واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به صحبت های جنجالی مهدی طارمی + ویدیو

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به صحبت های جنجالی مهدی طارمی + ویدیو

شب گذشته، تیم ملی ایران در دیدار مقابل قرقیزستان که در خانه برگزار شد، نمایشی ناامیدکننده داشت که باعث نارضایتی هواداران حاضر در ورزشگاه شد. تعدادی از تماشاگران با سر دادن شعار «حیا کن، رها کن» به انتقاد از عملکرد تیم ملی و امیر قلعه نویی پرداختند. قلعه نویی که با عصبانیت از کنار خط بازیکنان را هدایت می کرد، تلاش داشت به این اعتراضات واکنشی نشان ندهد. در این میان، مهدی طارمی با حضور در کنار خط و در آغوش گرفتن قلعه نویی، حمایت خود و بازیکنان را از سرمربی تیم ملی نشان داد.

فوتبال ایران فقط حاشیه است!

طارمی که از شعارهای هواداران ناراحت شده بود، در نشست خبری پس از بازی به تماشاچیان بازی و منتقدان تیم ملی تاخت. او در بخشی از این مصاحبه گفت: نمی‌خواهیم خودمان را با کسی مقایسه کنیم، ولی یک سوال از شما دارم؛ در باشگاه‌ها چه امکاناتی برای بازیکنان فراهم می‌کنید؟ زمین دارید؟ امکانات سخت‌افزاری دارید؟ چه چیزی به بازیکنان داده‌اید که از آنها پیشرفت می‌خواهید؟ فقط حاشیه! فقط و فقط حاشیه! فوتبال ایران فقط شده حاشیه!

کنایه مهدی طارمی به خداداد عزیزی

طارمی با اشاره به صحبت های اخیر خداداد عزیزی گلایه کرد: با این امکانات و تجهیزات افتضاحی که به باشگاه‌ها می‌دهیم، چه انتظاری وجود دارد؟ خودتان می‌بینید. در ایران چند زمین خوب داریم؟ نداریم! از تیم ملی چه می‌خواهید؟ دوست‌مان در تلویزیون می‌گوید با یک دست و پا به جام جهانی می‌رویم؛ شما با دو دست و دو پا هم نرفتید! شما به زور دقیقه ۹۰ و در پلی‌آف و آن داستان‌ها به جام جهانی رفتید. چهار دوره پیاپی تیم ملی به جام جهانی رفته ولی در کل تاریخ و ۲۰۰ سال قبل از آن چهار بار نرفتید.

شرایط اقتصادی باید بهتر شود

در ادامه طارمی با اشاره به شعار تماشاگران اظهار داشت: به من گفتند که نگو؛ ولی بی‌شرف کلمه سنگینی است. نمی‌توانیم بهم بگوییم بی‌شرف. ما بی‌شرف نیستیم. من نباید بگویم و شما هم نباید بگویید. می‌دانم وضعیت اقتصادی برای مردم سنگین است و ما هم شکایت داریم. مگر ما برای کشور این اتفاقات را رقم زدیم که بی‌شرف هستیم؟ امیرخان هم هزاربار گفته که شرایط اقتصادی باید بهتر شود. طبیعی است که مردم این عقده‌ها و فشار را یک‌جا خالی کنند ولی نه در این حد. ما هم خانواده داریم و مثل شما هستیم و دوست داریم این کشور موفق شود.

طارمی در انتها اظهار داشت: به همه رشته‌ها امکانات بدهید. این بلا را سر کشور آورده‌اید و ما ناسزا می‌خوریم. به والله به من ربطی ندارد؛ نه من و نه هزار نفر بزرگتر از من نمی‌تواند اتفاقی رقم بزند. دست افراد دیگری است. هیچ چیزی نداریم و فقط می‌گوییم این کار را کنیم و فلان کار را نکنیم. صعود می‌کنیم دیگر؛ چهار دوره صعود کردیم و این‌بار هم صعود می‌کنیم. الان هم که سه امتیاز داریم!

واکنش کاربران توییتر به صحبت‌های تند طارمی پس از دیدار مقابل قرقیزستان

نیما: آقای طارمی فرمودن که چه امکاناتی در اختیار ما قرار دادید که پیشرفت می خواهید! سوای از اینکه امکاناتتون قطعا از قرقیزستان بهتر بوده، تو فوتبالی که انتظار پیشرفت ازش نباید داشته باشیم چرا هرسال مبلغ قرارداداتون چند برابر میشه؟

محمد: خداروشکر که پیام مردم به طارمی و دوستانش رسید

مرتضی با انتشار تصاویری قدیمی از استقبال مردم از تیم ملی نوشت: آقای طارمی! شاید فوتبالیست های خوبی باشید اما اصلا محبوب نیستید، زمانی بود که آزادی تو بازی های ملی پر می شد و جای سوزن انداختن نبود و‌ تو ساعت برگزاری خیابونا خلوت می شد مردم عاشق تیم ملی بودن. ما امثال علی دایی، کریمی، مهدوی‌کیا، هاشمیان‌‌، باقری، عابدزاده دیدیم.

کاربر رامونا: تو دنیای مهدی طارمی ها، تو احمد نورالهی باش…

کاربر بیک: کارمون به کجا رسیده که طارمی خودشو بزرگ تیم حساب می کنه.

مطالب مرتبط
۲ نظر

ورود

  • میهمان شهریور ۱۷, ۱۴۰۳

    پس غلط میکنید پول چند ده میلیاردی دریافت میکنید.

  • هادی شهریور ۱۸, ۱۴۰۳

    همه نظرها مخالفه. نکنه نظرهای موافق رو چاپ نمی کنید. بهرحال بنظر من حق کاملا با طارمی بود
    شما برو همان بازی تاریخی ملبورن رو کامل ببین استرالیا جقدر موقعیت داشت گل اول ایران هم آفساید بود