ثروت هنری کویل و چند حقیقت خواندنی دیگر درباره بازیگر موفق و جذاب هالیوود

ثروت هنری کویل و چند حقیقت خواندنی دیگر درباره بازیگر موفق و جذاب هالیوود

هنری کویل در سال های اخیر به یکی از ستاره های بزرگ هالیوود بدل شده است و توانسته در فیلم ها و سریال هایی حضور داشته باشد که هم شهرت و محبوبیت او و هم ثروتش را به میزان چشمگیری افزایش داده اند.

با چند حقیقت جالب درباره ی این بازیگر ۴۰ ساله ی انگلیسی همراه باشید.

۱- ثروت هنری کویل

ثروت هنری کویل ۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده است که گواهی بر فعالیت حرفه ای موفق او است. او اگر روزی به پول بیشتری نیاز پیدا کند، می تواند عمارت ۵ میلیون دلاری خود در ایالت کالیفرنیای آمریکا را بفروشد.

بی تردید روند پیشرفت کویل، از نقش های اولیه اش در فیلم های اقتباسی تا به شهرت رسیدنش با حضور در فرانشایزهایی مانند سریال «ویچر» (The Witcher) و دنیای سینمایی دی سی، در موفقیت مالی او تأثیرگذار بوده است.

انتظار می رود ثروت کویل در سال های آتی با توجه به محبوبیت روزافزون او در میان مخاطبان سینما و همینطور توانایی اش در بازیگری با حضور در پروژه های موفق و سودآور بیش از پیش شود.

۲- از معاشرت با اسب ها لذت می برد

استعدادهای هنری کویل به حوزه ی بازیگری محدود نمی شود و او یک سوارکار ماهری هم هست، مهارتی که برای نقش هایش در فیلم های تاریخی به کار آمده است.

او درباره ی تمرینات سوارکاری خود گفته است: «در تمرینات سوارکاری برای من تمرین با اسب های مختلف مهم است. هر اسبی شخصیت مخصوص به خود و شیوه ی تعامل و شکل حرکت کردن متفاوتی دارد. بنابراین تمرین با اسب های مختلف شما را به دانشی می رساند که به تدریج به دست می آید. هنوز سال های زیادی را برای تبدیل شدن به یک سوارکار واقعی پیش رو دارم ولی از تک تک مراحلش لذت می برم.»

۳- زمان زیادی صرف تناسب اندامش می کند

کویل به اندام بسیار متناسبش شهره است و او برای حفظ تناسب اندامش به خاطر نقش های خود سخت تلاش می کند. کویل تمرینات زیادی می کند تا از مناسب بودنش برای نقشی که بر عهده ی او گذاشته شده، اطمینان حاصل کند.

جالب است بدانید که او وقتی برای نقش سوپرمن تست بازیگری داد، تصور می کرد احتمالاً پذیرفته نخواهد شد، که دلیل آن به گفته ی خودش اضافه وزنش بود. حتی به گفته ی کویل، در دوران دبیرستان او را «کویل چاقه» خطاب می کردند.

۴- چیزی نمانده بود در فیلم های «هری پاتر» و «گرگ و میش» بازی کند

کویل برای نقش سدریک دیگوری در فیلم «هری پاتر و جام آتش» (Harry Potter and the Goblet of Fire) تست بازیگری داد اما پذیرفته نشد، نقشی که در نهایت به رابرت پتینسون رسید. اما این تنها نقشی نبود که کویل به پتینسون باخت.

کویل به گرفتن نقش ادوارد کالن در فیلم های «گرگ و میش» (Twilight) بسیار نزدیک بود. در حقیقت، او انتخاب اول نویسنده ی کتاب های «گرگ و میش»، استفانی میر بود. با این حال، این نقش هم در نهایت به پتینسون رسید. کویل حالا این رد شدن ها را اتفاق خوبی در زندگی خود می داند و معتقد است که هر چیزی در زمان مناسبش رخ خواهد داد و هرگز نباید عجله کرد.

۵- علاقه ی زیادی به تاریخ باستان، به ویژه مصر، یونان و روم باستان دارد

کویل در ابتدا قصد داشت به خاطر علاقه اش در دوران مدرسه، در دانشگاه در رشته تاریخ باستان یا مصر شناسی تحصیل کند. با این حال، سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم زد و بازیگری حرفه ی او شد.

او برای بازی در نقش تسئوس، شخصیت اساطیری یونان باستان، در فیلم «فناناپذیرها» (Immortals) تحت تمرینات سختی قرار گرفت، از جمله تمرین هنرهای رزمی، ۵ روز در هفته و روزی ۸ ساعت.

به گفته ی کویل، او در این فیلم از حضور در مبارزات بزرگ لذت زیادی برده بود و برایش همان هیجان بازی های دوران کودکی اش را داشت.

۶- شیفته ی بازی های ویدئویی است

کویل در سال ۲۰۲۰ ویدئویی از خود در حال نصب یک کیس گیمینگ منتشر کرد که به حدود ۶/۵ میلیون بازدید رسید. او به قدری به بازی های ویدئویی علاقمند است که به گفته ی خودش، چیزی نمانده بود تماسی که درباره ی انتخاب شدنش برای نقش «سوپرمن» بود را از دست بدهد، چون غرق در بازی World of Warcraft شده بود.

۷- طرفدار پر و پاقرص ورزش است

کویل علاقه ی زیادی به ورزش راگبی دارد و بسیاری از اوقات به تماشای مسابقات تیم راگبی شهر زادگاهش می رود. او از علاقمندان ورزش فوتبال آمریکایی هم هست.

اما او صرفاً یک ورزش دوست نیست و خود به صورت حرفه ای ورزش جوجیتسوی برزیلی هم کار می کند. او در این ورزش کمربند سفید دارد.

۸- آشپز خوبی هم هست

کویل علاقه ی زیادی هم به آشپزی دارد و از امتحان کردن طعم ها و دستور پخت های مختلف لذت می برد. او تصاویر زیادی هم از تجربیات آشپزی خود در اینستاگرامش منتشر می کند.

۹- چند زبان مختلف بلد است

کویل علاوه بر آنکه می تواند لهجه ی انگلیسی بریتانیایی خود را به راحتی کنار بگذارد و با لهجه ی انگلیسی آمریکایی صحبت کند، زبان ها فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی هم بلد است.

۱۰- از کتابخوانی لذت می برد

علاقه به ژانر فانتزی در کویل در دوران کودکی او شکل گرفت. به گفته ی خودش، پیش از آنکه خودش خواندن را یاد بگیرد، پدرش برایش کتاب می خواند. وقتی هم که بالاخره خواندن را یاد گرفت، وقت آزادش را صرف غرق کردن خود در کتاب های فانتزی می کرد.

۱۱- سگ ها جایگاه ویژه ای در قلبش دارند

کویل یک سگ دوست تمام عیار است و بارها علاقه ی عمیقش به سگ خود که کال نام دارد را ابراز کرده است. او حتی در سفرهای کاری خود هم کال را به همراه خود می برد و تأکید کرده پیوند ویژه ای میان آن ها برقرار است و کال نه صرفاً یک حیوان خانگی بلکه همنشینی بسیار نزدیک برای او است.

بیشتر بخوانید:

زنی که قلب سوپرمن را تسخیر کرد؛ ناتالی ویسکیوسو شریک زندگی هنری کویل کیست؟

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود