لیست دستمزد تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا در سال ۲۰۲۳ مشخص شد؛ بارسلونا در صدر

لیست دستمزد تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا در سال ۲۰۲۳ مشخص شد؛ بارسلونا در صدر

در شرایطی که سال ۲۰۲۴ آغاز شده و فوتبال اروپا مدتی است که نیم فصل دوم خود را آغاز کرده، لیست دستمزد تیم های فوتبال بزرگ اروپا در سال ۲۰۲۳ مشخص شده است.

دستمزد تیم های اروپا

دستمزد تیم های فوتبال اروپا با یک غافلگیری بزرگ همراه است؛ بارسلونا علی رغم فعال کردن اهرم‌های مالی و خروج لیونل مسی به دلیل دستمزد هنگفتش به طرز عجیبی همچنان در صدر این لیست است! بر اساس گزارش مالی و سرمایه گذاری باشگاه‌های اروپایی، بارسلونا همچنان با پرداخت سالانه ۶۳۹ میلیون یورو به بازیکنانش، بزرگترین قبض دستمزد اروپا را دارد.

دستمزد تیم های اروپا

باشگاه بعدی اختلاف زیادی با بارسلونا ندارد. از نظر بالاترین دستمزد پرداختی در سطح باشگاه‌های اروپا، پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۳، ۶۱۷ میلیون یورو پرداخت کرده و منچسترسیتی با دستمزد ۵۵۴ میلیون یورو در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد که به طرز عجیبی فاصله این سه تیم، با سایر تیم‌ ها بسیار زیاد است‌.

دستمزد تیم های اروپا

رئال مادرید با ۴۵۳ میلیون یورو، در رتبه چهارم قرار دارد و پس از آن لیورپول با ۴۲۹ میلیون یورو در رده پنجم قرار دارد.

دستمزد تیم های اروپا

دستمزد بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۳ به ۴۱۶ میلیون یورو رسید، در حالی که چلسی با ۳۹۷ میلیون یورو در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. اما در این بین سران باشگاه چلسی تمامی مبالغ را منتشر نکردند که قرار است توسط یوفا شفاف سازی صورت گیرد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود