بهترین هتل‌های اصفهان برای بودجه‌های مختلف کدامند؟

بهترین هتل‌های اصفهان برای بودجه‌های مختلف کدامند؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از قطب‌های مهم گردشگری در ایران، اصفهان است که با داشتن آثار تاریخی فراوان به «نصف جهان» لقب گرفته است. آثار تاریخی اصفهان مثل میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله، عالی‌قاپو، پل خواجو، کاخ چهلستون و سی‌وسه‌پل نیازی به معرفی ندارند.

از آنجایی که این شهر توریستی‌ترین شهر ایران است، هتل‌های زیادی را هم برای بودجه‌های مختلف در خود جای داده. در این مطلب برخی از بهترین هتل‌های اصفهان را با قیمت‌های متفاوت معرفی کرده‌ایم.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

بهترین هتل‌های اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان درست روبه روی زاینده‌رود و در چند قدمی سی‌وسه‌پل ساخته شده است. از این هتل می‌توانید پیاده به بسیاری از دیدنی‌های اصفهان بروید. محله جلفا که یکی از زیباترین محله‌های اصفهان و محل سکونت ارامنه است فاصله کمی با هتل پارسیان کوثر دارد. در محوطه هتل نیز باغی زیبا و سرسبز هست که دور تا دورش تخت‌های برای نشستن چیده شد. این هتل پنج ستاره امکانات کاملی دارد و از تجهیزات ورزشی مثل سالن بدنسازی، سالن تنیس روی میز، استخر روباز، جکوزی و سالن بیلیارد برخوردار است. هم‌چنین پنج رستوران خوب در این هتل وجود دارد که غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی و هم‌چنین غذاهای اصفهانی مثل بریانی و خورش ماست را سرو می‌کنند. هزینه رزرو اتاق در این هتل از ۳۱۶ هزار تومان تا ۷۵۶ هزار تومان است.

هتل پیروزی اصفهان

بهترین هتل‌های اصفهان

هتل پیروزی اصفهان در مجاورت عمارت چهل‌ستون قرار دارد و به برخی از دیگر اماکن توریستی اصفهان مثل مجموعه نقش ‌جهان‌، مسجد امام، عالی‌قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله و بازار بزرگ اصفهان نیز نزدیک است. در رستوران هتل پیروزی اصفهان انواع غذاهای فرنگی و ایرانی سرو می‌شوند. هزینه رزرو اتاق در این هتل چهار ستاره از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و در گران‌ترین حالت به ۴۶۰ هزار تومان می‌رسد.

هتل ستاره اصفهان

بهترین هتل‌های اصفهان

هتل ستاره اصفهان یکی دیگر از هتل‌هایی است که دسترسی مناسبی به دیدنی‌های شهر دارد. با چند دقیقه پیادهروی در خیابان‌های باصفای تهران می‌توانید از این هتل به سی‌وسه پل و میدان نقش جهان بروید. علاوه بر این هتل ستاره به بیمارستان امیرالمومنین اصفهان نیز نزدیک است. غذاهای رستوران هتل ستاره کیفیت خوبی دارند اما اگر بخواهید می‌توانید در رستوران‌های زیادی که در اطراف هتل هستند غذا بخورید. به‌طور کلی امکانات رفاهی و تجهیزات این هتل نسبت به سه ستاره بودنش در سطح خوبی است. هزینه رزرو اتاق در این هتل از ۱۳۷ هزار تومان شروع می‌شود و به ۴۲۴ هزار تومان هم می‌رسد.

هتل جلفا اصفهان

هتل جلفا اصفهان، در جلفا، محله ارامنه اصفهان، واقع شده است.این هتل دو ستاره دقیقا جنب کلیسای وانک که یکی از جاذبه‌های توریستی اصفهان است قرار دارد. دسترسی هتل به بقیه اماکن توریستی مثل سی‌وسه‌ پل و نقش جهان هم خوب است. بنای این هتل در سال ۱۳۵۴ ساخته شده اما در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. امکانات این هتلدر سطح هتل های پنج ستاره و چهار ستاره اصفهان نیست اما نسبت به قیمتش، در سطح مناسب و خوبی است. رستوران هتل جلفا نیز انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را سرو می‌کند. هزینه رزرو اتاق در هتل جلفا از ۱۱۱ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۳۴۹ هزار تومان هم می‌رسد.

بدون نظر

ورود