عجیب ترین شکایت هایی که از سلبریتی ها شده است

عجیب ترین شکایت هایی که از سلبریتی ها شده است

زندگی افراد مشهور و ثروتمند از دور بی نقص به نظر می رسد اما اغلب مردم نمی دانند که هر کسی می تواند حتی بدون کمک وکیل اقدام به طرح شکایات عجیب و نامعقول از آن ها کند.

در ادامه با تعدادی از این موارد آشنا خواهیم شد.

میلا کونیس

زنی به نام کریستینا کارو، میلا کونیس، بازیگر اوکراینی هالیوود را به دزدیدن مرغ خانگش در دوران کودکی در اوکراین متهم کرد. او در شکایت خود خواهان دریافت ۵ هزار دلار غرامت برای مراجعه به روانشناس، به دلیل غم ناشی از فقدان مرغ خانگی اش که «داگی» نام داشت، شده بود.

سیمون کاول

یک زن جهت شرکت در مصاحبه ی شغلی به خانه ی سیمون کاول رفته بود تا به عنوان آشپز شخصی او در آنجا مشغول کار شود. در آنجا از او خواسته شده بود کفش هایش را درآورد که درون آن ها کفی هایی ۵۰۰ دلاری وجود داشت. او مدعی بود که بعد از پایان مصاحبه، کفش هایش به او بازگردانده نشده بود. به همین دلیل او از سیمون کاول شکایت کرد و خواستار دریافت غرامت به اندازه ی قیمت کفش ها و همینطور هزینه ی رفت و آمدش به خانه ی او شد. با این حال، در کمال تعجب، کفش های او به طرز عجیبی کمی بعد از طرح این شکایت پیدا شده بود.

بیانسه

زنی به نام کیمبرلی تامپسون که به مدت ۷ سال به عنوان درامر در گروه بیانسه کار کرده بود، مدعی شد که این خواننده ی مشهور از جادوگری و جادوی سیاه و همینطور وردهای جادویی برای آزار و اذیت جنسی استفاده می کند.

جی زی

مردی به نام جفری فیلیستین، ساکن فلوریدا، مدعی شد که او از درون زندان برای جی زی از طریق ایمیل ترانه ارسال می کرد و این رپر مشهور پولیکه قول داده بود بابت این کار را به او بپردازد را هرگز پرداخت نکرده است. او در شکایت خود خواستار دریافت غرامتی ۹۰ میلیون دلاری شده بود.

لیدی گاگا

بعد از آنکه یک دزدیده شدن سگ های لیدی گاگا، این خواننده ی مشهور پاداشی ۵۰۰ هزار دلاری برای بازگرداندن سگ هایش تعیین کرد. زنی به نام جنیفر مک براید سگ های لیدی گاگا را بازگرداند اما اعتراف کرد که در سرقت سگ های این خواننده ی مشهور نقش داشته. گاگا از پرداخت پاداش به این زن به دلیل نقشش در سرقت سگ های او خودداری کرد، به همین دلیل مک براید از خانم خواننده به دلیل عدم پرداخت پاداش شکایت کرد.

مایکل جکسون

زنی به نام کیمبرلی گیگز در شکایتی علیه مایکل جکسون خواستار دریافت غرامتی یک میلیارد دلاری شد. او مدعی بود که با این خواننده ی مشهور رابطه ای صمیمانه داشته و جکسون در ۳ تا از آلبوم های خود از اطلاعات شخصی او استفاده کرده بود. به علاوه، این زن مدعی بود که جکسون پیش از مرگ به او قول داده بود حق او از آلبوم هایش را پرداخت کند.

بیانسه، کیم کارداشیان و ماریا کری

زنی به نام تینا سیلز از بیانسه، کیم کارداشیان و ماریا کری شکایت کرد و مدعی شد که مادر بیولوژیک فرزندان آن ها است.او در این شکایت درخواست های مختلفی را مطرح کرده بود، از جمله بستن یک قرارداد ضبط موسیقی با پسرش از کانیه وست و شرکت در جلسات آموزشی مربی خوانندگی ماریا کری. او همچنین خواسته بود شرکت ضبظ موسیقی ماریا کری ۵ آلبوم برای او با عکس کری بر روی آن ها تولید کند.

کلینت ایستوود

زنی به نام جیل کریتندن کلینت ایستوود، بازیگر و کارگردان مشهور را به سرقت فیلمنامه اش متهم کرد. به ادعای این زن، همکارانش با ورود غیرقانونی به خانه اش این فیلمنامه را از او دزدیده بودند. کریتندن در شکایت خود خواستار دریافت غرامتی ۳۴۳ میلیون دلاری شده بود.

مایکل جردن

مردی به نام آلن هکرد در شکایتی علیه مایکل جردن مدعی شد که از اشتباه گرفته شدنش با این بسکتبالیست سابق مشهور خسته شده و مردمی که او را با جردن اشتباه می گیرند، مدام به سراغش می آیند. این مرد در شکایت خود خواستار دریافت غرامت شده بود.

کیم کارداشیان

یک شرکت تولید قاب گوشی به نام SnapLight از کیم کارداشیان به دلیل امضای قرار همکاری تبلیغاتی با شرکت رقیبش به نام LuMee شکایت کرد و مدعی شد این اقدام کارداشیان تأثیر منفی ای بر کسب و کار آن ها گذاشته بود. آن ها در شکایت خود خواستار دریافت غرامتی ۱۰۰ میلیون دلاری شدند و همچنین خواستند کارداشیان استفاده از محصولات شرکت LuMee را متوقف کند.

الیزابت تیلور

به گفته ی باغبان خانه ی الیزابت تیلور، بازیگر مشهور هالیوود قدیم، او بعد از نپذیرفتن درخواست های جنسی سرپیشخدمت همجنسگرای خانه ی تیلور،  از کار خود اخراج شد. این مرد مدعی بود تیلور سرپیشخدمت خانه اش را وادار به انجام کارهای جنسی کرده بود و آن سرپیشخدمت نیز برای راضی کردن تیلور، به سراغ مرد باغبان رفته بود تا بتواند خودش را تحریک کند. تیلور اما در پاسخ ادعا کرد که دلیل اخراج باغبان این بود که این مرد برای کار باغبانی خانه ی او دائماً از مهاجران غیرقانونی استفاده می کرد.

گوئینت پالترو

مردی هم اسم همسر سابق گوئینت پالترو، یعنی کریس مارتین از این بازیگر مشهور به اتهام آزار و اذبت شکایت کرد و خواستار دریافت غرامتی ۱۰ میلیون دلاری شد. این مرد مدغی بود پالترو با دونالد استرلینگ، مالک تیم بسکتبال L.A. Clippers رابطه عاشقانه داشت و این بازیگر مشهور ماهانه ۵۰۰ هزار دلار دریافت می کرد تا فرزندانی مو طلایی مطابق افکار نازیستی دونالد استرلینگ به دنیا آورد.

کیم، کلویی و کورتنی کارداشیان

مردی در شکایتی علیه خواهران کارداشیان، کیم، کلویی و کورتنی مدعی شد آن ها با پوشیدن ماسک سارقین و استفاده از دیلم، او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود. به ادعای این مرد، خواهران کارداشیان با زور سر یک شلنگ را درون دهانش فرو کردند که از آن آب داغ و کفی خارج می شد. همچنین این مرد مدعی بود که آن ها به او توهین کرده بودند.

مایلی سایرس

زنی به نام لوسی کیم از مایلی سایرس ۱۶ ساله شکایت کرد و خواستار دریافت غرامتی ۴ هزار دلاری برای یک به یک ساکنین شهر لس آنجلس که اهل آسیای شرقی بودند، شد. دلیل این اقدام او عکسی بود که این خواننده ی مشهور و دوستانش را در حال کشیدن و باریک کردن چشمان خود نشان می داد. سایرس البته هرگز این غرامت را پرداخت نکرد اما به خاطر این عکس عذرخواهی کرد.

الویس پریسلی

بعد از درگذشت الویس پریسلی، شایعات درباره ی دلیل مرگ زمانی بالا گرفت که مردی اهل تگزاس در شکایتی مدعی شد مرگ این خواننده ی مشهور ساختگی بود، چرا که او از زمان اعلام خبر مرگ پریسلی، بارها با این خواننده از طریق تلفن صحبت کرده بود.

کیم کارداشیان

مردی به نام جینو رومانو در سال ۲۰۱۲ در شکایتی مدعی شد کارداشیان ها در شکل گیری یک گروه تروریستی ارمنی نقش داشتند. او همچنین ادعا کرد که کیم کارداشیان با یک بازیکن ورزش فوتبال آمریکایی به نام تیم تبو و میشل باخمن، نماینده ی سابق کنگره ی آمریکا در رابطه بود.

هلی بری، آماندا باینس، آرمی همر و دیزنی

زنی در لس آنجلس که خود را بی خانمان معرفی کرده بود، شکایتی علیه چند سلبریتی و شرکت دیزنی طرح کرد. هدف او  از این اقدام این بود که همگی آن ها در دادگاه حضور یابند تا او بتواند فیلمنامه ی ۲ هزار صفحه ای خود را که یک مینی سریال عاشقانه بود را به آن ها نشان دهد و این بازیگران و شرکت دیزنی را ترغیب به ساخت اثر خود کند.

ساشا بارون کوهن

زنی به نام رایچل اولسن از ساشا بارون کوهن شکایت کرد و مدعی شد این بازیگر مشهور در جریان مشاجره ای حین ساخت فیلم Bruno، باعث خونریزی مغزی او شده بود. با این حال، بعداً معلوم شد رفتار کوهن به قدری این زن را عصبانی کرده بود که او از شدت خشم بیهوش شده و روی زمین افتاده بود.

جی زی

حرکت مشهور جی زی که با آن دست هایش را به شکل یک الماس درمی آورد، سوژه ای شکایتی علیه او از سوی یک کشتی گیر سابق به نام دایموند دالاس پیج شد که در دهه ی ۱۹۹۰ این حرکت دست را به نام خود ثبت کرده بود. پرونده ی این شکایت در نهایت با مصالحه ی دالاس و رپر مشهور مختومه شد.

استیو جابز

رکورد بیشترین شکایت از دیگران در کتاب رکوردهای جهانی گینس به مردی به نام جاناتان لی ریچز تعلق دارد. او در یکی از بسیار شکایت هایش، استیو جابز، از بنیانگذاران شرکت اپل را متهم به استخدام او. جی. سیمپسون به عنوان یک قاتل قراردادی کرد، بازیکن سابق ورزش فوتبال آمریکایی که به قتل همسرش و یک مرد متهم شد. همچنین به ادعای ریچز، جابز قصد داشت با موشک های اتمی به مغز او و دوچرخه ی لنس آرمسترانگ، ورزشکار آمریکایی رشته ی دوچرخه سواری حرفه ای حمله کند. به علاوه، ریچر مدعی بود جایز در گرانفروشی گوشی های آیفون به مشتریان نقش داشت.

نیکی میناژ

یک طراح کلاه گیس که سابقه کار با نیکی میناژ را داشت، ادعا کرد که این رپر مشهور از طراحی هایش به شکل غیر قانونی و بدون اجازه ی او استفاده کرده و آن ها را فروخته بود. این مرد در شکایت خود خواستار درافت غرامتی ۳۰ میلیون دلاری شد اما به دلیل آنکه هیچ یک از طراحی هایش را ثبت تجاری نکرده بود، در این پرونده پیروز نشد.

کریستوفر نولان

کریستوفر نولان، کارگردان فیلم The Dark Knight، با شکایت «بتمن» مواجه شد، اما نه خود این ابرقهرمان مشهور. در ترکیه شهر کوچکی به نام بتمن وجود دارد که مسئولانش ادعا کردند این شخصیت مشهور سینمایی به طور غیر قانونی از نام این شهر استفاده کرده بود. به علاوه، شهردار شهر بتمن موارد قتل و خودکشی در این شهر را ناشی از فشار روانی ای دانسته بود که اهالی شهر بتمن در نتیجه ی فیلم های شخصیت سینمایی بتمن متحمل شده بودند.

منبع: starsinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود