هزینه بادکنک آرایی فضای باز در تشریفات رایکا چقدر است؟

هزینه بادکنک آرایی فضای باز در تشریفات رایکا چقدر است؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تشریفات رایکا؛ گرفتن یک عکس زیبا با پس زمینه‌ای از بادکنک آرایی‌های شیک و با رنگ‌های جذاب، در فضای باز، مسلما نه تنها باعث زیبا شدن عکس‌های شما می‌شود، بلکه فضای مراسمات شما را لوکس‌تر و شیک‌تر هم می‌کند. تشریفات رایکا یکی از مجموعه‌های موفق و فعال در زمینه بادکنک آرایی است که با ارائه انواع خدمات بادکنک‌ آرایی‌های شیک و به‌روز توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را کسب کند.

اگر شما هم به دنبال محاسبه هزینه بادکنک آرایی هستید و می‌خواهید بدانید قیمت بادکنک آرایی فضای باز در تشریفات رایکا چقدر است؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی پاسخ این سوال و همچنین نکاتی در رابطه با کاهش هزینه‌های بادکنک آرایی بپردازیم.

عوامل موثر بر قیمت بادکنک آرایی فضای باز

یکی از ایده‌های جذاب ‌و بسیار شیک که می‌توانید برای زیبا شدن مراسماتتان از آن استفاده کنید، بادکنک آرایی در فضای باز است که قیمت انجام این کار به عوامل متعددی بستگی دارد. از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت بادکنک آرایی در فضای باز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·   نوع بادکنک‌های استفاده شده

بادکنک‌هایی که برای تزیینات استفاده می‌شوند، در انواع مختلفی وجود دارند که نوع بادکنک‌های استفاده شده، تاثیرات بسیاری روی قیمت بادکنک آرایی دارد. بادکنک‌هایی که به اصطلاح به آن‌ها هلیومی گفته می‌شود، قیمت بالاتری نسبت به بادکنک‌های معمولی دارند؛ چرا که برای باد کردن این بادکنک‌ها از گاز هلیوم استفاده می‌شود که نیاز به ابزارهای مخصوص دارند و این گازها، هزینه بیشتری را می‌طلبند.

·   تعداد بادکنک‌های استفاده شده

مسلما هر چقدر فضایی را که برای بادکنک آرایی در نظر می‌گیرید، بزرگتر باشد، تعداد بیشتری بادکنک نیاز است و همین موضوع باعث افزایش قیمت بادکنک آرایی می‌شود. در نظر داشته باشید که اگر تعداد بادکنک‌های مصرفی برای فضای مد نظرتان کم‌تر از تعداد مورد نیاز باشد، جلوه و نمای نهایی ممکن است، زیبایی مورد انتظار را نداشته باشد.

·   تم در نظر گرفته شده

تم‌ها ‌و طرح‌هایی که برای انواع جشن‌ها و مراسمات انتخاب می‌کنید، تاثیر فراوانی روی قیمت بادکنک آرایی دارد. در واقع برخی از طرح‌های پیشنهادی به زمان، تجهیزات، افراد و تعداد بادکنک‌های بیشتری نیاز دارند که همین موضوع می‌تواند باعث افزایش قیمت بادکنک آرایی شود.

·   تجهیزات و وسایل به کار رفته

تجهیزات ‌و خدمات بادکنک آرایی که برای هر طرح به کار می‌رود، متفاوت با هر یک از طرح‌ها است؛ از این رو برای برخی از طرح‌ها نیاز به تجهیزات و ابزارهای بیشتری دارند که مسلما استفاده از این تجهیزات، باعث افزایش قیمت بادکنک آرایی می‌شود.

·   مکان برگزاری مراسم

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت بادکنک آرایی مربوط به مکان و زمان برگزاری مراسمات است. در واقع متناسب با شرایط موجود در مکان جشن‌ها، هزینه‌های بادکنک آرایی تغییر می‌کند. به عنوان مثال، بادکنک آرایی‌هایی که در ارتفاع انجام می‌شوند به دلیل افزایش تعداد نفرات لازم، روی نردبان بودن افراد، باعث صرف زمان بیشتر و در نتیجه افزایش دستمزدها می‌شود.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده اندازه بادکنک‌های استفاده شده و حتی رنگ بادکنک‌ها، نیز روی قیمت بادکنک آرایی تاثیر می‌گذارند.

هزینه بادکنک آرایی فضای باز در تشریفات رایکا چقدر است؟

مزیت بادکنک آرایی در فضای باز چیست؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر مراسم، تزیینات آن است که با بادکنک آرایی در فضای باز، علاوه بر ایجاد تنوع، می‌توانید از مزیت‌های این کار هم بهره‌مند شوید. اگر شما هم از طرح‌های شلوغ و پس زمینه‌های تکراری خسته شده‌اید، بهتر است بادکنک آرایی‌های شیک و ساده در فضای باز را امتحان کنید. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چرا بسیاری از افراد، بادکنک آرایی را در فضای باز انجام می‌دهند؟ پاسخ این سوال را در ادامه بررسی می‌کنیم.

·   سرعت در آماده سازی

یکی از دلایل و مزیت‌های بادکنک آرایی در فضای باز، مربوط به آماده سازی سریع آن است که این ویژگی برای جشن‌ها و مراسماتی که به سرعت نیاز به تزیینات دارند، بسیار کاربردی است.

·   حمل و نقل راحت‌تر

با توجه به اینکه بادکنک‌ها سبک هستند؛ البته در صورتیکه طرح‌های ساده و بدون تزیینات اضافی باشد، شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی جابجا کرده و به مکان دیگری منتقل کنید.

·   قیمت مناسب

در مقایسه با سایر ابزارهای تزییناتی مانند گل آرایی، این روش هزینه کمتری دارد و می‌‌توانید متناسب با سلیقه خود، جشن‌ها و مراسمات خود را رویایی کنید.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، محدود نبود مکان بادکنک آرایی و امکان جابجایی آن در فضا، از دیگر مزیت‌های بادکنک آرایی در فضای باز است.

هزینه بادکنک آرایی فضای باز در تشریفات رایکا چقدر است؟

چگونه قیمت بادکنک آرایی را کاهش دهیم؟

اگر شما هم برای دیزاین و زیبا شدن مراسماتتان در فضای باز به دنبال بادکنک آرایی هستید ‌و قصد دارید هزینه‌های بادکنک آرایی را کاهش دهید، بهتر است چند نکته مهم را در نظر بگیرید.

اولین نکته‌ای که برای کاهش قیمت بادکنک آرایی اهمیت دارد، انتخاب یک تم مناسب و کم هزینه است. در واقع شما با انتخاب یک تم ساده و زیبا می‌توانید از تعداد بادکنک‌های کمتری استفاده کنید که این کار به کاهش هزینه‌های بادکنک آرایی شما کمک می‌کند.

نکته بعدی که در کاهش هزینه‌های بادکنک آرایی اهمیت دارد، انتخاب نوع بادکنک‌های انتخابی شما است. در واقع شما با انتخاب بادکنک‌های معمولی می‌توانید باعث کاهش هزینه‌های بادکنک آرایی شوید.

برخی از رنگ‌ها و نوع‌های بادکنک‌ها مانند بادکنک‌های کروم، نسبت به دیگر رنگ‌ها قیمت بالاتری دارند؛ از این رو می‌توانید با انتخاب رنگ‌های معمولی، هزینه‌ خدمات بادکنک آرایی را کاهش دهید. همچنین با انتخاب تشریفاتی که بادکنک آرایی را با قیمت مناسبی انجام می‌دهند نیز می‌توانید از افزایش قیمت بادکنک آرایی جلوگیری کنید.

هزینه بادکنک آرایی فضای باز در تشریفات رایکا چقدر است؟

خدمات بادکنک آرایی با تشریفات رایکا

امروزه افراد بسیاری از ایده‌های جدید و بادکنک‌ آرایی‌های شیک و ساده برای جذاب شدن و زیبا شدن فضای مراسمات خود استفاده می‌کنند. قیمت بادکنک آرایی به عوامل متعددی همچون نوع بادکنک، نوع مایع پر کننده بادکنک، رنگ بادکنک، محل برگزاری مراسم، تم و طرح‌های به کار رفته، تعداد بادکنک‌ها و… بستگی دارد.

تشریفات رایکا یکی از بهترین مجموعه‌های بادکنک آرایی است که انواع تم‌ مراسمات تولد، ازدواج، تعیین جنسیت و… را به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت رسمی این مجموعه و مشاهده نمونه‌های اجرا شده، طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و با استفاده از مشاوره‌های فعالان این مجموعه، بهترین دیزاین و بادکنک آرایی را برای مراسمات خود به کار ببرید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود