خط و نشان کشیدن صادق بوقی برای ساسی مانکن+ ویدیو

خط و نشان کشیدن صادق بوقی برای ساسی مانکن+ ویدیو

پس از انتقادهای فراوان به ابتذال آهنگ های ساسی مانکن، صادق بوقی در کلیپی طنزگونه این خواننده را به دوئل دعوت کرد. درروزهای گذشته خبر برگزار نشدن کنسرت ساسی مانکن در کشور عمان منتشر شده بود.

چند روز پیش هم، قبل از برگزاری کنسرت ساسی‌مانکن که قرار بود در پایتخت کشور عمان روی استیج برود، برنامه لغو و طبق برخی از اخبار غیررسمی، این خواننده برای جلوگیری از بازداشت و دیپورت به ایران، راهی کشور آلمان می‌شود.

روزنامه هفت صبح نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۴روز قبل از کنسرت، حساسیت‌های امنیتی درباره اجرای او وجود داشته، اما تاکنون خبر رسمی درباره استرداد او منتشر نشده است. بعد از بازگشت تتلو و دیپورت برخی دیگر از چهره‌های اینستاگرامی که در شبکه قمار آنلاین فعالیت داشتند، این احتمال وجود داشت که ساسان حیدری، معروف به ساسی هم با این اتهام از سوی پلیس بین‌الملل به کشور بازگردانده شود.

پنجشنبه ظهر، کمپانی برگزارکننده کنسرت ساسی (به اسم سان‌ایونت) استوری مهمی منتشر کرد. قرار بود هفدهم اسفند کنسرت از ساعت‌۱۹ شروع شود و تا یک بامداد ادامه داشته باشد که سان ایونت خبر داد: «به دلایلی خارج از کنترل ما این کنسرت به تعویق افتاده.» یک خبرنگار حوزه موسیقی در تلگرام خود نوشته بود که این ماجرا مربوط به همکاری‌های سیاسی عمان با ایران است که قرار بوده ساسی را بازداشت و به تهران دیپورت کنند.

مطالب مرتبط
۴ نظر

ورود

  • 🤢 اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

    چقد تو سخیف و نچسبی پیرمرد

  • خسرو اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

    فرهنگ مملکت در قاب یک خبر:

  • سعید اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

    تو رو خدا این قدر این پیرمرد را جو گیرش نکنید بابا بگذارید به زندگی و مابقی عمرش برسد بخدا آقا صادق هر چه شما میگویید درسته فقط جان هر کی را دوست داری دست از این بی مزه بازیها بر دار و بفهم که بابا باهات دارند بازی میکنند و تو هم که جو گیر شدی ول کن ماجرا هم نیستی

  • رضا اسفند ۲۵, ۱۴۰۲

    بس کن پدر من ای بزرگ من ای انسان شریف هرچیزی حدود متعارف داره لوث نکن خودتو عزیر گرامی از سن و سال خود اندکی آزرم کن چی بگم والله !!!