر ناگهانی لوئیس فیگو ۵۱ ساله، فوتبالیت اسطوره ای پرتغالی و ستارۀ پیشین رئال‌مادرید و بارسلونا حواشی زیادی در پی داشت. گمانه زنی های بسیاری درخصوص علت سومین سفر این فوتبالیست سرشناس به ایران مطرح بود و ظاهرا با توجه به صحبت های خودش و خبر برخی رسانه ها، هدف از حضورش در تهران ارتباطی با فوتبال ندارد.

اسطوره رئال مادرید و پرتغال، که در یک استوری اینستاگرامی خبر از حضور دوباره در ایران داد وارد ایران شد. فیگو یک بار برای انجام یک بازی دوستانه میان ستارگان فوتبال جهان و ایران در سال ۱۳۹۴ به ایران آمد و یک بار نیز میهمان عادل فردوسی پور در ویژه برنامه نود برای قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ بود. این سومین سفر لوئیس فیگو به ایران است.

لوئیس فیگو اسطوره فوتبال پرتغال و ستارۀ پیشین رئال‌مادرید و بارسلونا در بدو ورود هیچ صحبتی با خبرنگاران نداشت و تنها به چند کلمه اکتفا کرد «حضورم در تهران به‌ دلیل مسائل اقتصادی است، نه فوتبال.»

البته حدود ۱۰ نفر فیگو را همراهی می‌کردند که همۀ آن‌ها مخالف مصاحبه خبرنگاران با این ستاره سابق فوتبال جهان بودند. اما نکته قابل توجه اینکه او نیز همچون کریستیانو رونالدو تا اتاقش در هتل تعقیب شد و شرایط عجیبی را پشت سر گذاشت.

سفر لوئیس فیگو ستاره مشهور فوتبال جهان به ایران کاملاً تبلیغاتی بوده و ارتباطی به مسائل فنی فوتبال ندارد.

خبر ورزشی: لوئیس فیگو ستاره فراموش نشدنی فوتبال جهان که بازی‌هایش در بارسلونا، رئال مادرید و البته اینتر هرگز از یادمان نمی‌رود، هم اکنون در تهران حضور دارد و البته سفرش کاملاً جنبه تجاری و تبلیغاتی داشته و ارتباطی به بحث مربیگری یا استعدادیابی در فوتبال ندارد.

علت سفر ناگهانی لوئیس فیگو به تهران چیست؟

یک شرکت تولید کننده محصولات خوراکی قصد دارد برند جدید خود را به تمام ایران معرفی کند و برای تحقق این امر با کاپیتان اسبق تیم ملی پرتغال قرارداد بسته تا به عنوان سفیر تبلیغاتی کارخانه مورد نظر وارد عرصه شود. لوئیس فیگو جهت تبلیغات این برند مقابل دوربین قرار می‌گیرد و جدا از عکس‌های تبلیغاتی، در تیزرهای آنها نیز بازی می‌کند. برخی شایعات حکایت از آن دارد که برند مذکور تولید کننده محصولات لبنیاتی است و جدا از کارخانه، مجتمع بسیار مجلل هم در غرب پایتخت دارد.

علت سفر ناگهانی لوئیس فیگو به تهران چیست؟

از قرار معلوم تیزرهای تلویزیونی شرکت مذکور با حضور لوئیس فیگو بلافاصله پس از اینکه آماده پخش شد، قبل از دیدارهای استقلال و پرسپولیس و همچنین مسابقات مهم باشگاهی اروپایی به ویژه دیدارهای بارسلونا و رئال مادرید در قالب آگهی بازرگانی از شبکه ۳ پخش می‌شود.

یک نظر

ورود

  • نیما آذر ۲۹, ۱۴۰۲

    فیکو برای تبلیغات تلویزیونی محصولات پانلا والینوس اومده