بهترین کشور برای بازیگر شدن کدام است؟

بهترین کشور برای بازیگر شدن کدام است؟

بهترین کشور برای بازیگر شدن کدام است؟ این سؤال کمی پیچیده است و برای پاسخ به آن باید جوانب مختلفی را بسنجیم. بیایید نگاهی به این کشور‌ها بیندازیم که هر یک بهترین کشور برای بازیگر شدن محسوب می شوند.

آمریکا، بهترین کشور برای بازیگر شدن

اگر بخواهیم درباره بهترین کشور برای بازیگر شدن صحبت کنیم، نباید آمریکا را از یاد ببریم. نام لس آنجلس با صنعت فیلم‌سازی گره خورده و مدت‌هاست که خانه بازیگران و فیلمسازان مطرح است.

وقتی از بلاک‌باستر هالیوودی صحبت می‌کنیم، در واقع به محله‌ای واقعی به نام هالیوود در لس آنجلس اشاره می‌کنیم. اگر به صنعت فیلم آمریکا علاقه‌مندید، این شهر جایی است که باید در آن زندگی کنید.

نیویورک سیتی هم یکی از شهر‌های مهم آمریکا برای بازیگران است. نیویورک، به خصوص منهتن، خانه تئاتر برادوی است. علاوه بر این، نیویورک صنعت فیلم و تلویزیون پررونقی دارد.

اگرچه از نظر مقیاس با هالیوود قابل رقابت نیست، اما بسیاری از بزرگ‌ترین فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی در نیویورک تولید و فیلم‌برداری شده‌اند.

به عنوان مثال، سریال نظم و قانون (Law & Order) یکی از نماد‌های صنعت تلویزیونی نیویورک است. برخی از بازیگران نیویورک معتقدند که اگر در نظم و قانون بازی نکرده‌اید، نمی‌توانید خودتان را یک بازیگر نیویورکی بنامید.

بریتانیا

بی شک بریتانیا از نظر بسیاری از افراد بهترین کشور برای بازیگر شدن است.

شهر لندن در بریتانیا، یکی از پایتخت‌های بازیگری جهان است. با فرهنگ تئاتری پررونق و صنعت فیلم و تلویزیون در حال رشد، اگر بخواهید که در بریتانیا بازیگر شوید، بیشتر راه‌های شما به لندن ختم خواهند شد.

وست‌اند لندن یکی از بزرگ‌ترین مناطق تئاتری جهان است که با برادوی برابری می‌کند.

هرچند تئاتر‌های منطقه‌ای عالی و تولیداتی که در سایر نقاط انگلستان و بریتانیا فیلم‌برداری می‌شوند هم زیاد هستند، اگر به دنبال مکانی با بیشترین حجم کار هستید، لندن بهترین انتخاب است.

همانند لس آنجلس، زندگی در لندن هم آسان نیست. گران و شلوغ است و گاهی اوقات بازیگران درآمد زیادی از بازیگری ندارند. پس اگر می‌خواهید به انگلستان بروید، این موضوعات را در نظر بگیرید.

هند

هند خانه یکی از بزرگ‌ترین صنایع فیلم‌سازی جهان است و بدون اشاره به بمبئی، فهرست بهترین کشور برای تحصیل بازیگری ناقص خواهد بود.

بمبئی مرکز صنعت فیلم بالیوود است که با توجه به تعداد فیلم‌های تولید شده، بزرگ‌ترین صنعت فیلم‌سازی جهان است و با هالیوود رقابت می‌کند. بمبئی + هالیوود = بالیوود!

استرالیا

به طور کلی، بسیاری از نقاط ساحل شرقی استرالیا، از جمله ملبورن و گلد کوست، مکان‌های خوبی برای بازیگری هستند.

اما هنگامی که صحبت از بازیگری در نیمکره جنوبی می‌شود، نمی‌توان سیدنی را نادیده گرفت. سیدنی نه تنها خانه فاکس استودیوز استرالیا است که بسیاری از فیلم‌های هالیوودی و سریال‌های تلویزیونی استرالیایی در آنجا فیلم‌برداری می‌شوند، بلکه صحنه تئاتری پررونقی هم دارد.

مانند لندن، لس آنجلس و نیویورک، زندگی در سیدنی هم آسان یا ارزان نیست، اما صحنه هنری و فرهنگی آن دلایل زیادی برای انتخاب این شهر به عنوان مقصد بازیگری دارد.

هنگ کنگ

برای سال‌ها، هنگ کنگ یکی از قدرت‌های جهانی در صنعت فیلم بوده و در یک دوره سومین صنعت فیلم بزرگ جهان و دومین صادرکننده بزرگ بود.

اگرچه هنگ کنگ در سال‌های اخیر شاهد افت و خیز‌هایی بوده، اما هنوز هم محل فیلمبرداری فیلم‌های فوق‌العاده‌ای است.

منبع: stagemilk
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود