بهترین رنگ های لباس برای افرادی که پوست گندمی دارند

بهترین رنگ های لباس برای افرادی که پوست گندمی دارند

رنگ پوست افراد در طیف رنگی روشن و گندمی و سبزه تقسیم میشن و به همین دلیل هم باید متناسب با اونچه که هستند رنگ لباس و استایلشون رو انتخاب کنند. هر سال کمپانی ها رنگی رو به عنوان رنگ سال انتخاب می کنند و جالبه که اون دست از رنگ پوست هایی که اون رنگ سال بهشون میاد حسابی ذوق زده میشن، چون سال ساله اونا میشه و میتونن حسابی با اون رنگ دلبری کنند.  رنگ پوست شما چیه؟ خب ما با توجه به این که ایران زندگی می کنیم و شرقی هستیم، پوست اکثرمون گندمیه. رنگ ترند ۲۰۲۴ با افرادی که پوست گندمی دارن هماهنگه! فرقی نمیکنه چه رنگ هایی باب سلیقه شماست و کدوم رنگ ها رو بیشتر می پسندید، رنگ هایی که در ادامه مرور میکنیم مختص پوست گندمیه.

۱- آلبالویی

رنگ آلبالویی و البته قرمز به عنوان لباس برای پوست های گندمی واقعا جذاب و بی نظیره. رنگ آلبالویی، در کنار رنگ اصلی سال ۲۰۲۴ یعنی هلویی، از اصلی ترین رنگ های سال ۲۰۲۴ محسوب میشه. افرادی که رنگ پوستشون گندمی هستش با خیالی راحت میتونن از رنگ زرشکی و قرمز و آلبالویی برای تک به تک عناصر استایل استفاده کنند. البته حرف ما به این منظور نیست کل سر تا پا رو آلبالویی کنید خیر! بلکه این رنگ به عنوان رنگ اصلی قرار بگیره. آلبالویی چون رنگ گرمیه میتونه با پوست شما به راحتی هماهنگ بشه. 

استایل پوست گندمی

۲- مشکی

شاید بگین بابا مشکی که به همه میاد در حالی که اینچنین نیست و مثلا افرادی که پوست سبزه ای دارند بهتره که از این رنگ چندان استفاده نکنند. رنگ مشکی میتونه افراد دارای رنگ پوست گندمی رو به شدت خوش استایل کنه. افراد با پوست گندمی با پوشیدن رنگ مشکی در واقع به شدت قدرتمند و جسور تر دیده میشن و به طور کلی میگن افرادی که رنگ پوست گندمی دارند بهتره که یا روشن ترین رنگ ها و یا تیره ترین ها رو بپوشند.

استایل پوست گندمی

۳- سرمه ای

اگر همچنان دوست دارید بدونید افرادی که رنگ پوست گندمی دارند چه رنگ لباسی بیشتر بهشون میاد، خب باید بگیم بی شک یه لباس سرمه ای تو کمدتون داشته باشین. زمانی که به سراغ خرید لباس سرمه ای رفتین فراموش نکنید که تیره ترین سرمه ای رو انتخاب کنید و بعد لباس رو کنار مچ دست خود قرار دهید از دیدن نتیجه حیرت زده می شید! سرمه ای از دست رنگ هایی محسوب میشه که چه برای مراسمات رسمی و چه مهمونی ها به شدت خوبه و میشه با خیال راحت روش حساب باز کرد.

استایل پوست گندمی

۴- شیری

خب همونطور که گفتیم تیره ترین رنگ ها و روشن ترین رنگ ها به گندمی میاد، سایه های شیری میتونه رنگ پوست رو بازتر و شاداب تر نشون بده. یعنی رنگ شیری مستقیما میتونه از خطای دید افراد استفاده کنه و پوست شما رو روشن‌ تر نشون بده.

استایل پوست گندمی

۵- صورتی روشن

یکی از جذاب‌ ترین رنگ‌ هایی که تو سال ۲۰۲۴ خانومها و آقایون با رنگ پوست گندمی با خیال آسوده میتونن ازش استفاده کنند، رنگ صورتی هستش. صورتی با سایه‌ های روشن، مثل صورتی پاستلی و صورتی باربی میتونه گزینه‌ های به شدت خوبی باشه. اگر علاقه دارین که سنتون کمتر از اونچه که هست دیده بشه اصلا از رنگ صورتی غافل نشید و حتما روش حساب باز کنین.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود