خرید و قیمت میز تخته نرد و شطرنج

خرید و قیمت میز تخته نرد و شطرنج

قیمت میز تخته نرد و شطرنج بسته به کیفیت آن متفاوت است. هر چه قدر میز تخته نرد و شطرنج انتخاب شده توسط شما مرغوب تر و به اصطلاح لاکچری تر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود. البته باید تا حدودی کارشناس هم باشید تا این مرغوبیت را بشناسید. ولی نگران نباشید. ما به شما کمک می کنیم. شما می توانید با مراجعه به سایت کلبه تخته نرد، ضمن مشاهده انواع محصولات ما ، میز تخته نرد و شطرنج مورد نظر خود را در صورت نیاز سفارش دهید، تا در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت صاحب یک میز تخته نرد و شطرنج خاص و منحصر به فرد شوید. خیالتان از بابت قیمت هم راحت باشد.

آشنایی با تخته نرد و شطرنج

خرید و قیمت میز تخته نرد و شطرنج

تا کنون تخته نرد، بازی کرده اید؟ شطرنج چطور؟ چقدر با این بازی های محبوب و قدیمی آشنایی دارید؟ ادامه مطلب را از دست ندهید. حتما می دانید تخته نرد و شطرنج دو بازی فکری جذاب دونفره هستند.تخته نرد و شطرنج از بازیهای فکری قدیمی محسوب می شوند. در این میان، میز تخته نرد و شطرنج مناسب می تواند تمرکز خاصی به طرفین بازی ببخشد.

قدمت تخته نرد را به ۶٠٠٠ سال پیش نسبت می دهند. آن هم به ما ایرانیان. در بین آثار به دست آمده از شهر متمدن سوخته زابل، چیزی شبیه تخته نرد و شطرنج امروزی و مهره های آن به دست آمده است. این نشان دهنده این است که مردم ایران، در آن زمان هم با بازی تخته نرد، آشنا بوده اند. بازی متکی بر برنامه ریزی، علم ریاضی، فکر و در نهایت هم شانس.شطرنج هم همین طور. یک ورزش فکری و استراتژیک که شاید کمتر از تخته نرد، شانس در آن دخیل باشد. احتمالا با شطرنج بیشتر از تخته نرد آشنا هستید. ولی اگر هیچکدام از این بازی ها را هنوز یاد نگرفته اید، واقعا سرگرمی های فکری بزرگی را از دست داده اید.

علاقه مندان به تخته نرد، آن را به یک میدان اسب سواری تشبیه می کنند. یا حتی به یک میدان جنگ. شما باید با فکر و تدبیر و برنامه ریزی و همچنین در بسیاری از موارد، شجاعت و نترسی، و البته گاهی هم شانس و اقبال، اسب ها و سواران دشمن را که همان مهره های بازی هستند، از صحنه خارج کنید. در شطرنج هم همین طور. با فکر و تدبیر و برنامه ریزی، باید از پس پیاده، اسب، فیل، قلعه، وزیر و در نهایت شاه دشمن برآیید.مهره ها و صفحه بازی، مهم ترین ابزار را در این دو بازی تشکیل می دهند.این مهره ها باید روی صفحه، ثابت و بدون حرکت باشند، تا تمرکز دو طرف بازی به هم نخورد. اینجاست که میز تخته نرد و شطرنج اهمیت پیدا می کند.

میز تخته نرد و شطرنج

خرید و قیمت میز تخته نرد و شطرنج

گفتیم که بازی های تخته نرد و شطرنج، حکم جنگ و نبرد را دارند. با این توضیح، صفحه و تخته نرد و شطرنج میدان اصلی جنگ را تشکیل می دهند و میز تخته نرد و شطرنج به منزله زمین های اطراف معرکه خواهد بود. البته این جنگ، یک رقابت زیبا و دلنشین است. به طور حتم جذابیت های اطراف میدان نبرد، باعث تمرکز بیشتر طرفین و ترغیب آنها و در نهایت، جذابیت بیشتر این مبارزه دوست داشتنی می شود. یعنی هر چه قدر میز تخته نرد و شطرنج زیباتر و محکم تر و جذاب تر باشد، بازی و جنگ تماشایی تری را شاهد خواهیم بود.

منبت کاری، استحکام، رنگ و روکش زیبا خصوصیاتی است که در انتخاب یک میز تخته نرد و شطرنج اهمیت خاصی دارد. البته که چوب طبیعی، بهترین انتخاب برای جنس میز تخته نرد و شطرنج است. چرا که طبیعت و آرامش و زیبایی های آن را به بازی کنندگان القا می کند. در این بین چوب درخت های راش و گردو می تواند بهترین گزینه برای میز تخته نرد و شطرنج باشند. مخصوصا اگر با هنرهای مختلف از جمله منبت کاری های خاص، زیباییش دو چندان شده باشد. بحث ما در خصوص انتخاب یک میز تخته نرد و شطرنج منحصر به فرد و دائمی است. ما این میز را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در سایت کلبه تخته نرد برایتان به ارمغان آورده ایم.

انواع میزهای بازی

خرید و قیمت میز تخته نرد و شطرنج

میز تخته نرد و شطرنج انواع مختلفی دارد. میزهای سلطنتی، گرد، مربعی و لوکس و لاکچری از انواع میز تخته نرد و شطرنج به حساب می آیند. حتی انواع پلاستیکی و نئوپان این میزها هم وجود دارند که شما می توانید بسته به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.

اندازه انواع میز تخته نرد و شطرنج قراردادی است و بنا به سلیقه علاقه مندان قابل تغییر است. البته علاوه بر میزهای تک منظوره تخته نرد یا شطرنج، و یا دو منظوره تخته نرد و شطرنج، انواعی از میز تخته نرد و شطرنج وجود دارد که صرفا اختصاص به این دو بازی ندارند. یعنی می توانند متناسب با بازی ها و کاربردهای مختلف تغییر کنند. مثلا در عین حال که میز تخته نرد و شطرنج هستند، می توانند به میز پذیرایی تبدیل شوند. یا حتی میز باربیکیو. این خلاقیت ها و نو آوری ها هستند که تفاوت ها را ایجاد می کنند.

بدون نظر

ورود