جدیدترین مدل‌های شلوار مردانه ۱۴۰۲+ ۵ پیشنهاد عالی برای خرید شلوار عید

جدیدترین مدل‌های شلوار مردانه ۱۴۰۲+ ۵ پیشنهاد عالی برای خرید شلوار عید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شلوار مردانه همیشه جزو آن دسته لباس‌هایی هستند که تا زمانی که نباشند اهمیت‌ آن‌ها در ساختن استایل‌های مختلف آن طور که باید و شاید درک نمی‌شود. در حقیقت یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استایل مردانه‌ای شلوار است و در شکل گیری نهایی تیپ شما تاثیر غیر قابل انکاری دارد. یک شلوار اشتباه! می‌تواند به راحتی کل استایل شما را بر هم بزند و این موضوع به خوبی می‌تواند اهمیت شلوار مردانه را نشان دهد. خرید شلوار مردانه نیز به سبب همین اهمیت، کاری حساس و نیازمند دقت بالاست. شلوارهای مردانه امروزه تنوع بسیار بالایی دارند و هرروزه مدل‌های جدیدتری از آن‌ها وارد بازار می‌شود که آشنایی با این مدل‌های جدید می‌تواند به شما کمک‌کند تا همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید. با نزدیک شدن به عید و شروع سال جدید، ما قصد داریم تا مدل‌های جدید و ترند در سال جدید را به شما معرفی کنیم تا خرید شلوار برای شما راحت‌ترو راضی کننده‌تر شود.

جدیدترین شلوارهای مردانه ۱۴۰۳

شلوارهای مردانه همان طور که در ابتدا گفتیم، تنوع بسیار بالایی دارند و مدل‌های متنوعی از آن‌ها توسط برندهای مختلف طراحی، تولید و روانه‌ی بازار شده است اما برخی مدل‌های شلوار مردانه جدیدتر هستند و به علت نو بودن مدلشان در سال ۱۴۰۳ مورد استقبال بیش‌تری قرار می‌گیرند و به بیان دیگر ترند هستند. ما در اینجا این مدل‌های جدید و ترند شلوار مردانه را معرفی خواهیم کرد.

شلوار جین اسکینی

جین‌ها در حقیقت هیچ وقت از مد نمی‌افتند و کهنه نمی‌شوند فقط مدل‌های ترند آن‌ها هر ساله کمی تغییر می‌کند. در سال ۱۴۰۳ نیز شلوارهای جین با قدرت تمام در صحنه حضور دارند و در انواع استایل نیمه‌رسمی و غیر رسمی مردانه ایفای نقش می‌کنند. شاید تا سال گذشته پیشنهاد همه‌ی طراحان مد به افراد این بود که دیگر از شلوارهای جین اسکینی در استایل‌هایشان استفاده نکنند اما سال جدید سال شکستن تمام تابوهاست و اتفاقا شلوارهای اسکینی ترند هستند و قرار است به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گیرند.

جدیدترین مدل‌های شلوار مردانه 1402+ ۵ پیشنهاد عالی برای خرید شلوار عید

شلوار جاگر

شلوار جاگر نوعی شلوار مردانه است که از پارچه‌های راحت و اغلب ضخیم تهیه می‌شود. در قسمت کمر و مچ‌پا در این مدل شلوار کش کار شده و یک شلوار مناسب برای انواع استایل‌های راحت روزمره و غیر رسمی مردانه است. شلوارهای جاگر تنها چند سال است که وارد دنیای مد شده‌اند و به سرعت نیز مورد استقبال قرار گرفتند. آن‌طور که پیداست در سال ۱۴۰۳ نیز قرار نیست چیزی از ارزش‌های این مدل شلوار کم شود و همچنان جدید و ترند باقی مانده‌اند.

شلوار کارگو

یکی دیگر از شلوارهای مردانه که از نظر طراحی جدید نیست اما اخیرا مورد استقبال طراحان مد و مردان قرار گرفته‌است، شلوار‌ کارگو است. در حقیقت این شلوار همان شلواری است که ما قبلا با نام شلوار شش جیب می‌شناختیم! در این مدل شلوار مردانه جیب‌های متعدد کار شده است و حالتی کاملا اسپرت و غیر رسمی دارد. در سال ۱۴۰۳ این مدل شلوار ترند است و می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برای خرید باشد‌.

شلوار چینو

یکی از شلوارهای مردانه‌ای که هرچقدر هم از طراحی و تولید آن بگذرد همچنان جدید است و استفاده‌ی زیادی در استایل‌های رسمی، نیمه‌رسمی و حتی غیر رسمی مردانه دارد، شلوار چینو است. چینو نوعی شلوار کتان مردانه است که با برش‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود اما رنگ کلاسیک آن خاکی است‌. شلوار چینو به راحتی با انواع مختلفی از لباس‌ها ست می‌شود و استایل‌های جذابی را ایجاد می‌کند.

جدیدترین مدل‌های شلوار مردانه 1402+ ۵ پیشنهاد عالی برای خرید شلوار عید

شلوار رسمی مردانه

این مدل شلوار مردانه همان شلواریست که ما با عنوان شلوار پارچه‌ای یا مجلسی مردانه می‌شناسیم و در کنار کت در انواع مهمانی‌ها و مجالس و حتی موقعیت‌های کاری استفاده می‌کنیم. شلوارهای رسمی مردانه جدید نیستند اما هرگز از مد نمی‌افتند و در سال ۱۴۰۳ نیز جزو ترندها هستند و قرار است در تن آقایان زیادی دیده شوند. این مدل شلوارها در ترکیب با پیراهن مردانه و انواع کت رسمی، استایل‌های مردانه‌ی جذابی را ایجاد می‌کنند.

شلوار مخمل کبریتی

یکی دیگر از شلوارهایی که در ترندهای جدید سال ۱۴۰۳ به چشم می‌خورد، شلوار مخمل کبریتی است. به طور کلی در سال جدید پارچه‌های مخمل مورد استقبال دنیای مد قراد گرفته‌اند و شلوارهای مردانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شلوارهلی کبریتی مردانه در ترکیب با انواع مختلف پیراهن، تیشرت و … استایل‌های خاص و کلاسیکی را برای شما ایجاد می‌کنند.

شلوار لینن

لینن نوعی پارچه‌ی سبک و خنک تهیه شده از الیاف نخی و سبک است که اخیرا از آن برای دوخت انواع مختلف شلوار مردانه نیز استفاده شده است و یکی از جدیدترین مدل‌های شلوار مردانه برای سال ۱۴۰۳ محسوب می‌شود. این شلوارها خنک و راحت هستند و خوراک پوشیدن در روزهای گرم بهار و تابستان هستند.

شلوار دمپا پاکتی

شلوارهای دمپا پاکتی نیز از مدل‌های جدیدی هستند که شما در سال ۱۴۰۳ می‌توانید با خاطر آسوده به سراغشان بروید و از آن‌ها در استایل‌هایتان استفاده کنید. جنس این مدل شلوار می‌تواند کتان، پشمی یا پارچه‌ای باشد اما وجه تمایز اصلی آن با سایر شلوارهای مردانه این است که در قسمت مچ این شلوار یک تا خوردگی وجود دارد که علت نام‌گذاری آن نیز همین تا خوردگی پاکتی شکل است.

شلوار چهارخانه

شلوارهای چهارخانه از جمله شلوارهایی هستند که پوشیدن آن‌ها ریسک پذیری بالاتری نیاز دارد و استایل خاص و منحصر به فردی را نیز برای شما ایجاد می‌کند که البته این خاص بودن زمانی بیش‌تر می‌شود که طرح چهارخانه‌ی روی شلوار بُلدتر و درشت‌تر باشد! حواستان باشد در کنار این مدل شلوار باید باقی آیتم‌های استایلتان مانند پیراهن‌ را کاملا ساده انتخاب کنید تا استایلتان شلوغ و شلخته به نظر نرسد.

جدیدترین مدل‌های شلوار مردانه 1402+ ۵ پیشنهاد عالی برای خرید شلوار عید

۵ پیشنهاد خرید شلوار برای عید ۱۴۰۳

مدل شلواری که شما برای سال جدید می‌خواهید بخرید تا حد بسیار زیادی فقط و فقط از سلیقه‌ی شخصی خودتان پیروی می‌کند و هیچ‌چیزی نباید شما را مجبور کند صرفا به خاطر ترند نبودن‌مدل مورد علاقه‌ی خودتان، از خرید آن صرف نظر کنید اما چند مدل شلواری که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم، راحت‌ترین شلوارهایی هستند که شما می‌توانید انتخاب کنید و همچنین در استایل‌های زیادی نیز کاربرد دارند.

شلوار چینو

شلوار جین اسکینی

شلوار رسمی

شلوار مخمل کبریتی

شلوار کارگو

بهترین برندهای خرید شلوار مردانه

برند‌های زیر امن‌ترین برندهای خرید شلوار مردانه در میان برندهای ایرانی هستند چرا که کیفیت محصولات آن‌ها بسیار بالاست و از بهترین‌های بازار محسوب می‌شوند که همیشه جدیدترین مدل‌های روز دنیا را ارائه می‌دهند.

هاکوپیان

یک برند قدیمی و نام آشنا در زمینه‌ی تولید انواع پوشاک مردانه است که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش می‌تواند یک برند خوب برای خرید شلوار مردانه باشد.

زاگرس پوش

برند زاگرس پوش نیز برای تولید محصولاتش از مواد اولیه با کیفیت خوب استفاده می‌کند و همین موضوع این برند را به یک برند خوب و امن برای خرید شلوار و پوشاک مردانه تبدیل می‌کند.

گراد

برند گراد یک برند معروف و البته محبوب در ایران است که در زمینه‌ی انواع مختلف پوشاک زنانه و مردانه مخصوصا انواع شلوار مردانه فعالیت می‌کند. این برند برای تولید تک تک محصولاتش از بهترین موارد اولیه‌ی موجود در بازار استفاده می‌کند و بهره‌گیری از طراحان و خیاطان چیره‌دست و تکنولوژی‌های جدید باعث می‌شود تا محصولات گراد بهترین لباس‌هایی باشند که شما در ایران می‌توانید بیابید و خریداری کنید. پس اگر قصد خرید جدیدترین مدل شلوار مردانه را برای سال جدید دارید، با خیال راحت به سراغ فروشگاه‌های حضوری یا وبسایت این برند بروید و پس از انجام بررسی‌های لازم مدل مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن خریداری کرده و از خرید راحتی که داشتید لذت ببرید.

بدون نظر

ورود