بازگشت نوستالژی غول‌های خوشمزه، به منوی عطاویچ

بازگشت نوستالژی غول‌های خوشمزه، به منوی عطاویچ

بیش از ۲ دهه قبل که فست‌فود عطاویچ کار خود را آغاز کرد، محصول متمایز آن همبرگرهای بزرگی بودند که «غول» نام گرفتند. این غول‌ها نقش پررنگی در منوی عطاویچ ایفا می‌کردند تا آنجا که برند، شعار «یک غول خوشمزه» را برای خود انتخاب کرد. پس از سالها فعالیت برند عطاویچ، برگرهای سایز غول از منو حذف شدند و به خاطره‌ها پیوستند. اما در زمستان ۱۴۰۲، نوستالژی ۲ دهه پیش، با کیفیتی متفاوت به منو بازگشت.

از سوی دیگر، مجموعه عطاویچ، با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در تولید برگر توسط کارخانه ایرانگوشت (برند مادر عطاویچ)، اقدام به تولید برگر با رسپی متفاوت کرد. در فرمولاسیون برگرهای عطاویچ که پیش از این نیز از مخلوط گوشت گوساله و گوسفند درجه ۱ گرم تهیه می‌شدند، تغییرات زیادی، پس از روزها تحقیق و آزمون ایجاد شده است. همزمان با اضافه‌شدن «غول‌های خوشمزه» به منوی عطاویچ، تغییرات اساسی در نحوه طبخ دسته برگرها نیز اعمال شده است.

میلاد گودرزی، مدیر عامل عطاویچ درباره تغییرات منو می‌گوید «وجود کارخانه ایرانگوشت به ما قدرت عمل بالایی می‌دهد. با تکیه بر تجربه و دانش همکارانم در کارخانه و دفتر مرکزی عطاویچ، توانسته‌ایم به کیفیتی در برگرها برسیم که به جرات می‌توانیم بگوییم در بازار ایران کم نظیر است.»

علاوه بر امکان سفارش حضوری و تلفنی از این مجموعه رستوران، مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت عطاویچ به آدرس Atawich.com نیز، نسبت به خرید اقدام کنند.

مجموعه رستوران‌های فست‌فود بین‌المللی عطاویچ، دارای بیش از ۵۰ شعبه در سراسر ایران، +۲۰ شعبه در کشور ترکیه و ۶ شعبه در کشور آلمان است.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود