کیوسک و استند لمسی چیست؟

کیوسک و استند لمسی چیست؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هر خریدی در دنیای امروز تجارت، حاصل تعامل درست و منطقی با مراجعه‌کننده و مشتری است. این ارتباط به قدری اهمیت دارد که اگر اصولی صورت نگیرد می‌تواند منجر به تجربی بدی برای مشتری شده و حتی فرصت‌های بعدی در افراد دیگر را هم از ما بگیرد. از مهم‌ترین قواعد امروز دنیا برای توسعه روابط با مشتری، استفاده از ابزارهای تکنولوژی مانند کیوسک لمسی برای این منظور است. مراجعه کننده به کسب و کار شما باید بتواند از طریق دستگاه‌های مختلف و بدون ارتباط مستقیم، بازخورد صحیحی را از محصولات و خدمات شما ارائه کند. قطعا این بازخورد و واکنش یک داده ارزشمند برای شما خواهد بود و می‌توانید بر مبنای آن خود را اصلاح کرده و مطابق با خواسته‌های مشتریان خود حرکت کنید.

استند و کیوسک لمسی از جمله جدیدترین ایده‌های دنیای تکنولوژی برای این منظور هستند. صفحات نمایش تعاملی که بر روی پایه‌های مختلف قرار داده شده و مستقیما در ارتباط با مشتری شما خواهند بود. هر آنچه که شما برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیاز دارید با خرید کیوسک لمسی قابل دسترس است. این صفحات نمایش به صورت یکپارچه با یک سیستم کامپیوتری قدرتمند در بکند کار تلفیق شده و تشکیل یک دستگاه بی‌نظیر را می‌دهند. هم از لحاظ سخت‌افزاری تلاش می‌شود تا بهترین قطعات و تجهیزات در ساختار آن مورد استفاده قرار بگیرد و هم از لحاظ نرم‌افزاری بیشترین تنوع و سازگاری با انواع مختلف سیستم‌های عامل و اپلیکیشن‌ها وجود خواهد داشت.

مزایای خرید کیوسک تاچ

موارد زیادی را می‌توان به عنوان مزیت به کارگیری Touchscreen Stand معرفی کرد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است :

کیوسک و استند لمسی چیست؟

عدم ارتباط مستقیم فروشنده و مشتری یکی از مزیت‌های بزرگ این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. حضور مداوم و سنگین فروشنده یکی از موانع انتخاب درست و بدون دغدغه برای مشتری است و استفاده از استندها و کیوسک‌ها می‌تواند این معضل را به خوبی مدیریت کند. این دستگاه‌ها به صورت خاص یک ابزار مهم برای بازاریابی و معرفی برند شما هستند. افراد می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف و تولید محتوای اصولی، خدمات و محصولات خود را در قالب فرمت‌های جذاب مختلف مانند تصویر و ویدیو در استند و کیوسک تاچ به مخاطب نشان دهند.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها با استفاده از این سیستم‌ها به صورت کامل امکان‌پذیر خواهد بود. نیروی انسانی ناکارآمد از طریق محصولا مانند استند لمسی دیجی سان عملا حذف می‌شود و همچنین بسیاری از روش‌های تبلیغاتی بیهوده و کم ثمر نیز با وجود این دستگاه‌ها کنار گذاشته خواهند شد.

استند لمسی فروشگاهی

تکنولوژی ابزار بسیار مهمی در جذب نسل جدید است. بهره‌برداری از استند یا کیوسک در فضای فروشگاهی شما می‌تواند عامل حضور بسیاری از افراد برای تعامل با چنین سیستم‌هایی باشد. آن‌ها ترجیح می‌دهند تا تجربیات جدیدی را در زمینه خرید و فروش از طریق این دستگاه‌ها به دست آورند و این برای آن‌ها لذت‌بخش است. ویترین شما برای معرفی محصولات و خدمات بسیار گسترده‌تر از قبل می‌شود. فضای فیزیکی موجود در هر کسب و کاری به تنهایی برای تمامی این آیتم‌ها کافی نیست اما کیوسک لمسی می‌تواند در قالب تصاویر متن و ویدیوها به بهترین شکل ممکن آن را برای مخاطب ارائه دهد.

کیوسک و استند لمسی چیست؟

نظرات مشتریان در مورد محصولات و خدمات شما به صورت واقعی کسب خواهد شد و این می‌تواند یک نقشه راه بی‌نظیر برای ادامه فعالیت باشد. آن‌ها شاید در مواجهه با فروشنده و صاحبان مشاغل، کمتر به بخش انتقادی و نظرات منفی بپردازند اما در مقابل استند تاچ فروشگاهی به راحتی بازخورد خود را ثبت خواهند کرد.

از کجا کیوسک لمسی و استند تاچ بخرم؟

خریداری دستگاه‌های نوین در حوزه‌های مختلف تکنولوژی، کمک بسیاری به شما خواهد کرد تا بتوانید افق‌های جدیدی از تجارت را پیش روی خود ببینید. قطعا مسیر سودآوری بیشتر و دستیابی به قله‌های موفقیت از همین شیوه‌های امروزی عبور می‌کند و استفاده و خرید استند لمسی و کیوسک تاچ به عنوان ابزار توسعه، گام بلندی برای شما خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش محصول مورد نظر خود و هماهنگی جهت ارائه دموی کالا با شماره ۰۲۱۵۲۴۷۲۰۰۰ با کارشناسان و مشاوران بخش‌های مختلف پرو استور در ارتباط باشید.

بدون نظر

ورود