جزئیات تجاوز ۴ مرد افغان به پسر ۱۶ ساله در حاشیه تهران

جزئیات تجاوز ۴ مرد افغان به پسر ۱۶ ساله در حاشیه تهران

عصر بیستم شهریور پارسال پسر ۱۶ ساله به نام هانی همراه پدرش به پلیس مراجعه کرد و گفت مورد تجاوز قرار گرفته است.

او به مأموران گفت: من در زمین فوتبالی در نزدیکی مصلی مشغول بازی بودم که چهار مرد جوان با موتور سراغم آمدند. آنها که به نظر می‌رسید افغان هستند روی من چاقو کشیدند و با تهدید مرا سوار موتور کردند و به باغی در حاشیه تهران بردند و تجاوز کردند. وقتی به خانه رفتم آن‌قدر حالم بد بود که پدرم متوجه همه چیز شد.

وقتی پسر نوجوان در پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفت تأیید شد که مورد تجاوز قرار گرفته است. به این ترتیب مأموران به ردیابی چهار متهم پرداختند و با نشان‌هایی که پسر نوجوان از موتور آنها داده بود دو نفر از متهمان ردیابی و بازداشت شدند، اما ادعا کردند پسر نوجوان را نمی‌شناسند و او را آزار نداده‌اند.

 در جلسه تحقیق که در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد پسر نوجوان که همراه پدرش به دادگاه آمده بود، گفت: دو متهم حاضر در دادگاه همان کسانی هستند که بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار دادند. آنها تهدیدم کردند اگر به کسی حرفی بزنم بار دیگر سراغم می‌آیند و این بار مرا می‌کشند.

دو متهم جرمشان را گردن نگرفتند و مدعی شدند دو همدست فراری‌شان مرتکب جنایت سیاه شده‌اند و آنها بی‌گناه هستند و حالا هم نشانی از آنها ندارند و نمی‌دانند به کجا فرار کرده‌اند. با تکمیل تحقیقات قرار است پرونده دو متهم افغان در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شود. این در حالی است که پسر ۱۶ ساله درخواست اعدام متهمان را مطرح کرده و گفته حاضر به گذشت نیست.

منبع: برترین ها
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۸ نظر

ورود

  • رد مرز دسته جمعی اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

    الان حتی تو محله های متوسط هم ریختن. اکثرا هم خونه های بزرگ رو اجاره میکنن ۱۰ نفری زندگی میکنن. یعنی هر دو اتاق یه خانواده. حیاط هم داره اکثرا بیرون نمیرن. خودمون ساکن دماوندیم قبلا ۲ تا همسایه افغان داشتیم ولی الان تو محله شاید ۲۰ تا خانواده افغان داریم. همشونم خونه های کلنگی اجاره کردن و تو خونه کارگاه زدن. مثلا یکی کارگاه کفش زده . یکی کارگاه تولیدی لباس. هر خونه هم شاید بیش از ۱۰ نفر کارگر میره میاد. بارها شده به دخترای محل متلک گفتن. ولی کیه که ببینه. یه سر به بوستان محلمون بزنین میبینین که پر افغانه. اصلا دیگه جرات نمیکنیم بریم پارک. لطفا رسیدگی کنین

    • Davar اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

      روزهای خوبمونه ببینید کی گفتم

  • Gh اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

    ببینید مدیریت از ریشه خراب چی سر یک کشور میاره. نخبه و ثروتمند و نیروی متخصص صادر میکنیم، اینارو وارد میکنیم

  • روزبه اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

    اینا اولین بارشون نبوده که خیلی راحت….تازه خیلی ها از ترس آبرو و…شکایت نمیکنن خیلی از این افغانی ها هم معمولا طرف رو میکشن، خدا میدونه سالانه چند هزار نفر ایرانی رو میکشن، آمار تجاوز هم الان بالای ده هزار دختر توسط افغانی ها در سال باید باشه…..

    • .. اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

      ۱۵ سال پیش تو سمنان یه دختر دبیرستانی مفقود شد. بعدم فهمیدن یه پسر افغانی مخشو زده بعدم برده باغ و گروهی ریختن سرش تجاوز کردن جنازشو هم اتیش زدن و تو بیابون دفن کردن.
      یکی دیگه یادمه یه زن شوهر دار با یه افغانی دوست میشه بعدم زنه رو میبرن باغ فکر کنم بعد تجاوز دسته جمعی میکشنش.

      • روزبه اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

        غیرمستقیم از افغانی ها دفاع نکن میخای بگی تقصیر این دختر و زن بوده، اون افغانی ها گناهی ندارند؟؟؟اینکه افغانی ها تو یکی از پارک های تهران حمله می کردند و یکی رو کشتن لابد تقصیر مردم بوده نباید وارد اون پارک میشدن

        • حقیقت اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳

          همه جا خوب و بد داره
          کسایی که اختلاس میکنن کجایی هستن ؟َ
          کسایی که تصادف میکنن و در میرن چطور ؟
          نمیگم ایرانی بده یا خوبه یا افغانی بده یا خوب

          فقط میگم که همه جا خوب و بد داره
          کار یک عده رو به نژاد و کشورش ربط ندید

  • امیر اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳


    همشون …و بی عرضه.
    این مملکت صاحب نداره که اینا ریختن و دارن هر بلایی سر ایران و ایرانی میارن؟
    عجب گیری کردیم از دست این ..