واکنش حسن روشن به توهین یک مداح به او و علی پروین + ویدیو

واکنش حسن روشن به توهین یک مداح به او و علی پروین + ویدیو

علی پروین و حسن روشن چند شب قبل در برنامه ویژه سال نو حضور پیدا کردند. مجری برنامه سال نو و میزبان علی پروین و حسن روشن میثاقی بود. مجری برنامه از علی پروین و حسن روشن نام خواننده محبوبشان را می‌پرسد. علی پروین و حسن روشن نام خواننده محبوب خود را بیان می‌کنند. علی پروین و حسن روشن از دو خواننده غیر مجاز هایده و معین نام می‌برند که این صحبت ها، جنجال زیادی در فضای مجازی به پا می کند؛ تا جایی که در واکنش، یک مداح از الفاظ زشت خطاب به آن دو به کار می‌برد.

برترین ها: ویدیویی از سخنرانی یدالله حسینی، رئیس هیئت خادم الشهداء قم در فضای مجازی منتشر شده است که او با حمله به علی پروین و حسن روشن به دلیل نام بردن از هایده و معین در برنامه تحویل سال نو، آنها را «آشغال کثافت» خطاب می‌کند و می‌گوید اگر در استودیو حضور داشت، گلوی محمدحسین میثاقی، مجری برنامه را «می‌جوید».

واکنش حسن روشن به توهین و فحاشی مداحی به او و علی پروین

 و در ادامه می گوید: «این همه شهید دادیم و هر آشغالی نباید به تلویزیون بیاید. ۴۲ هزار جانباز داریم که برخی از آنها جانباز اعصاب و روان هستند. مگر ۲۰۰ هزار شهید در جنگ ندادیم؟ خاک بر سرتان با این صدا و سیمایتان. رفیقان ما کشته شدند.»

حسن روشن در واکنش به اظهارات این مداح گفت: از قدیم الایام این یک رسم بود که آدم‌های گمنام یا ضعیف برای این‌که مطرح شوند یا اسمی در کنند می‌گفتند فلانی ما را کتک زده یا اسمشان را کنار اسم افرادی به کار می‌بردند که در محله یا منطقه اسم و رسمی داشتند. ما که اسم و رسمی نداریم هرچه هست از لطف مردم است، اما به نظر می‌رسد این بنده خدایی که این حرف‌ها را زده به دنبال شهرت است.

واکنش حسن روشن به توهین و فحاشی مداحی به او و علی پروین

گل‌زن سابق تیم ملی فوتبال در جام جهانی گفت: شرایط طوری شده که عده‌ای می‌خواهند با به زبان آوردن نام دیگران خودشان را بزرگ و معروف کنند وگرنه ما احتیاجی به معرفی خودمان نداریم.

به گزارش خبرورزشی، حسن روشن، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در ارتباط با صحبت‌های فردی که نسبت به اظهار نظر او و علی پروین در تلویزیون درمورد خواننده موردعلاقه‌شان از الفاظ رکیک استفاده کرده گفت: این‌که من برادر شهید هستم را هرگز خودم جایی نگفته‌ام و دوستان و اطرافیان بودند که در محافل مختلف این مسئله را مطرح کرده‌اند من هم طبیعتا نمی‌توانم این موضوع را پنهان کنم. اگر کسی در رابطه با شهدا صحبتی را مطرح می‌کند طبعا من هم به یاد برادرم می‌افتم.

واکنش حسن روشن به توهین و فحاشی مداحی به او و علی پروین

وی افزود: من بچه تجریشم و برادرم اولین شهیدی بود که در بیمارستان شهدای تجریش به درجه رفیع شهادت نائل شد. این حرف‌ها گفتن ندارد اگر هم چنین اتفاقی افتاده به فراخور زمان بوده. آن زمان خیلی از جوان‌ها و مردان یا زنان برای دفاع از خاک این مملکت جانشان را کف دستشان گرفتند و به جبهه رفتند. اما کاسه داغ‌تر از آش شدن برای این مردم که بالا و پایین آدم‌ها را می‌دانند یک معنی بیشتر نمی‌دهد و آن، معروف شدن است.

روشن اضافه کرد: همین حالا روی تخت بیمارستان هستم و مشغول مداوای عفونت پایی که سال‌ها پیش جراحی شده، اما از مدت‌ها پیش همراه با گروهی از دوستانم در شهر قم خیریه‌ای را به راه انداخته‌ایم که برای جوان‌ها سرپناه تهیه می‌کند و یا برای دختران دم بخت جهیزیه می‌دهد. این‌ها گفتن ندارد فقط می‌خواستم به گوش عده‌ای برسد که فکر می‌کنند ما با آن‌ها فرق داریم؛ خیر! ما هم از جنس همین مردمیم.

واکنش حسن روشن به توهین و فحاشی مداحی به او و علی پروین

حسن روشن ادامه داد: از قدیم الایام این یک رسم بود که آدم‌های گمنام یا ضعیف برای این‌که مطرح شوند یا اسمی در کنند می‌گفتند فلانی ما را کتک زده یا اسمشان را کنار اسم افرادی به کار می‌بردند که در محله یا منطقه اسم و رسمی داشتند. ما که اسم و رسمی نداریم هرچه هست از لطف مردم است، اما به نظر می‌رسد این بنده خدایی که این حرف‌ها را زده به دنبال شهرت است.

روشن خاطرنشان کرد: ایرادی ندارد، ما بخیل نیستیم؛ انشاالله خدا همه را مشهور و معروف کند. اتفاقا شهرت دردسر هم دارد. چون من مطمئنم مردم جواب این فرد را می‌دهند و من اصلا لازم نیست حرفی درباره‌اش بزنم. شکر خدا اندک آبرویی که تا امروز جمع کرده‌ایم همه به لطف توجه و حمایت مردم بوده ولاغیر. حالا هم مردم خودشان تکلیف را روشن می‌کنند. امیدوارم خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.

مطالب مرتبط
۳ نظر

ورود

  • رامین فروردین ۶, ۱۴۰۳

    همش دنبال این مسائل و حاشیه‌ها برای به جون هم انداختن مردم هستن.

  • علی فروردین ۸, ۱۴۰۳

    حرف حق. یارو کسی نمی‌شناخت رفت تو چشمه خراب کاری کرد تا تو ده معروف شد

  • محمدمصطفی فروردین ۱۵, ۱۴۰۳

    سلام
    البته یک طرفه به قاضی نرویم
    در یک رسانه عمومی
    یک مدیر ارشد ورزشی و پیشکسوت
    در حضور ۸۰ میلیون ایرانی
    یک ادبیات ناهنجار و خارج از عرف را ایراد می کند
    طبیعتا مورد انتقاد قرار می گیرد
    علاقه ترانه های هایده و معین و… یک مسئله شخصی است و می توانست در خانواده و اقوام مطرح کند نه در تریبون یک نظام اسلامی که این دو خواننده را نه به رسمیت می شناسد نه تابحال ترانه هایش را گذاشته است
    ضمنا خودم هم به سیاوش قمیشی و معین علاقه مندم ولی در تریبون دانشگاه و همچنین حرم امام رضا برنامه داشتم و نگفتم چون شان و منزلت آنجا متفاوت بوده