جدیدترین مدل‌های مانتو مناسب برای عید ۱۴۰۳

جدیدترین مدل‌های مانتو مناسب برای عید ۱۴۰۳

با نزدیک شدن عید نوروز بسیاری از خانم ها به تکاپوی خرید لباس عید می افتند و دنبال مانتو شیک و زیبا برای سال نو هستند، زیرا خرید یک مانتو زیبا و جذاب مطابق با مد و استایل جدید و البته مطابق سلیقه شخصی، حس بسیار خوبی دارد. در ادامه چند مدل مانتوی مناسب عید ۱۴۰۳ را بررسی می کنیم.

مانتو سوزن دوزی

مانتو عید 1403

مدل مانتو سوزن دوزی یکی از مدل‌های پرطرفدار مانتو در سال ۱۴۰۳ می باشد. سوزن دوزی پارچه به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می شود. مانتوهای سوزن دوزی شده ضخامت خوبی دارند و اکثرا دارای طرح های برجسته و پر از نقش و نگار هستند. با پوشیدن مانتو سوزن دوزی در فصل بهار شیک و خاص شوید.

مانتو لینن

مانتو عید 1403

اگر گرمایی هستید و در روزهای بهاری نیز سردتان نمی شود، برای عید مانتو لینن بگیرید تا شیک به نظر برسید. پارچه لینن یک نوع پارچه طبیعی است که از الیاف کتان تهیه می‌شود. پارچه لینن به راحتی رنگ‌بندی می‌شود و قابلیت قرارگیری در طرح‌ها و پرینت‌های متنوع را دارد.

مانتو مغزی دوزی

مانتو عید 1403

مدل مانتو مغزی دوزی شده، یکی از خوش طرح ترین مدل مانتوهای زنانه امسال است که معمولا در دوخت آن از نوار مغزی غیر همرنگ و یا براق تر از پارچه اصلی استفاده می شود. مانتوهای مغزی دوزی شده در مدل های مختلفی مثل کتی، جلو باز و بسته، مجلسی، اسپرت و… دوخته می شوند.

ست کت و شلوار

مانتو عید 1403

در سال ۱۴۰۳ همچون سال گذشته کت و شلوار زنانه بسیار ترند است، اما با این تفاوت که شما بهتر است امسال کت و شلوار ساده تان را به همراه ژیله ست آن بپوشید و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید. این مانتو مناسب افراد با اندام مناسب است.

کت ابریشم

مانتو عید 1403

اگر قصد دارید که عید امسال نوع پوششی متفاوت و اصیل ایرانی داشته باشید، کت ابریشم بخارادوزی بخرید، این کت زیبا با استفاده از نخ‌های ابریشمی بخارادوزی شده و جلوه‌ای شکیل دارد.

مانتو ژاکارد

مانتو عید 1403

مدل مانتو ژاکارد، محبوب ترین مانتو مجلسی بهاری و تابستانی است که در انواع ارگانزا، یاخما، پفکی و… و رنگ های مشکی و روشن در بازار و مزون ها به فروش می رسد.

ست کت و شلوار واید

مانتو عید 1403

شما می توانید عید امسال ست کت و شلوار واید بپوشید. انتخاب شلوارهای واید بهترین انتخاب برای افرادی است که اندام پر با قد نسبتا کوتاه هستند زیرا در کشیده دیده شدن پاها نقش موثری دارد.

مانتو رنگ سال

مانتو عید 1403

رنگ اعلام شده برای سال ۲۰۲۴ یا ۱۴۰۳ شمسی توسط شرکت پنتون، رنگ هلویی است. سال جدید یک مانتو رنگ سال بخرید و با اکسسوری های مناسب جذابیت خاصی به استایل خود ببخشید. مانتوهای مناسب برای عید نوروز می‌توانند به شکل‌ها و طرح‌های مختلف باشند.

وست و پیراهن بلند

مانتو عید 1403

وست، یک لباس همانند طرح سارافون و جلیقه است که برروی یک لباس دیگر پوشیده می شود. معمولا برای زیر وست یک پیراهن یا یک شومیز زنانه شیک انتخاب می کنند. عید ۱۴۰۳ یک وست سوزن دوزی شده را به همراه شلوار بگ و شومیز زیبا بپوشید تا شیک به نظر برسید.

کت و دامن پلیسه

مانتو عید 1403

دامن‌های پلیسه با وجود سادگی شان می توانند باعث جذابیت و شیک تر شدن استایل شما شوند. دامن پلیسه به طور کلی فرد را لاغرتر و قدبلندتر نشان می‌دهد. برای بهار ۱۴۰۳ دامن پلیسه را با یک کت بپوشید، پوشیدن دامن پلیسه بلند با کت بسیار شیک و جذاب است و استایل شما را بسیار لاکچری و اسپرت نشان می دهد.

کراپ کت + شلوار بگ یا دامن

مانتو عید 1403

کراپ کت ها یکی از انواع کت های زنانه هستند که محبوبیت زیادی بین دختران جوان دارند. بهترین استایل برای خانم های جوان در عید پوشیدن کت کراپ و دامن است. این استایل شیک و جذاب را می توانید با کفش های اسپرت و آل استار بپوشید. شما می توانید کراپ کت را با شلوار بگ نیز بپوشید تا زیباتر از همیشه دیده شوید.

کت آزاد

مانتو عید 1403

مانتو کتی و ساده یکی از ترندهای چند سال اخیر است که معمولاً دوخت بسیار شیکی دارد و با انواع پارچه‌های کرپ اعلا، ژاکارد و یا مخمل و… دوخته می شود. بهتر است امسال به جای خرید مانتو کتی جذب و فیت یک کت آزاد بخرید تا استایلی راحت و کژوال برای روزهای عید داشته باشید.

بدون نظر

ورود