ترفندهای مد و زیبایی سلبریتی ها که شما هم می توانید از آن ها استفاده کنید

ترفندهای مد و زیبایی سلبریتی ها که شما هم می توانید از آن ها استفاده کنید

ما معمولاً سلبریتی ها را با ظاهری بی نقص در مراسم های فرش قرمز می بینیم. بر کسی پوشیده نیست که ظاهر آن ها در این مراسم ها حاصل کار استایلیست ها و میکاپ آرتیست های حرفه ای است. اما سلبریتی ها در زندگی روزمره سبک پوششی مخصوص به خود را دارند. بنابراین بد نیست که نگاهی به ترفندهای مورد استفاده ی آن ها برای داشتن ظاهری شیک و آراسته آشنا شویم.

۱- رنگ مورد علاقه ی جولیان مور سبز است

رنگ مورد علاقه ی هر سلبریتی را با نگاهی به لباس هایش می توان به راحتی تشحیص داد. مثلاً ریانا رنگ قرمز را دوست دارد، آنجلینا جولی رنگ مشکی را و جولیان مور رنگ سبز را. رنگ مورد علاقه ی شما می تواند به بخشی از استایل منحصر به فردتان بدل شود.

۲- کیت میدلتون شلوارهای پاچه گشاد را به شلوارهای معمولی ترجیح می دهد

دوشس کمبریج بدون شک شیفته ی شلوارهای پاچه گشاد است و به خوبی هم از آن ها در استایل خود استفاده می کند. مدل این شلوارها اگر درست انتخاب شود، ظاهر کمتر رسمی ای خواهند داشت. اگر هنوز شجاعت پوشیدن این شلوارها را پیدا نکرده اید، می توانید دامن شلواری را امتحان کنید که ظاهری شبیه به دامن دارد. این شلوارها به همراه پیراهن و کفش رسمی زنانه، ترکیب شیکی می سازند و می توانند برای محل کار هم پوشش مناسبی باشند.

۳- سلبریتی ها دو هفته پیش از مراسم های مهم موهای خود را به دست آرایشگر می سپارند

استایلیست هایی که با ستاره های هالیوود کار می کنند، ۲ هفته قبل از مراسم های مهم، به موهای مشتریان خود سر و سامان می دهند. علاوه بر این، به آن ها توصیه می کنند یک روز پیش از مراسم هم از یک ماسک مغذی مو استفاده کنند. این کار به زیبا دیده شدن موهای آن ها کمک می کند.

۴- پنه لوپه کروز لباس های مینیمال را ترجیح می دهد

سلبریتی ها با انتخاب لباس های مینیمال نشان می دهند که با لباس ساده هم می توانند زیبا به نظر برسند. این رویکرد مینیمالیستی این روزها از محبوبیت زیادی برخوردار است چون قانون اصلی آن انتخاب اجزای هماهنگ برای پوشش خود. به لطف این رویکرد می توانید زمان زیادی را در خرید صرفه جویی کنید.

۵- جنیفر آنیستون شیفته ی عینک های فریم خلبانی است

جنیفر آنیستون از این عینک ها نه تنها برای محافظت از چشمانش در برابر آفتاب، بلکه به عنوان یک اکسسوری شیک که به مشخصه ی استایل او تبدیل شده هم استفاده می کند. این عینک ها هرگز از مُد نمی افتند و تقریباً به همه فرم صورتی هم می آیند.

۶- ویکتوریا بکهام شلوارهای خیلی بلند می پوشد

ویکتوریا بکهام شیفته ی شلوارهای بسیار بلند است. او به ویژه دوست دارد که لبه ی پاچه ی شلوار به زمین برسد. این استایل باعث می شود پاهای او بلندتر به نظر برسند. اما برای زندگی روزمره، اینکه پاچه ی شلوار تا روی کفش برسد، کفایت می کند.

۷- آن هاتاوی از شلوارهای جین راسته و پاچه گشاد استفاده می کند

استایل مورد علاقه ی آن هاتاوی ترکیب شلوار جین با کت بلیزر است. این ترکیب برای زندگی روزمره شیک است. هاتاوی شلوارهای پاچه گشاد را ترجیح می یدهد که فرم بدن او را برجسته می کنند و با هر نوع لباسی در بالاتنه، از بلوز گرفته تا پیراهن پولیور خوب می شوند.

۸- ریس ویترسپون با اکسسوری های به رنگ تند به استایل روزمره ی خود جلوه می دهد

پوشش روزانه ی ریس ویترسپون نه تنها از لباس های خانمانه، بلکه از شلوار جین و ژاکت هم تشکیل شده است. به علاوه، او همیشه با یک کیف یا کفش رنگی، به استایل خود جلوه می دهد.

۹- کیم کارداشیان دوست دارد روی انحناهای اندامش تأکید کند

کیم کارداشیان به انحناهای اندامش افتخار و روی آن ها تأکید می کند. او برای اینکه از اندازه بودن کامل لباس هایش مطمئن شود از خیاط های خوب کمک می گیرد. کارداشیان به ندرت لباس های سایز بزرگ به تن می کند چون این نوع لباس ها باعث بر هم خوردن نسبت های بدنی و بزرگ تر دیده شدن اندام می شوند. قانون او برای استفاده از لباس های اندازه برای پوشش روزانه هم کاربردی است.

۱۰- کیت میدلتون کفش هایش را سال ها می پوشد

کییت میدلتون ترسی از پوشیدن لباس های تکراری در ملأعام ندارد. او بسیاری از اوقات کفش های رسمی زنانه ی کلاسیک به پا می کند و تاکنون بیشتر از ۲۰۰ بار از کفش های پاشنه بلند بژش استفاده کرده است. بنابراین با خرید یک جفت کفش باکیفیت در طیف رنگ های نود (رنگ هایی مانند کرمی، شیری، قهوه ای، بژ، سفید و …) زمان زیادی را در انتخاب کفش مناسب برای لباس هایتان صرف جویی خواهید کرد.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود