شوگرددی سریال «گناه فرشته» خبرساز شد + ویدئو

شوگرددی سریال «گناه فرشته» خبرساز شد + ویدئو

اشاره به موضوع شوگرددی در قسمت جدید سریال «گناه فرشته» مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته و واکنش هایی را به دنبال داشته است.

درباره سریال «گناه فرشته»

سریال گناه فرشته به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی حامد عنقا از جمعه یکم دی ماه پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

این سریال هر جمعه ۸ صبح به طور اختصاصی از پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

شهاب حسینی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی، پردیس پورعابدینی و نفس بازغی از جمله ی بازیگران این سریال هستند.

شهاب حسینی یکی از نقش های اصلی این سریال را برعهده دارد و این سومین حضور او در شبکه نمایش خانگی پس از سریال های «شهرزاد» و «پوست شیر» محسوب می شود.

سریال گناه فرشته

سریال گناه فرشته

سریال گناه فرشته درامی اجتماعی است و داستان دختری به نام فرشته (با بازی پردیس پورعابدینی) را روایت می‌کند که ظاهرا به جرم قتل در آستانه اجرای حکم قرار دارد. فرشته در خانه یک خانواده ثروت‌مند کار می‌کند که یک شب وقتی قصد دارد به خانه برگردد، متوجه‌ سر و صداهایی می‌شود و بعد با جنازه‌ی خونین مرد خانواده به اسم عشیری مواجه می‌شود. او توسط قاتل بیهوش شده و چاقویی که قاتل با آن عشیری را به قتل رسانده است، در دست فرشته گذاشته می‌شود. به همین دلیل همه مدارک علیه فرشته است و پدرش که از بی‌گناهیِ دخترش با خبر است، تلاش می‌کند تا از یک وکیل حرفه‌ای کمک بگیرد. در ادامه مشخص می‌شود که عشیری ۱۵ سال قبل در به قتل رسیدن مادر آن وکیل به اسم حامد تهرانی (با بازی شهاب حسینی) نقش داشته است. حامد که در ابتدا از پذیرفتن پرونده فرشته خودداری می‌کند بعد از خواندن پرونده، متوجه می‌شود که فرشته بی‌گناه است و تصمیم می‌گیرد که انتقام مادرش را از خانواده عشیری بگیرد.

سریال گناه فرشته

این سریال دومین تجربه ی کارگردانی حامد عنقا است که بیشتر به عنوان فیلمنامه نویس شناخته می شود و سابقه ی نویسندگی سریال های جنجالی و پرحاشیه ای را در کارنامه دارد.

نخستین تجربه ی کارگردانی او در سال ۱۳۷۹ با ساخت سریالی تلویزیونی به نام «به همین سادگی» با بازی اکبر عبدی بود.

حامد عنقا فیلمنامه نویس سریال های نردبام آسمان، انقلاب زیبا، تنهایی لیلا، پدر، قلب یخی (فصل اول و دوم) و آقازاده بوده و همینطور سابقه ی نویسندگی فیلم سینمایی غریب را دارد، که از میان این آثار سریال های تنهایی لیلا، پدر و آقازاده با حواشی و جنجال های زیادی همراه بوده اند.

حامد عنقا متولد سال ۱۳۵۷ در تهران است و علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، تجربه ی تهیه کنندگی نیز دارد.

یک نظر

ورود

  • ن دی ۱۸, ۱۴۰۲

    شهاب حسینی بی نظیر و اسطوره هست و خدای بازی‌های متفاوت