ادعای جنجالی مدل ایتالیایی: «تنها ۲ درصد از بازیکنان لیگ برتر به همسرانشان وفادارند»

ادعای جنجالی مدل ایتالیایی: «تنها ۲ درصد از بازیکنان لیگ برتر به همسرانشان وفادارند»

یک مدل ایتالیایی به نام پائولا سائولینو ادعا کرده تنها ۲ درصد از بازیکنان لیگ برتر انگلیس به شرکای زندگی خود وفادارند. او همچنین از کایل واکر، ستاره ی تیم منچستر سیتی که با وجود متأهل بودن، به طور مخفیانه از زنی دیگر صاحب فرزند شده است، نیز دفاع کرد.

به ادعای پائولا سائولینو، فوتبالیست های زیادی از طریق شبکه های اجتماعی به او پیام داده اند. او همچنین ادعا کرده با ۳ تن از بازیکنان لیگ برتر انگلیس رابطه جنسی داشته و بعد از جنجال خیانت کایل واکر به همسرش آنی کیلنر، معتقد است که «خیانت امری طبیعی است».

پائولا سائولینو

کایل واکر، بازیکن تیم منچستر سیتی بعد از افشای رابطه ی نامشروعش با اینفلوئنسری ایرانی – انگلیسی به نام لورن گودمن، به «داشتن انتخاب ها و تصمیمات احمقانه» اذعان و رسماً عذرخواهی کرد.

با این حال، سائولینو که ۲۳۳ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و در حساب خود دائماً تصاویری نیمه برهنه از خود منتشر می کند، ادعا کرده که خیانت فوتبالیست ها نباید چیز عجیبی تلقی شود و گفته که او «مردها را به خاطر آنچه که واقعاً هستند صید می کند». سائولینو مدعی شده که پیش از این چند فوتبالیست به او پیام داده اند.

این مدل ایتالیایی در مصاحبه ی تازه ای گفته: «من تا به حال با سه تا از بازیکن های لیگ برتر انگلیس رابطه داشته ام که بعداً متوجه شدم نامزد داشتند یا متأهل بودند. این اتفاق برایم ناراحت کننده بود اما حقیقت این است که من هم با آن ها رابطه داشتم و فرقش این است که حالا نگاه خود من پخته شده است.»

سائولینو همچنین گفته: «من مردها را بر اساس چیزی که واقعاً هستند صید می کنم نه بر اساس تصوری که از آن ها دارم و خودم را فریب نمی دهم. اگر اوضاع مطابق میلم باشد می مانم و اگر نباشد می روم. حتی توضیح هم نمی دهم اگر خودشان قدرت درکش را نداشته باشند.»

سائولینو از خیانت کایل واکر به همسر خود هم دفاع کرد، با آنکه این بازیکن انگلیسی بعد از افشای فرزند پنهانی اش از رابطه ای نامشروع با انتقادات شدیدی مواجه شد. سائولینو واکر را مردی «دلسوز و رمانتیک» دانست.

این مدل ایتالیایی همچنین گفت که ماجرای خیانت واکر مورد نادری نیست و ادعا کرد که تنها ۲ درصد از بازیکنان لیگ برتر انگلیس به شرکای زندگی خود خیانت نمی کنند.

آنی کیلنر
لورن گودمن

سائولینو در مصاحبه ی خود گفت: «اول اینکه من از کار کایل تعجب نکردم. صادقانه می گویم، به عقیده ی من خیانت چیز بسیار طبیعی ای در زندگی است. اشکالش چیست؟ شاید خیانت اسم بدی داشته باشد اما چیز عادی ای است که می توانیم مثل بقیه ی چیزها در زندگی به آن تمایل داشته باشیم. چرا نباید آن را مثل عشق بدانیم؟»

او در ادامه گفت: «من به طور قطع با واکر احساس همدردی می کنم چون ۹۸ درصد از فوتبالیست ها این کار را می کنند. شاید یک زندگی موازی برای خود نسازند اما داشتن دو یا سه همسر و فرزند دیگر برای آن ها بسیار ساده است. کایل و شریک زندگی اش از کودکی باهم بوده اند و این چیز خیلی ویژه و نادری است. من فکر می کنم کایل باید مرد دلسوز و رمانتیکی باشد و همینطور تا حدی وفادار که اصلاً چنین رابطه ای داشته است.»

این مدل ایتالیایی همچنین گفت: «به علاوه به عنوان یک فوتبالیست که فرصت های زیادی برای داشتن زن های زیاد و مختلفی در زندگی اش – درصورت تمایل خودش – داشته، او کماکان با عشق دوران کودکی اش باقی مانده بود. این به نظر من چیز شگفت انگیزی است. یک داستان رمانتیک است. اما بیایید صادق باشیم، سخت می شود به یک فوتبالیست اعتماد کرد. آن ها را لوس می کنند و همه کاری برایشان انجام می دهند.»

آنی کیلنر

کایل واکر در مصاحبه ای نادر درباره ی زندگی اش که چندی قبل انجام داد، هنگام صحبت درباره ی دوری اجباری اش از ۳ فرزندش و همسر خود آنی کیلنر که حالا فرزند چهارم شان را باردار است، تا مرز گریه پیش رفت.

واکر در این مصاحبه گفت: «کاری که من انجام دادم وحشتناک بود و من تمام مسئولیت ماجرا را برعهده می گیرم. من انتخاب ها و تصمیمات احمقانه ای داشتم. نمی توانم تصور کنم که آنی دارد چه می کشد. سعی کردم از او بپرسم ولی خیلی دردناک است. مردی با او این کار را کرد که قرار بود به او عشق بورزد، از او مراقبت کند و حامی اش باشد.»

واکر در ادامه اذعان کرد که بعد از افشای رابطه ی نامشروعش با لورن گودمن، دلش می خواست از خجالت آب شود.

او همچنین گفت: «من وقتی با آنی آشنا شدم ۱۷ سالم بود و هیچ فکر نمی کردم زندگی شخصی ام اینطور شود. هرگز فکرش را نمی کردم که پدر ۶ بچه شوم. تنها مقصر این ماجرا من هستم. من وظایفی دارم که به آن ها واقفم و می دانم که انتخاب های احمقانه ای داشته ام. ولی باید مسئولیت اشتباهاتم را قبول کنم. کارهای من به آدم های زیادی درد و رنج زیادی تحمیل کرده. بابت آن متأسفم چون نباید چنین اتفاقی برای یک خانواده بیفتد.»

بیشتر بخوانید:

«لورن گودمن» مدل ایرانی-انگلیسی که کایل واکر با او به همسرش خیانت کرده کیست؟

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • ش بهمن ۲۲, ۱۴۰۲

    اگه میلیونی تیغشون نمی زدی ، نمیگفتی خیانت هم مثل عشق است !

    • ایران بهمن ۲۴, ۱۴۰۲

      گل گفتی
      چه دفاعی هم می‌کنه از کار کثیفش
      بعد هم راحت ول می‌کنه میره با بعدی
      خودش هم می‌دونه مردها فقط قصد امتحان کردنشون دارن ولی واسش پول مهمتراز همه چیزش

  • فری بهمن ۲۴, ۱۴۰۲

    زن بی عقل هرزه و خونه خراب کن
    چه طرفداری هم از کثافتکاریش می‌کنه
    بیچاره آنی همسر واکر چهارتا بچه هم براش آورده مرده خجالت نکشید جای تشکر خیانت کرد

  • Mehrnaz بهمن ۲۵, ۱۴۰۲

    سلبریتی ها که دنیاشون همینجوریه
    آدم ها اکثرا جنبه توجه و پول و قدرت زیاد رو ندارن
    اما این مسأله نباید تعمیم پیدا کنه به مردم عادی
    بخاطر یه هوس زودگذر و خودخواهی نباید با خیانت زندگی یکی دیگه رو نابود کرد….