تصاویر هانی کُرده پس از تیر خوردن در بهشت زهرا؛ ماجرا چیست؟ + ویدئو

تصاویر هانی کُرده پس از تیر خوردن در بهشت زهرا؛ ماجرا چیست؟ + ویدئو

هانی خلیفه دار ملقب به هانی کُرده، شرور معروف و سابقه دار تهران روز گذشته در جریان یک درگیری میان دو گروه از اراذل و اوباش در بهشت زهرای تهران، مورد اصابت گلوله و ضربه چاقو قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، دیروز در رابطه با این اتفاق اعلام کرد: «ظهر امروز مراسم تدفین یکی از اراذل سطح ۱ در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که سایر اراذل و اوباش نیز در این مراسم حضور داشتند. در حین مراسم، ۲ گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه، هانی کُرده، یکی از اراذل معروف، با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مصدوم شد.»

وی در توضیح بیشتر در این رابطه گفت: «هانی کُرده برای مراسم خاکسپاری پسر جوانی به بهشت زهرا می رود و در حالی که جمعیت زیادی در این مراسم خاکسپاری در قطعه ۲۳۱ حضور داشتند چند جوان با در دست داشتن چاقو و اسلحه به سمت هانی کُرده حمله کرده و او را از ناحیه سر و پا هدف قرار دادند. بررسی های ابتدایی نشان از آن دارد که عامل حمله به هانی کُرده به خاطر اختلافات قدیمی و کری خوانی های قدیمی دست به این اقدام زده و تحقیقات برای دستگیری و جزییات بیشتر این درگیری ادامه دارد. هانی کُرده پس از مجروح شدن توسط چند نفر از دوستانش به بیمارستان هفت تیر منتقل شده است.»

همچنین برخی از افراد حاضر در این درگیری از سوی پلیس شناسایی شده اند و پرونده‌ای نیز در این خصوص تشکیل شده تا نسبت به دستگیری آنان اقدام شود.

تصاویری نیز از هانی کُرده پس از این اتفاق منتشر شده است، از جمله ویدئویی که او را در بهشت زهرا پس از زخمی شدن نشان می دهد.

هانی کرده کیست

هانی کرده کیست

هانی کرده کیست

این اتفاق البته سؤال مهمی را نیز مطرح کرد.

هانی کُرده که از لیدرهای تیم استقلال نیز هست، تابستان امسال با حضور در کمپ تمرینی تیم استقلال به همراه گروه دیگری از اراذل سابقه دار به ضرب و شتم هواداران آبی ها پرداخته بود. در این جلسه ی تمرین، پس از آنکه تعدادی از هواداران تیم استقلال در انتقاد از عملکرد حجت کریمی، مدیریت این باشگاه، اقدام به سر دادن شعارهایی علیه کریمی کردند، چند تن از اراذل و اوباش شناخته شده ی تهران که در محل تمرین حاضر بودند با دستور هانی کُرده در حمایت از مدیریت باشگاه استقلال با تماشاگران معترض درگیر شدند. هانی کُرده ابتدا افرادش را برای ضرب و شتم تماشاگران به سمت آن ها فرستاد و سپس خودش نیز وارد درگیری شد.

هانی کرده کیست

این اتفاق سر و صدای زیادی به پا کرد و چند روز بعد اعلام شد پلیس هانی کُرده را در این رابطه دستگیر کرده است. همچنین مدتی بعد در مهر ماه امسال، «ایرنا» خبرگزاری رسمی دولت، از بازداشت هانی کُرده در طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش خبر داد و تصاویری نیز در همین رابطه منتشر شد.

حالا با انتشار خبر مجروح شدن هانی کُرده در بهشت زهرا (س)، بسیاری در فضای مجازی این سؤال را مطرح کرده اند که چرا این شرور سابقه دار هر بار پس از دستگیری اندکی بعد دوباره آزاد می شود.

هانی کرده کیست

هانی کرده کیست

هانی کُرده کیست؟

هانی خلیفه دار معروف به هانی کُرده که اصالتا اهل همدان است، یکی از لات های مشهور تهران به حساب می آید. اولین بازداشت هانی کرده وقتی اتفاق افتاد که تنها ۱۴ سال داشت و با یک سرباز بر سر خرید بلیت درگیر شده بود. بسیاری از هم بندی هایش مدعی شده اند که او در ابتدای شهرت از خرده فروشان مواد مخدر باج می گرفت. با این حال، نام هانی کرده در دهه ۸۰ و در زمان طرح جمع آوری اراذل و اوباش بر سر زبان ها افتاد. او مدتی در زندان بود اما چندی بعد بیرون آمد و در فضای مجازی شروع به تبلیغ کرد.

هانی کرده از طریق تبلیغات توانست شهرت زیادی کسب کند. او به افراد زیادی، از جمله تجار معروف، سیاستمداران و سلبریتی ها نزدیک شد و حتی توانست با برخی پیشکسوتان و مربیان استقلال دوست شود. هانی کرده همزمان توانست به ثروت زیادی دست یابد و حتی پورشه سوار شود‌.

مدتی هم شایعه حضور کرده در سوریه به گوش رسید اما برخی معتقدند این مساله نیز صرفا یک ادعای تبلیغاتی توسط او بوده و واقعیت نداشته است.

بخشی از شهرت هانی کرده به رابطه اش با وحید مرادی، دیگر لات مشهور تهران باز می گردد. بعد از قتل وحید مرادی در زندان، بسیاری مدعی شدند که او به دست نوچه های هانی کرده و به دستور او مضروب و کشته شده است. همین مساله باعث شد هانی کرده مدتی بعد در میدان شاپور و حین خوردن معجون و بستنی، مورد حمله نوچه های مرادی قرار بگیرد. هانی کرده در این حمله بیش از ۲۰ ضربه چاقو خورد اما در کمال تعجب، زنده ماند و راهی بیمارستان شد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود