بهترین برنامه های آشپزی که می توانند از شما یک آشپز حرفه ای بسازند

بهترین برنامه های آشپزی که می توانند از شما یک آشپز حرفه ای بسازند

اگر به دنبال ارتقاء هنر آشپزی خود هستید، چه راهی بهتر از همراه شدن با برنامه های آشپزی که هم سرگرم کننده اند و هم آموزنده؟ برنامه های آشپزی ای که در ادامه درباره ی آن ها صحبت خواهیم کرد، آشپزی شما را دگرگون می کنند و کاری می کنند که احساس کنید در همان خانه ی خودتان به یک سرآشپز حرفه ای تمام عیار تبدیل شده اید.

۱- Jamie’s One Pan Wonders

رتبه ی اولین بهترین برنامه های آشپزی به جیمی اولیور، آشپز انگلیسی تعلق دارد.

برنامه ی Jamie’s One Pan Wonders با نگرش خلاقانه اش، آشپزی را برای مخاطبان خود ساده می کند. این برنامه که اجرای آن را جیمی اولیور، آشپز مشهور برعهده دارد، نشان می دهد که چطور می توان با تنها یک قابلمه، غذاهای خوشمزه ای درست کرد. دستور پخت های اولیور هم ساده اند و هم لذیذ. برنامه ی Jamie’s One Pan Wonders با تأکیدش بر سادگی، بهترین گزینه برای افرادی است پرمشغله اما علاقمند به آشپزی و پخت غذاهای تازه و متنوع اند.

۲- Gordon Ramsay: Uncharted

برنامه ی Gordon Ramsay: Uncharted یک مجموعه ی آشپزی مهیج و ماجراجویانه است که اجرای آن را گوردون رمزی، آشپز مشهور اسکاتلندی برعهده دارد. او در این برنامه به نقاط دوردست و خاص دنیا برای آشنایی با غذاهای آن ها سفر می کند. از کوهستان های پرو گرفته تا جنگل های لائوس، رمزی خود را در فرهنگ و سنت های محلی غرق می کند و از آشپزها و استادان بومی درس می گیرد. هر قسمت از این برنامه که مملوء از مناظری تماشایی و غذاهای لذیذ است، مخاطبان خود را با غذاها و مواد غذایی کشورهای مختلف آشنا می کند.

۳- Selena + Chef

Selena + Chef  یک برنامه ی آشپزی سرگرم کننده و خودمانی با حضور سلنا گومز، خواننده ی مشهور است. در این برنامه گومز در آشپزخانه ی خانه ی خود به کمک آشپزهای مشهور و از طریق تماس تصویری، پخت غذاهای مختلف را یاد می گیرد. هر فسمت از این برنامه که ترکیبی از خنده، حوادث غیر منتظره و آشپزی های موفق است، علاقه ی گومز برای ارتقاء توانایی آشپزی خود را به تصویر می کشد و در عین حال، بر اهمیت خلاقیت در آشپزی تأکید می کند.

۴- Eva Longoria: Searching for Mexico

برنامه ی Eva Longoria: Searching for Mexico جستجویی جذاب در فرهنگ غذایی مکزیک است که اجرای آن را اوا لونگوریا، بازیگر مشهور برعهده دارد. لونگوریا در این برنامه مخاطبان را با سنت ها، طعم ها و ماجراهای زیادی آشنا می کند. هر قسمت از این برنامه زیبایی های فرهنگ غذایی مکزیک را به تصویر می کشد.

۵- Anthony Bourdain: No Reservations

Anthony Bourdain: No Reservations برنامه ای خلاقانه درباره ی سفر و آشپزی است. این برنامه که اجرای آن را آنتونی بوردین، آشپز مشهور آمریکایی برعهده دارد، مخاطبان را به همراه خود به دور دنیا می برد و از طریق غذاهای کشورها با فرهنگ آن ها آشنا می کند. لطف هوش، جسارت و نگرش ویژه ی بوردین، هر قسمت از این برنامه را به ترکیبی از غذا، سفر و آشنایی با فرهنگ کشورها تبدیل کرده است.

۶- Somebody Feed Phil

برنامه ی Somebody Feed Phil برنامه ای درباره ی سفر و آشپزی با اجرای فیل رزنتال، مجری آمریکایی است. رزنتالکه علاقه ی زیادی به غذاها و مردم دارد، در این برنامه در ماجراجویی ای به دور دنیا، با فرهنگ ها و غذاهای کشورهای مختلف دنیا آشنا می شود. هر قسمت از این برنامه سفری مملوء از خنده، دوستی و غذاهای خوشمزه است.

۷- The Great British Baking Show

برنامه ی The Great British Baking Show یک مسابقه ی شیرینی پزی محبوب انگلیسی است که توانسته طرفداران زیادی از سرتاسر دنیا پیدا کند. در این برنامه که فضایی خودمانی و دوستانه دارد، شرکت کنندگان آماتور با چالش های مختلفی در زمینه ی شیرینی پزی رو به رو می شوند. هر قسمت از این برنامه که شیرینی پزهای مشهوری اجرای آن را برعهده دارند، مملوء از هیجان، خنده و شیرینی های خوشمزه است. این برنامه گزینه ی مناسبی برای علاقمندان شیرینی پزی در هر سطحی است.

۸- French Food at Home

برنامه ی French Food at Home یک ماجراجویی لذیذ با اجرای لارا کالدر، نویسنده ی کانادایی است. کالدر در این برنامه با اشتیاق خود و نگرش ویژه اش، آشپزی فرانسوی را برای مخاطبان ساده سازی می کندد. هر قسمت از این برنامه نمایانگر زیبایی و سادگی فرهنگ غذایی فرانسوی است.

۹- Top Chef

برنامه ی Top Chef یک مسابقه ی مهیج آشپزی است که در آن آشپزهایی از سرتاسر دنیا در چالش هایی دشوار با یکدیگر رقابت می کنند. اجرای این برنامه را چهره های مشهوری برعهده دارند و هر قسمت از آن مملوء از ماجراهای مختلف، خلاقیت و غذاهای لذیذ است.

۱۰- Stanley Tucci: Searching for Italy

رتبه ی آخر این فهرست به برنامه ی آشپزی استنلی توچی، بازیگر مشهور هالیوود تعلق دارد.

برنامه ی Stanley Tucci: Searching for Italy مخاطبان خود را به یک ماجراجویی غذایی جذاب در دل ایتالیا می برد. مجری برنامه، استنلی توچی به مناطق مختلف ایتالیا می رود و با غذاهای سنتی آن ها آشنا می شود. این برنامه که مملوء از مناظر تماشایی و غذایی خوشمزه است، مخاطبان را با فرهنگ غذایی ایتالیا آشنا می کند. مهارت توچی هر قسمت از این برنامه را تبدیل به تجربه ای مهیج و آموزنده برای دوستداران غذا و سفر می کند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود