اشتباهات رایجی که خانم ها در مورد لباس زیر مرتکب می شوند

اشتباهات رایجی که خانم ها در مورد لباس زیر مرتکب می شوند

لباس زیر شاید همیشه موضوع خیلی مهیجی برای صحبت کردن به نظر نرسد، اما یکی از اجزای اساسی پوشش روزانه ی ما است. گرچه لباس زیرها راه طولانی ای را تبدیل شدن به شکل امروزی خود طی کرده اند، اما زنان امروزی کماکان با چالش هایی در رابطه با لباس زیر مواجه اند که هم سلامت و هم ظاهر آن ها را تحت تأثیر قرار می دهند.

در ادامه از اشتباهات رایجی خواهیم گفت که خانم ها در مورد لباس زیر مرتکب می شوند.

۱- بیرون زدن سوتین

بسیاری تصور می کنند دیده شدن بخشی از سوتین از زیر لباس ایرادی ندارد. اما کاملاً اینطور نیست. در حقیقت، دیده شدن سوتینی که واقعاً لباس زیر است، نه بخشی از استایل تان، ایده ی خوبی نیست. اگر سوتین تان طرح بخصوصی دارد یا جزئی از استایل شما است و در واقع برای دیده شدن طراحی شده، نشان دادن آن ایرادی ندارد، بخصوص اگر با استایل کلی تان در هماهنگی باشد.

۲- استفاده ی زیاد از گن و کرست

همه ی ما می دانیم که گن می تواند با اندام ما معجزه کند. در حقیقت گن ها می توانند سایز ما را به راحتی کمتر کنند و فرم زیباتری به اندام مان دهند. اما چند نکته هست که در رابطه با استفاده از گن باید رعایت کرد. اول اینکه، هر روز از گن استفاده نکیند. و دوم اینکه انتخاب سایز مناسب خود در مورد گن اهمیت زیادی دارد، چون در غیر اینصورت ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوید، از تحریک شدن پوست گرفته تا تضعیف گردش خون و حتی رفلاکس اسید معده. مهم ترین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا گن روی بدن تان ردی باقی می گذارد یا خیر. اگر پاسخ مثبت بود، یعنی گن اندازه ی شما نیست.

۳- توجه نداشتن به طول بند سوتین

بندهای سوتین بی دلیل قابل تنظیم نیستند. آن ها باید طوری تنظیم شوند که وزن ناشی از سینه ها را تعدیل کنند. کار این بند این است که کل سوتین را سر جای خود نگه دارند، امری که به ویژه برای زنانی که سینه های بزرگ تری دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است. کارشناسان توصیه می کنند دو تا از انگشتان دست خود زیر بندهای سوتین ببرید تا مطمئن شوید که محکم و نه تنگ اند، انعطاف پذیرند و با پوست تماس دارند.

۴- استفاده از شورت های با درزهای معمولی

گرچه درزهای تخت راحت ترین نوع درز برای شورت محسوب می شوند، اما برخی تولیدکنندگان هنوز از درزهای معمولی در دوخت شورت استفاده می کنند که روی پوست رد می اندازند و باعث تحریک پوست می شوند. به علاوه، این درزها باعث می شوند شورت از زیر لباس بیشتر مشخص شود، امری که می تواند استایل شما را خراب کند. بنابراین هنگام خرید شورت همیشه به درزهای آن توجه داشته باشید. به علاوه، درزهای تخت، ماندگاری بیشتری هم دارند.

۵- توجه نداشتن به نوع شورت در زیر لباس سفید

هنگام پوشیدن لباس های سفید رنگ مانند دامن ها و شلوارهای سفید باید دقت زیادی در انتخاب شورت به خرج داد. مسلماً استفاده از شورت مشکی یا طرح دار ایده ی خوبی نیست. اما بسیاری تصور می کنند، در چنین مواردی شورت سفید بهترین انتخاب است، اما آن هم می تواند از زیر لباس دیده شود. بهتر است از شورت های بدون درز همرنگ پوست تان استفاده کنید. این مدل شورت ها تقریباً دیده نمی شوند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود