روایت پریانکا چوپرا از تجربه دردناک و پر چالش فریز کردن تخمک هایش

روایت پریانکا چوپرا از تجربه دردناک و پر چالش فریز کردن تخمک هایش

پریانکا چوپرای ۴۱ ساله، بازیگر هندی هالیوود، بعد از ازدواج با نیک جوناس، خواننده ی گروه موسیقی «برادران جوناس» که ۱۰ سال از او کوچک تر است، در سال ۲۰۲۲ صاحب دختری به نام مالتی ماری جوناس شد که از طریق شیوه ی رحم جایگزین به دنیا آمد. او در مصاحبه ی تازه ای درباره ی تجربه اش از فریز کردن تخمک های خود در اوایل دهه ی ۳۰ زندگی اش که برای او با چالش هایی همراه بود، صحبت کرده است.

تجربه ی بسیار دردناک و اضطراب آوری بود

پریانکا چوپرا در مصاحبه ی جدید خود صحبت های بی پرده ای درباره ی فرآیند پرچالش فریز کردن تخمک هایش داشته است. او در اینباره گفت: «اوایل دهه ی ۳۰ زندگی ام تصمیم به انجام این کار گرفتم. آن زمان مشغول بازی در سریال “کوانتیکو” بودم. خیلی تجربه ی دردناکی بود. باید بیشتر از یک ماه به خودتان آمپول بزنید.»

او همچنین توضیح داد که دچار نوسانات هورمونی شده بود و همین امر باعث شده بود احساس کند حالت عجیب و پف کرده ای پیدا کرده است.

علیرغم این دشواری ها، پریانکا به تصمیم خود مصر ماند. او دراینباره گفت: «آن زمان فیلمبرداری داشتم، ولی می خواستم حتماً این کار را برای خودم انجام بدهم.»

این کار با هزینه ی زیادی همراهی بود، به همین دلیل پریانکا مجبور به پس انداز کردن شده بود.

پریانکا در صحبت هایش تأکید کرد که فریز کردن تخمک های خود کار ساده ای نیست. با این حال، انجام این کار را به زنان شاغل، زنان مجرد و زنانی که میل به بچه دار شدن دارند اما در حال حاضر، از آن مطمئن نیستند، توصیه کرد.

مادر پریانکا حامی اش بود

پریانکا همچنین در این مصاحبه از دلیل تصمیمش برای فریز کردن تخمک های خود گفت. او درباره ی ساعت بیولوژیک صحبت کرد که مانند یک تایمر درون بدن عمل می کند و بهترین زمان برای بچه دار شدن را می گوید. پریانکا به این دلیل تصمیم به فریز کردن تخمک هایش گرفت که مطمئن شود بعداً هم می تواند صاحب فرزند شود، حتی اگر فعلاً آمادگی انجام این کار را نداشته باشد.

او درباره ی این موضوع با مادر خود، مادو چوپرا صحبت کرد که چیزهای زیادی درباره ی بچه و بچه دار شدن می داند. در حقیقت، مادر پریانکا یک پزشک است که به مادران و نوزادان کمک می کند. پریانکا به مادرش گفت که مطمئن نیست چه زمانی ازدواج خواهد کرد و صاحب فرزند خواهد شد، به همین دلیل می خواهد با فریز کردن تخمک هایش خود را برای آینده آماده کند.

این کار پریانکا را از ترس دیر شدن برای بچه دار شدن رها کرد

پریانکا همچنین به سراغ یکی از دوستان نزدیک خود رفت که او هم تخمک هایش را فریز کرده بود. دوست پریانکا هم تصمیم او را تأیید کرد و به او گفت که این یکی از بهترین تصمیماتی بوده که در زندگی خود گرفته است.

به گفته ی پریانکا، فریز کردن تخمک هایش در اوایل دهه ی ۳۰ زندگی خود، به او احساس آزادی بخشید. پریانکا توضیح داد که این کار به او اجازه داد تمرکز خود را بر روی بلندپروازی های حرفه ای خود بگذارد و بدون آنکه فشاری بر روی خود برای تشکیل خانواده احساس کند، آن هم در زمانی که هنوز آمادگی آن را ندارد، به دنبال هدف هایش برود.

منبع:
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • Mehrnaz بهمن ۲۵, ۱۴۰۲

    خیلی جالبه این مطلب
    من که ازدواج کردم و بچه دارم اما حتما به دوستای مجردم پیشنهاد میدم بنظرم بچه داشتن یه عشق فرانسانیه که هرکسی باید تجربه اش کنه