مارال فرجاد از ایران مهاجرت کرد؟

مارال فرجاد از ایران مهاجرت کرد؟

استوری جدید مارال فرجاد در اینستاگرامش شایعه ی مهاجرت وی را به وجود آورده است. او که هفته ی گذشته در اینستاگرامش متنی درباره ی سفرش از ایران منتشر کرده بود، روز گذشته در یک استوری اینستاگرامی که تصویری از داخل هواپیما بود نوشت: «خداحافظ ایران زیبا». با این حال به نظر می رسد مارال فرجاد که چند سالی است با بیماری سرطان مبارزه می کند، همچون گذشته برای ادامه ی درمان خود بار دیگر راهی خارج از کشور شده است. او پیش تر مدتی را برای انجام شیمی درمانی در کشور مجارستان سپری کرده بود.

مارال فرجاد هفته ی گذشته در پستی اینستاگرامی نوشته بود مجبور است بار دیگر ایران را به خاطر بیماری سرطان خود ترک کند و به زودی بازخواهد گشت.

فرجاد در این پست که با تصویری از او در یک سریال تلویزیونی قدیمی به نام «دریا در غربت» همراه بود نوشته بود:

(( دریا در غربت ))

نمی دونستم یه روزی میشه (( مارال در غربت ))

من عاشق ایرانم .من عاشق مردم عصبی در خیابانم..من عاشق موتور های که لای میکشن در ترافیک ..من عاشق دعواهای تو خیابونم ..من عاشق بچه های فال فروشم …من عاشق دستفروش های توی مترو هستم که کلی چیزهای باحال دارن ( وقتی میگم عاشقم یعنی خودم میرم ازشون خرید میکنم ،به جای اینکه جوراب از مغازه ۷۰ هزارتومن بخرم همون رو میخرم ۱۵ هزار تومن )من عاشق ترافیک تو تهرانم ….من عاشق هرچی خوب وبده توی تهرانم

من عاشق مردمی هستم که می یان جلو تو خیابون به من میگن :ا شما مارال فرجادی ما خیلی دوستتون داریم …نمی دونن من هزاربرابر دوستشون دارم…من انقدر عاشق مردمم هستم از وقتی اومدم بیشتر مترو‌سوار میشم تا مردم رو بیشتر ببینم ….اخ من دوسال و نیم نیستم ،،دلم برای تک تک تون تنگ شده….وقتی رفتم تازه فهمیدم چقدر عاشقتون بودم ….عاشق همه تون…….

قبلا وقتی جای شلوغ بود ،جای صف بود .ترافیک بود فحش میدادم .میگفتم چقدر بدبختیم …دستفروش میدیدم …بچه های فال فروش رو میدیدم .بچه های سر چهارراه میدیدم هم دلم می سوخت و هم عصبی می شدم …ولی الان می ببینمشون می خوام همشون بغل کنم …دوست داشتم تو جیب هام پر پول بود .پر لباس های خوشگل،پر عروسک میدادم بهشون …..

این مریضی این رفتن از ایران باعث شد ،بفهمم من عاشق شماها هستم…….برای همین وقتی کامنت می ذارین برام دوست دارم می شد جواب تک تک تون رو میدادم ….میگفتم فکر نکنین من فقط برای شما عزیزم ….شماها هزار برابر برای من عزیزید ،میدونید چرا چون من اصلا شماها رو ندیدم نمی شناسمتون …ولی همین که ایرانی هستید …من عاشقتونم…..

اخ اخ اشک هام سرازیر شدن……چون میخوام بگم من مجبورم باز برم…..اگه شما دلتون برای من تنگ نشه….ولی من دلم برای همه تون پر میکشه…خیلی دوستتون دارم…..دیگه نمی خوام اسمش رو ببرم .بقول (شهر موش ها) این اسمش رو نبر من هم زود تمام میشه .بر میگردم………

مهاجرت مارال فرجاد

او روز گذشته در یک استوری اینستاگرامی که با تصویری از داخل هواپیما همراه بود، نوشت: «خداحافظ ایران زیبا»

مهاجرت مارال فرجاد

ماجرای سرطان مارال فرجاد

مارال فرجاد در سال ۱۴۰۰ در مصاحبه ای با مجله ی «گلمور» مجارستان از بیماری خود پرده برداشت. فرجاد در این گفتگو اعلام کرد که یک سال پیش از آن معلوم شده بود او به بیماری سرطان دچار شده و برای گذراندن دوره ی شیمی درمانی به کشور مجارستان رفته بود.

نوع سرطان مارال فرجاد تاکنون اعلام نشده است.

مادر وی نیز به بیماری سرطان دچار شده بود که در سال ۱۴۰۱ درگذشت.

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد ۱۳۶۱ در تهران، فرزند جلیل فرجاد، بازیگر شناخته شده است. خواهر کوچک تر او مونا فرجاد که متولد سال ۶۳ است نیز در عرصه ی بازیگری فعالیت دارد.

مارال فرجاد لیسانس ریاضی و فوق لیسانس عکاسی دارد.

در سال ۶۴ وقتی تنها ۳ سال داشت برای اولین بار سریالی تلویزیونی به نام «اخلاق در خانواده» جلوی دوربین رفت و از ۸ سالگی بازی در تئاتر را آغاز کرد.

مهاجرت مارال فرجاد
مارال و مونا فرجاد در کنار پدرشان جلیل فرجاد

او فعالیت حرفه ای خود را در سال ۷۷ با بازی در سریال کت جادویی به کارگردانی محمدحسین لطیفی آغاز کرد.

در سال ۸۴ با بازی در فیلم سینمایی شام عروسی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده وارد سینما شد.

فرجاد از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده که از معروف ترین آن ها می توان به فیلم های سینمایی ماهور و خوب بد جلف ۲ و سریال های کت جادویی، عملیات ۱۲۵، برادرجان، زمین گرم و باخانمان اشاره کرد.

او شبکه نمایش خانگی را هم با سریال های خواب زده و خوب بد جلف رادیو اکتیو تجربه کرده است.

مارال فرجاد در سال ۹۶ در برنامه دورهمی مهران مدیری، خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد. او گفت با همسر خود سر یک کار هنری آشنا شده بود اما همسرش در عرصه هنری فعالیت ندارد. تاکنون عکسی از همسر او منتشر نشده است.

بدون نظر

ورود