روایت امیر محمد زند از نامزد کردنش با یک جادوگر! + ویدئو

روایت امیر محمد زند از نامزد کردنش با یک جادوگر! + ویدئو

امیر محمد زند بازیگر تلویزیون در مصاحبه ی تازه ای با رسانه «تی وی پلاس» از بهم خوردن ازدواجش با یک خانم دکتر به خاطر یک شایعه، پیشخدمتی اش در ایتالیا و نامزد کردنش با یک جادوگر گفته است.

امیر محمد زند در این مصاحبه تعریف کرد که شایعه ی قدیمی قاتل بودنش چگونه به بهم خوردن ازدواجش منجر شد.

او که در ایتالیا در رشته ی کارگردانی تحصیل کرده، همچنین تعریف کرد که در دوران تحصیلش در این کشور برای تأمین هزینه های خود به کارهای مختلف از جمله کارگری، باربری هتل و گارسونی پرداخته بود و از فرهنگ عجیب مردم ایتالیا گفت.

این بازیگر همچنین تعریف کرد که مشغول نوشتن کتاب زندگینامه ی خود است. او گفت این کتاب که پس از مرگش منتشر خواهد شد، روایت اتفاقات عجیب زیادی است که در زندگی او رخ داده، از جمله نامزد کردنش با یک جادوگر.

در ادامه ویدئوی کامل این مصاحبه را مشاهده می کنید.

ماجرای قاتل بودن امیر محمد زند چیست؟

چند سال قبل خبری مبنی بر دستگیری امیر محمد زند به اتهام قتل منتشر شد که بعدها معلوم شد شیطنتی رسانه ای با یکی از مصاحبه های او بوده. زند در مصاحبه ای گفته ای بود در حدود سال ۷۶ – ۷۷ که به سربازی رفته بود، یکی از هم خدمتی هایش با اسلحه ی او خودکشی کرد و اینگونه شد که زند متهم به قتل او شد، اما پس از مدتی متوجه خودکشی او شدند و زند را آزاد کردند.

بیوگرافی امیر محمد زند

امیر محمد زند متولد سال ۱۳۵۷ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه ساپینزای رم در ایتالیا است.

در سال ۸۰ با بازی در سریال «هزاران چشم» به کارگردانی کیانوش عیاری پا به عرصه ی بازیگری گذاشت و اولین تجربه ی سینمایی او هم در سال ۸۴ با نقش آفرینی در فیلم «تقاطع» ساخته ی ابوالحسن داوودی رقم خورد.

امیر محمد زند از آن در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده که از معروف ترین آن ها می توان به فیلم های اتوبوس شب، کیمیا و خاک و رخ دیوانه و سریال های او یک فرشته بود، عملیات ۱۲۵، ستایش ۲ و ۳، پرستاران و ماه و پلنگ اشاره کرد.

امیر محمد زند یک فیلم سینمایی بلند هم به نام «یک آن اشتباه» کارگردانی کرده است.

او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

امیر محمد زند

امیر محمد زند را یکی از بازیگران پرحاشیه ی تلویزیون می توان دانست که هر از گاهی با اظهارنظرهای جنجالی اش در فضای مجازی خبرساز می شود.

یکی از حواشی امیر محمد زند که بسیار جنجال برانگیز شد، تمسخر لکنت زبان نازیلا معروفیان، خبرنگار وبسایت خبری «دیده بان ایران» توسط او بود که دعوای قدیمی این بازیگر با شبکه من و تو را هم زنده کرد.

سحر زکریا در سال ۱۴۰۰ گفتگویی جنجالی درباره ی مسائل پشت پرده ی سینمای ایران با وبسایت «دیده بان ایران» داشت که مصاحبه کننده ی آن خبرنگار جوانی به نام نازیلا معروفیان بود. در جایی از این مصاحبه، نازیلا معروفیان، خبرنگار وبسایت «دیده بان ایران» نظر زکریا را درباره ی اینکه هنرمندان ایرانی را «نون به نرخ روز خور» می دانند می پرسد اما هنگام مطرح کردن این پرسش زبانش می گیرد و تپق مختصری می زند.

امیر محمد زند با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش ضمن تمسخر لکنت زبان این خبرنگار، خشم خود را از دادن چنین لقبی به هنرمندان ایرانی ابراز کرد.

این صحبت های زند واکنش منفی کاربران را به دنبال داشت و شبکه من و تو نیز در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع پرداخت.

امیر محمد زند اما در پاسخ گفت که قصد تمسخر و توهین نداشته و پرداختن شبکه من و تو به صحبت های جنجالی اش را از سر کینه و دشمنی، به خاطر اظهارات قبلی اش درباره ی این شبکه دانست.

او که در سال ۹۸ در اینستاگرام خود انتقاداتی را علیه شبکه من و تو مطرح کرده بود، این بار نیز در چند استوری اینستاگرامی به این شبکه حمله برد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود