تخریب سه منزل مسکونی بر اثر انفجار گاز در کرمانشاه با ۴ کشته + ویدیو

تخریب سه منزل مسکونی بر اثر انفجار گاز در کرمانشاه با ۴ کشته + ویدیو

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلام آبادغرب کرمانشاه با اشاره به تخریب سه منزل مسکونی بر اثر انفجار در این شهر، از جان باختن چهار نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر در این حادثه خبر داد.

ایوب غلامی در گفتگو با ایسنا با اشاره به اعلام این حادثه در ساعت ۱۶ ظهر امروز (۲۱ مرداد) به آتشنشانی، گفت: بلافاصله بعد از اعلام حادثه نیروها به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه که در محله ولیعصر(عج) شهر اسلام آباد غرب رخ داد، سه منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده و پنج واحد دیگر خسارت جزئی دیدند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر تخریب صورت گرفته چهار نفر جان باخته و سه نفر دیگر مصدوم شدند. وی گفت: در این حادثه دو زن و دو مرد جان باختند. غلامی با اشاره به اتمام عملیات آواربرداری، از اعزام مصدومین این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب خبر داد.

رییس آتش نشانی کرمانشاه در خصوص علت این حادثه گفت: با توجه به حجم بالای تخریب باید بررسی بیشتری در خصوص علت حادثه صورت گیرد و در حال حاضر نمی‌توان علت دقیق حادثه را عنوان کرد. از فردا تحقیقات و بررسی لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

منبع: عصر ایران
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • hih مرداد ۲۲, ۱۴۰۳

    حالا کامنتم به گاز ربطی نداره ولی بگم.
    من با مدرک فوق لیسانس مکانیک سیالات استخدام شهرداری شدم. با کلی ازمون و مصاحبه. اخرش یه موتورسیکلت دادن دستمون. با یه خورجین که پر پلاستیک زباله بود. گفتن برید منطقه درب تک تک منازل رو بزنین و پلاستیک زباله بفروشید. حقیقته ها. سال ۱۳۹۲ بود.
    حالا من فکر میکردم حداقل CAD و نقشه های اب و فاضلاب رو دستمون میدن. یا حداقل کاراموز میشیم.
    یکی از دلایلی که زمین رو تو ایران ۱۰ برابر حتی گرونترین کشورها میفروشن دلایل خاصی داره.
    یک استاد دانشگاهی بود یادمه یه بار گفت اگه بخواییم قیمت واقعی زمین رو تو تهران و مراکز استانها به دست بگیم همه تعجب میکنین. به طور مثال گفت تو استان کرمان و شهر کرمان قیمت ۱۰۰ متر زمین باید حدود ۲۰۰ میلیون باشه طبق تمام معیارهایی که میشناسه و تحصیل کرده.طرف لیسانس عمران دانشگاه تهران بود. فوق هم رفت هلند. دکترا هم رفت کانادا. یکی از جمله هاش که هنوز یادمه این بود که ترکیه با نصف مساحت ما و جمعیت برابر، زمین ارزونتر داره. حتی دولت از زمینهای دولتی به صورت رایگان یا حتی نصف قیمت میده که مردم برن بسازن.

  • انتظار انفجار مرداد ۲۲, ۱۴۰۳

    کل اران در معرض انفجاره.
    بعد زا انقلاب تو گوش مردم کردن که گاز باید به تک تک خونه ها بیاد. اشتباه ترین و مهلک ترین اشتباه. البته برای دشمنان بهترین نقشه .
    گرونترین هزینه روی دست مردم.
    حالا ببینین غرب چطور با کمترین گاز و کمترین هزینه داره خون هاشونو گرم میکنن و غذا میپزن. ولی یه عده مسئول خائن که از غرب دستور میگرفتن اومدن کلی لوله کشی کردن. حتی اگه ادم دلسوزی بود و مخالف میکرد رو میگفتن ضد انقلابه. امروز همه فهمیدن که ضد انقلاب اصلی همونی بود که به غرب گوش داد و تو تک تک خونه های مردم گاز کشی کرد.

    و همه ی اینها چه زمانی تصویب و تصمیم گیری و اجرا شد؟ دوران سازندگی. رفسنجانی و خاتمی.

    هر ساختمان شده بمب . هر خونه شده بمب.
    هر شهر شده بمب