بهترین اتاق فرار ترسناک تهران و کرج را بشناسید

بهترین اتاق فرار ترسناک تهران و کرج را بشناسید

تهران و کرج شهرهای پیشرو ایران در زمینه اتاق فرار هستند. فرقی ندارد دنبال چه اتاق فرار با چه ژانر و چه سناریویی باشید! مطمئن باشید که بهترین آن را در تهران یا کرج خواهید یافت. تعداد اتاق فرارهای در این دو شهر، مخصوصا تهران به قدری زیاد است که انتخاب میان همه‌ی آن‌ها گاهی گیج کننده می‌شود.

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین اتاق فرارها در تهران یا کرج هستید، نگران نباشید! درست است که انتخاب بهترین اتاق فرار ترسناک تهران و کرج کار سختی است اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

بهترین اتاق فرار تهران

تعداد اتاق فرارهای تهران به قدری زیاد است که نام بردن همه‌ی آن‌ها هم ساعت‌ها طول می‌کشد اما در ادامه گلچینی از بهترین‌ها را برایتان آماده کرده‌ایم: (برای مشاهده تمامی اتاق فرارهای تهران اینجا کلیک کنید.)

اتاق فرار هاری

بهترین اتاق فرار ترسناک تهران و کرج را بشناسید

این اتاق فرار که در تهران، دهکده المپیک، تهران، دهکده المپیک، پایین‌تر از میدان المپیک، سر کوچه سی و سوم (یادبود شهید رضا خلیلی) قرار دارد در ژانر وحشت، دلهره‌آور و مهیج پلی می‌شود. درجه سختی بازی ۱۰ از ۱۰ عنوان شده که یعنی این اتاق فرار اصلا جای وقت تلف کردن نیست. باید با تمرکز تمام به حل معماها بپردازید.

گروه ۵ تا ۸ نفره شما ۹۰ دقیقه فرصت خواهد داشت که معماهای سخت این بازی را حل کند. همچنین برای استارت این بازی بهتر است حداقل تجربه سه بازی را داشته باشید.

داستان بازی: این یک عملیات کاملا محرمانه است!

نظرات کاربران: امتیاز کلی این بازی ۹.۸ از ۱۰ اعلام شده که امتیاز بسیار بالاییست. برخی از کاربران نیز نظراتی برای این بازی نوشته‌اند:

میلاد: شروع بازی عالی بود دقیقا توی فضا قرارتون میداد، دکورشون جالب بود قشنگ مشخص بود براش وقت گذاشتن، هرچند من اول بازی رو بیشتر از همه دوست داشتم، هرچی همکاریتون با اکتورها و هینت دهندتون بیشتر باشه بیشتر تو حس و حال بازی فرو میرید و بیشتر خوش میگذره.

زانا: خسته نباشید میگم به پرسنل اتاق فرار هاری، تجربه خیلی جالب و دلهره آوری بود تیم ما از کرج اومده بود و واقعا ارزشش رو داشت. به همگی پیشنهاد میشه برید. طراحی معماها، فضاسازی و دکور و خصوصا برخورد پرسنل خیلی عالی بود، هینت های بازی به جا و زمان بندی دقیق بود. امیدوارم همگی مثل ما تجربه خیلی خوبی از این بازی کسب کنید🙌🏻💜

اتاق فرار اسارت

این اتاق فرار در تهران، میرداماد، خیابان میرداماد، بین جردن و مدرس، جنب باشگاه بدنسازی میرداماد قرار دارد. ژانر اتاق فرار اسارت وحشت اعلام شده و درجه سختی هم ۹ از ۱۰ اعلام شده است. معماهای بازی کمی سخت و پیچیده هستند و شما و تیمتان را به چالش خواهند کشید.

یک تیم چهار تا ۸ نفره نیاز دارید تا بتوانید معماهای این بازی را در ۸۰ دقیقه حل کنید.

داستان بازی: به همراه جمعی از دوستانتان برای بازدید از باغ سنگی کرمان می‌روید. اتفاق ناگواری پیش می‌آید و روح درویش خان اسفندیارپور بیدار می‌شود. مردم اهالی باغ سنگی باور دارند که درویش خان به جنون رسیده بوده اما تقدیر شما این است که پرده از راز درویش خان بردارید تا روحش به آرامش برسد.  یادتان که باشد درویش خان به ۱۸۰ درخت، سنگ آویزان کرد…

نظرات کاربران: این اتاق فرار امتیاز ۹.۵ از ۱۰ را از کاربران دریافت کرده است.

ایمان: نزدیک ۱۱ تا تجربه اتاق فرار دارم سناریو بازی گاده گاد اصن نگم براتون. گیم مستر کاربلد خوش اخلاق ما با تاخیر زیادی رسیدیم ولی ۱۰۰ دقیقه تو بازی بودیم واقعا لطف بزرگی به ما کردن. اکتور ها کار بلد ترس بالا هیجان بالا عاشق اون لحظه ایی بودم که همه منو صدا ‌میکردن 😂😂😂یه پک کامله نگم براتون حتما توصیه میکنم این بازی رو انجام بدید مرسی از سوپرایز اخر برای تولد ❤️ارزوی موفقعیت دارم براتون❤️

بهترین اتاق فرارهای کرج

در ادامه چند تا از بهترین اتاق فرارهای کرج را به شما معرفی خواهیم کرد: (برای مشاهده تمامی اتاق فرارهای کرج اینجا کلیک کنید.)

اتاق فرار ضد

بهترین اتاق فرار ترسناک تهران و کرج را بشناسید

این اتاق فرار در کرج، گوهردشت، سه راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، انتهای یاسر ۷، خانه ویلایی، پلاک ۵ قرار دارد و ژانر آن وحشت و درام عنوان شده است. معماهای این بازی بسیار دشوار هستند به طوری که بیشترین درجه سختی را به خود اختصاص داده‌اند.

یک گروه ۵ تا ۱۰ نفره نیاز دارید تا بتوانید در ۸۰ دقیقه این بازی سخت را به اتمام برسانید. با توجه به درجه سختی بالا (۱۰۰ درصد) و روند پیچیده‌ی بازی، اتاق فرار ضد به عنوان اولین تجربه‌ی اسکیپ‌روم برای تیم‌های بدون تجربه، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

داستان بازی: بازیگر نقش اول تئاتر دلباخته به نام ماهرخ جاوید از شما دعوت کرده تا بیننده این تئاتر در سالن تئاتر ملل باشید.

نظرات کاربران: کاربران به این بازی امتیاز ۹.۷ از ۱۰ را داده‌اند. برخی از کامنت‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

علیرضا: قطعا ضد یه بازی نیست، یک اثر هنریه بهترین معماهای زندگیم رو تو ضد دیدم و مطمئنا دیگه این سبک معماها رو نخواهم دید. فوق العاده‌اید، فوق العاده. ضد یه بازیه که اصلا دوست نداری تموم شه ولی در عین حال بعد از بازی حالت خیلی خوبه.

یکی از بهترین برخوردهای پرسنل رو بچه‌های ضد دارن خیلی دوست دارم طولانی تر توضیح بدم ولی از حوصله خارجه. خلاصه عرایضم اینه که ضد رو برید از کیفیت بالای فضاسازی معما موسیقی اکت و هرچیزی که از یک اتاق فرار میخواید، ضد میشه معیارتون برای سنجش بازی‌ها اصلا اصلا اصلا این اثر هنری رو از دست ندید و در اسرع وقت تشریف ببرید❤️❤️❤️❤️

اتاق فرار مونیخ

این اتاق فرار در کرج، مهرویلا، خیام غربی، خیابان ۱۲ متری حافظ، نبش خیابان کاج قرار دارد. ژانر این بازی مهیج، وحشت و اکشن معرفی شده است. معماهای بازی آنقدر سخت نیستند و همه گروه‌ها چه مبتدی و چه حرفه‌ای می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

برای استارت این اتاق فرار به یک گروه ۵ تا ۱۲ نفره و ۹۰ دقیقه وقت نیاز دارید. شرط لذت بردن از این اتاق فرار این است که جدی باشید و در طول بازی به هیچ عنوان شوخی نکنید!

داستان بازی: تصمیم هیتلر این است که سلاح وحشتناکی بسازد که یک شبه جنگ را به پایان می‌رساند. اون می‌خواد دیوانگی کنه و دروازه جهنم رو باز کنه! شما اصلا نباید اجازه بدید شیاطین از دروازه رد بشن و وارد دنیای ما بشن! تو گروهبانی! سربازانت رو جمع کن و به همراه اونا خیلی سریع به اردوگاه برو! تو باید اونجا رو نابود کنی! هرچند که همین الان هم خیلی دیر شده!

نظرات کاربران: امتیاز این اتاق فرار ۹.۴ از ۱۰ بوده و نظرات کاربران هم کاملا مثبت است:

سالی: ما امشب رفتیم عالی بود خیلی خوش گذشت فضاسازی و رفتار کارکنان همه عالی بود آخر سر دیگه نفس برامون نمونده بود واقعا حال داد! اکتور ها خیلی زحمت کشیدن واقعا از دل و جون مایه گذاشتن، خیلی خیلی جذاب بود پروفسور هم عالی هنرنمایی کرد دهنمون باز مونده بود خیلی حرفه‌ای بودن واقعا به همشون خسته نباشید میگم!

در این مقاله سعی کردیم که چندتا از بهترین اتاق فرارهای ترسناک تهران و کرج را به شما معرفی کنیم. برای رزرو آنلاین این اتاق فرارها می‌توانید به سایت t4f.ir مراجعه کنید. در این وبسایت شما به تمامی اتاق فرارهای خوب تهران، کرج و سایر شهرها دسترسی خواهید داشت!

بدون نظر

ورود