زندگی پرماجرای جرمی آلن وایت آشپز جذاب سریال «خرس»؛ از اعتیاد به الکل تا طلاق جنجالی

زندگی پرماجرای جرمی آلن وایت آشپز جذاب سریال «خرس»؛ از اعتیاد به الکل تا طلاق جنجالی

جرمی آلن وایت ۳۲ ساله که به خاطر بازی در نقش کارمن کارمی برزاتو در سریال «خرس» (The Bear)، طرفداران زیادی پیدا کرده و در هفته های گذشته نیز موفق شد برای نقش آفرینی اش در این سریال دومین جایزه گلدن گلوب و همینطور اولین جایزه اِمی خود را دریافت کند، ثابت کرده است که آشپزها هم می توانند جذاب باشند.

جذابیت جرمی برای طرفدارانش چندی قبل با حضور او در تبلیغات لباس زیر برند کلوین کلاین به اوج رسید. جرمی که در این تبلیغات تنها با لباس زیرهایی از این برند حضور داشت، اندام ورزیده و تراش خورده ی خود را به رخ کشید، اندامی که حاصل برنامه ی ورزشی سختگیرانه ی او برای نقشش در فیلم «پنجه ی آهنین» (The Iron Claw) بوده است. این فیلم که جرمی در آن نقش یک کشتی گیر را دارد، در سال ۲۰۲۳ ساخته شده و قرار است به زودی روی پرده ی سینماها رود.

تبلیغات برند کلوین کلاین با حضور جرمی سر و صدای زیادی به پا کرد و کارشناسان تخمین زدند این تبلیغات در عرض کمتر از ۴۸ ساعت پوشش رسانه ای به ارزش ۱۰ میلیون پوند برای برند کلوین کلاین به دنبال داشت.

جرمی آلن وایت اولین بار با بازی در یک سریال کمدی به نام «بی شرم» (Shameless) به شهرت رسید که پخش آن از سال ۲۰۱۱ آغاز شد.

با این حال، بازی در سریال «خرس» بود که او را تبدیل به یک ستاره کرد و اولین نقش سینمایی اش یعنی فیلم «پنجه آهنین» را برای او به همراه آورد.

این فیلم زندگینامه ای درباره ی یک خانواده ی کشتی گیر است. جرمی برای بازی در نقش یکی از اعضای این خانواده نزدیک به ۱۰ کیلوگرم عضله سازی کرد که با توجه به اینکه او تنها ۱۷۰ سانتیمتر قد دارد، مقدار قابل توجهی محسوب می شود.

حالا کارشناسان جرمی را یکی از سوپراستارهای آینده ی هالیوود می دانند.

جرمی آلن وایت اما علیرغم موفقیت های اخیرش، با مشکلات متعددی در زندگی شخصی خود دست و پنجه نرم می کند.

بهار ۲۰۲۳ بود که همسر جرمی، آدیسون تیملین که او نیز بازیگر است و جرمی دو دخترش، ازر ۵ ساله و دولورس ۳ ساله را از او دارد، از جدایی شان از یکدیگر پس از کمتر از ۴ سال زندگی مشترک خبر داد. آدیسون بعداً فاش کرد که آن ها یک سال پیش از آن از یکدیگر جدا شده بودند.

این زوج اولین بار در سال ۲۰۰۸، در دوران نوجوانی هنگام بازی در فیلم Afterschool با یکدیگر آشنا شده بودند و ۵ سال بعد رابطه عاشقانه شان را آغاز کردند.

اندکی پس از انتشار خبر جدایی آن ها، آدیسون تیملین ۳۲ ساله در پستی اینستاگرامی اذعان کرد که انتظار این جدایی را نداشت و از دشواری های این تجربه برای خود گفت.

این خبر طرفداران جرمی را شوکه کرد. او تنها چند ماه قبل هنگام دریافت اولین جایزه ی گلدن گلوب خود عشقش به همسرش را ابراز کرده بود، و بعد از آن نیزدر مصاحبه ای یکی از عوامل موفقیت خود را متأهل و پدر بودنش عنوان کرده بود.

پس از انتشار خبر جدایی جرمی آلن وایت و آدیسون تیملین، برخی منابع به رسانه ها گفتند «بی اعتمادی» منجر به پایان یافتن زندگی مشترک آن ها شده بود.

همچنین منبعی ناشناس مدعی شد که جرمی با یک دستیار شخصی در پشت صحنه ی سریال «خرس» به همسرش خیانت کرده بود، اما دوستان جرمی این ادعا را رد کردند و مدعی شدند که برنامه ی کاری شلوغ او زندگی مشترکش را تحت فشار قرار داده بود.

چند ماه قبل فاش شد که جرمی برای به دست آوردن حضانت مشترک فرزندانش، با دادن تست مداوم الکل موافقت کرده بود.

از قرار معلوم، آدیسون به دلیل رفتارهای نامناسبی که در دوران زندگی مشترک شان از جرمی در زمان مست کردن دیدن بود، بر لحاظ شدن این شرط تأکید کرده بود.

به همین دلیل، جرمی مجبور به استفاده از یک دستگاه مانتورینگ خانگی الکل مجهز به قابلیت تشخیص چهره شده است که به کسانی که رفتارهای او را تحت نظر دارند اطمینان می دهد خود او در حال استفاده از دستگاه است.

بر اساس اسناد دادگاه، جرمی آلن وایت باید روزهایی که با دخترانش وقت می گذراند، با این دستگاه تست الکل دهد. در صورت مثبت شدن تست این دستگاه، جرمی حضانت مشترک فرزندانش را از دست خواهد داد.

علاوه بر آن، جرمی باید دست کم دو بار در هفته در جلسات انجمنی به نام «الکلی های گمنام» و همینطور دست کم یک بار در هفته در جلسات مشاوره ی روانشناسی شخصی شرکت کند.

۳ ماه بعد از انتشار خبر پایان زندگی مشترک جرمی، تصاویر صمیمانه ی او و مدلی ۳۰ ساله به نام اشلی مور منتشر شد و کمتر ۲ ماه بعد از آن، این عشق جدید جایش را به رزالیا، خواننده ی اسپانیایی ۳۱ ساله داد.

جرمی آلن وایت متولد سال ۱۹۹۱ در نیویورک و فرزند ۲ بازیگر تئاتر است.

او یادگیری رقص باله و موسیقی جاز را از دوران دبستان آغاز کرد اما اولین بار در ۱۲ سالگی بود که در کلاس های بازیگری شرکت کرد.

جرمی فعالیت بازیگری خود را از نقش های کوچک در فیلم ها و آگهی های تبلیغاتی شروع کرد تا اینکه در سن ۲۰ سالگی برای بازی در نقش فیلیپ گلگر الکلی در سریال «بی شرم» انتخاب شد.

او ۱۰ سال در سریال «بی شرم» نقش آفرینی کرد تا اینکه اندکی بعد از پایان این سریال، برای بازی در نقش اصلی سریال «خرس» انتخاب شد.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود