تایید صلاحیت مجری جنجالی صداوسیما در انتخابات مجلس؛ «صدایم بلند است» + ویدیو

تایید صلاحیت مجری جنجالی صداوسیما در انتخابات مجلس؛ «صدایم بلند است» + ویدیو

امیرحسین ثابتی مجری ۳۵ ساله‌ی برنامه جهان آرا که در دو سال اخیر حواشی بسیاری داشته است، خبر تایید صلاحیتش برای انتخابات مجلس را اعلام کرد. ثابتی که با اظهارات تندش در فضای مجازی شناخته می شود. در گفتگوی جدید رجا نیوز از «صدای بلند» خود در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و هزینه تبلیغات انتخاباتی خود گفت.

سال گذشته در جریان مسابقات جام جهانی قطر، در حالی که از اعزام خبرنگاران ورزشی خودداری شده بود، تعداد قابل توجهی از چهره های اصولگرا و دولتی و مجریان صدا و سیما در جام جهانی حضور یافته بودند که ارتباطی با ورزش و فوتبال نداشتند. یکی از این چهره ها که به عنوان خبرنگار برای دیدن این بازی ها به قطر فرستاده شد، امیرحسین ثابتی بود.

تایید صلاحیت امیرحسین ثابتی به عنوان نامزد انتخابات مجلس

در سال جاری نیز در ادامه موج اخراج اساتید با سابقه‌ی دانشگاه ها، خبر استخدام دو مجری خبرساز صدا و سیما در دانشگاه شریف برای تدریس در این دانشگاه جنجال برانگیز شد که امیرحسین ثابتی یکی از این دو نفر بود. خبر تدریس ثابتی در دانشگاه شریف مورد حمایت چهره های اصولگرایی همچون علی اکبر رائفی پور و حمید رسایی قرار گرفت.

تایید صلاحیت امیرحسین ثابتی به عنوان نامزد انتخابات مجلس

اظهارات امیرحسین ثابتی در گفتگوی اخیر رجا نیوز با وی در خصوص نامزدی در دوازدهمین انتخابات مجلس و پر مخاطب بودن اکانتش در توییتر و کانال تلگرام و یوتیوبش، واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت. سوال اصلی کاربران فعالیت او در شبکه های اجتماعی و پیامرسان هایی است که طبق قانون فیلتر شده اند و تفاخر وی به صدای بلندش در رسانه به استناد مخاطبانش در این شبکه های اجتماعی فیلتر شده بود.

بیوگرافی امیرحسین ثابتی

امیرحسین ثابتی متولد ۱۳۶۷ در تهران است. تحصیلات وی در رشته علوم سیاسی بوده و عضو جبهه پایداری و یکی از اشخاص نزدیک به سعید جلیلی محسوب می‌شود. او از شهریور سال ۱۴۰۲ به‌عنوان استاد دانشگاه شریف منصوب شد و در این دانشگاه قصد دارد به دانشجویان درس انقلاب اسلامی را تدریس نماید.

تجربه اجرایی امیرحسین ثابتی در برنامه گام دوم در تلویزیون است و همچنین در کارنامه‌اش، اجرای برنامه‌های آنلاینی به نام رودررو نیز دیده می‌شود.

امیرحسین ثابتی در گذشته به‌عنوان دبیر سیاسی جبهه بسیج دانشگاه تهران فعالیت داشت. شهرت او به دلیل اجرای برنامه جهان‌آرا در شبکه افق است. وی جزو مجریانی است که به دلیل نزدیکی به سعید جلیلی، جنبه‌های جنجالی زیادی دارد. ثابتی به‌عنوان یک مجری توانسته است در طول دوره‌های انتخابات با نامزدهای مختلف ریاست‌جمهوری مصاحبه و گفتگو نماید.

بدون نظر

ورود