آهنگ جدید شروین حاجی‌پور رکورد بازدید ویدیوهای فارسی زبان اینستاگرام را شکست

آهنگ جدید شروین حاجی‌پور رکورد بازدید ویدیوهای فارسی زبان اینستاگرام را شکست

آهنگ «برای» شروین حاجی پور در جریان اعتراضات سال گذشته در ایران در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این خواننده و ترانه سرا بعد از انتشار این ترانه بازداشت و در ادامه به قید وثیقه آزاد شد. پس از انتشار موزیک ویدیویی با نام «چشماتو ببند»، شروین حاجی‌پور مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت، اما ویدیوی آهنگ جدید او که اخیرا در صفحه اینستاگرام خود با نام «آشغال» منتشر کرده است مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته و پس از گذشت ۲۴ ساعت از انتشار آن، فقط در صفحه خود او حدود ۳۰ میلیون بار دیده شده است.

این میزان بازدید، بیشترین بازدید یک ویدیوی فارسی در اینستاگرام در سال اخیر است و یک رکورد محسوب می‌شود. ویدیوی «برای» او نیز در جریان اعتراضات سال گذشته نزدیک ۴۰ میلیون بار دیده شد و او از این حیث رکوردار است. میزان بازدید ترانه «آشغال» از این حیث قابل توجه است که نه در فضای پرشور و حرارت اعتراضات، که در فضای نسبتا آرام این روزها ثبت شده است.

برای مقایسه این بازدید، می توان آن را با بازدید ویدیوهای صفحه صادق بوقی قیاس کرد، پربازدیدترین ویدیوی صفحه صادق بوقی ۱۶.۸ میلیون بازدید داشته است و حالا ترانه «آشغال» شروین در عرض یک روز به مرز ۳۰ میلیون بازدید رسیده است.

در بخشی از این آهنگ جدید، شروین حاجی پور می‌خواند: «ازم نخواه برم از این خاک/ هرجا برم باز دلم همینجاست»

شروین حاجی پور که در جریان اعتراضات سال ۱۴۰۱ به خاطر خواندن ترانه «برای» بازداشت شد، به خاطر همین ترانه جایزه بخش «آهنگ برای تغییرات اجتماعی» شصت و پنجمین دوره گرمی را از آن خود کرد.

بیوگرافی شروین حاجی پور

شروین حاجی‌پور آهنگ جدید خود به نام «آشغال» را منتشر کرد

شروین حاجی آقاپور مشهور به شروین حاجی پور، در ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در هادی شهر بابلسر در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته اقتصاد و عضو کانون موسیقی دانشگاه مازندران است‌.

شروین حاجی‌پور آهنگ جدید خود به نام «آشغال» را منتشر کرد

از نخستین ترانه ها و ترک های شروین که به صورت رسمی منتشر نموده می توان به شاید بهشت خراب، اگه برگردی، خونه و تمام من… اشاره کرد. سبک شروین حاجی پور هنگامی بر سر زبان ها افتاد و به شهرت رسید که در مسابقه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی شرکت نمود و با اجرایی فوق العاده توجه داوران و مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب نمود.

شروین حاجی‌پور آهنگ جدید خود به نام «آشغال» را منتشر کرد

آهنگ «برای» شروین حاجی پور که در روزهای ابتدایی اعتراضات سراسری در ایران در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، در کمتر از دو روز بیش از ۴۰ میلیون بار دیده و خیلی زود به ترانه‌ای محبوب تبدیل شد. اما این خواننده و ترانه سرا بعد از انتشار این ترانه در هفتم مهرماه جاری بازداشت و آهنگ «برای» از صفحه اینستاگرامش حذف شد که بعد از چند روز خبر رسید به قید وثیقه آزاد شده است.

شروین حاجی‌پور آهنگ جدید خود به نام «آشغال» را منتشر کرد

استقبال‌ از آهنگ «برای» شروین حاجی پور به حدی بود که کلدپلی (Coldplay)، گروه موسیقی راک بریتانیایی دو شب پیاپی در کنسرت بوئنوس آیرس خود با صدای گلشیفته فراهانی، بازیگر سینما، آن را اجرا کرد و در نهایت جایزه گرمی را به دست آورد.

۴ نظر

ورود

  • محمد دی ۲۵, ۱۴۰۲

    واقعا امار و ارقام اینستا رو قبول دارید
    همون اینستایی که خودکار عکس های حاج قاسم رو پاک میکرد
    فکر میکنید جابه جا کردن دوتا عدد برای اینستا کار داره
    تو فضای مجازی که دیگه واقعا نمیشه واقعیت از دروغ رو تشخیص داد
    مدرک هم (دیپ فیک

  • یوهان دی ۲۶, ۱۴۰۲

    چیه اونجات میسوزه ؟؟

    • محمد بهمن ۱, ۱۴۰۲

      نه من واقعیت و گفتم
      کسی که میسوزه تویی
      چون واقعیت و نمییییتونی تغیر بدی

      • ااا بهمن ۶, ۱۴۰۲

        دیوار هاشا بلنده
        شما هم بزار آب سرد محمد جان