چگونه با پول کم هدیه ارزشمند بخریم؟

چگونه با پول کم هدیه ارزشمند بخریم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به دلیل مشکلات فراوان اقتصادی که کشور ما سالهاست باهاش دست و پنجه نرم میکنه خیلی از ما شاید توانایی خرید کالاهای گران قیمت را نداشته باشیم. اگر طرف هدیه گیرنده ما درک بالایی داشته باشد. میفهمد که شرایط ما در بهترین وضعیت خودش نیست. اما راهکارهایی وجود دارد که نشان دهد هدیه شما بر خلاف ارزش پایین مادی که دارد از نظر معنوی ارزش بسیار دارد. اگر مخاطب بفهمد که شما وقت زیادی گذاشتید برای ساختن یا خریدن آن هدیه یا اینکه از میان حرفهای او متوجه شدید که به چه علاقه دارد و آن را خریدید ارزش هدیه خود را بالا بردید هرچند از نظر قیمتی ارزان باشد. در واقع وقت گذاشتن و اهیمت دادن جایگزین پول می شود. برای خرید هدیه خاص به سایت آهون نیز میتوانید مراجعه کنید. آهون یک سایت خرید کادو هست که از هدایای ارزان قیمت تا هدایای گران قیمت را دارد.

هدایای دستساز، ارزان اما ارزشمند

اگر اهل کارهای هنری هستید، مثلا کار با چوب بلدید یا نقاشی خوب میکشید یا صنایع دستی دیگری را میدانید یکی از بهترین راه ها برای هدیه دادن همین کارهای دست خودتان است. این هدایا نشان می دهد که شما چقدر به فرد مورد نظر علاقه دارید زیرا وقت میگذارید و به جای یک کادو آماده برای او یک کادویی میخرید که با عشق ساخته اید.

گل و گیاه خانگی یا پک رشد گیاه

شاید گل معمولا به عنوان یکی هدیه جانبی در کنار سایر هدایا قرار گیرد. اما آن هم راهکار خود را دارد میتوانید بذرهای گل و گلدان را به او هدیه دهید همراه خاک مناسب رشد بذر با یک تحقیق ساده میتوانید خاک و بذر مناسب را پیدا کنید و گلدان هم که همه جا یافت می شود می توانید، یک پک رشد گل یا گیاه به او هدیه دهید. این مورد یک هدیه ای است با کلی حال خوب و در عین حال ارزان قیمت. کاکتوسهای کوچک که به آنها ساکولنت هم میگویند از سایر هدایای خوش قیمت هستند. مثلا برای روز مادر قصد خرید هدیه برای مادر را دارید میتوانید یک پک گل و گیاه جذاب بخرید تا در اتاق خواب خود بگذارد و همیشه به یاد شما باشد.

چگونه با پول کم هدیه ارزشمند بخریم؟

کتاب

با اینکه قیمت کتاب بیشتر شده است. اما هنوز هم جز کالاهای ارزان قیمت است و خوبی دیگر کتاب این است که با وجود قیمت کم می تواند بسیار ارزشمند باشد زیرا در مورد کتاب بحث قیمت مطرح نیست و موضوع اصلی محتوای کتاب است. بهترین روش خرید کتاب این است که به شکلی علاقه طرف مقابل را بیابید. مثلا نویسنده مورد علاقه یا ژانر مورد علاقه او را بیابید. قبل از خرید هدیه میتوانید با صحبت در مورد کتابها علاقه او را بیابید. مثلا در مورد سبک کتابهایی که دوست دارد سوال کنید.

چگونه با پول کم هدیه ارزشمند بخریم؟

پک لوازم آموزشی

هر کار و هنری لوازم خاص خود را دارد. در بین این وسایل نیز کالاهایی نسبتا ارزان قیمت نیز وجود دارند. با درست کردن یک پک از این لوازم یک هدیه نسبتا ارزان قیمت و با ارزش را میتوانید هدیه دهید. یکی از لوازمی که معمولا قیمت مناسبی دارند و میتوانید به عنوان هدیه آن را درست کنید لوازم الکترونیکی هستند با استفاده از این لوازم که معمولا ارزان قیمت هستند پکهای آموزشی برای بچه ها و دانش آموزا میتونید درست کنید یا پکهای آماده و ارزان قیمت را بخرید. اگر فرد مورد نظر شما مثلا نقاش است میتوانید یک سری رنگ برای او بخرید.

دفترچه خاطرات یا دفتر یادداشت خاص

بعضی از مردم عاشق نوشتن هستند. اگر فردی که می‌خواهید برایش هدیه بگیرید از آن دسته افرادی است که همیشه در حال نوشتن ایده‌ها، خاطرات یا برنامه‌های روزانه خود است، یک دفترچه زیبا می‌تواند هدیه‌ای فوق‌العاده باشد. حتی می‌توانید این دفتر را با جلدی شخصی‌سازی شده (مثل چاپ نام یا یک پیام خاص) ارائه کنید. این نوع هدایا هرچند ممکن است از نظر قیمتی زیاد نباشند، ولی برای کسی که عاشق نوشتن است، ارزش زیادی دارند.

شمع‌های دست‌ساز با عطرهای دلپذیر

شمع‌ها یکی از آن هدایایی هستند که همیشه محبوب‌اند و می‌توانند محیطی گرم و دلپذیر ایجاد کنند. اگر بودجه محدودی دارید، می‌توانید به سراغ شمع‌های دست‌ساز بروید یا حتی خودتان شمع درست کنید. تهیه مواد اولیه شمع‌سازی ارزان است و شما می‌توانید با استفاده از روغن‌های معطر مختلف، شمع‌هایی خاص و منحصر به فرد بسازید. چه چیزی بهتر از این که کسی شمعی را دریافت کند که دقیقاً با عطری که دوست دارد، ساخته شده است؟

چگونه با پول کم هدیه ارزشمند بخریم؟

عکس‌های خاطره‌انگیز در قاب‌های دست‌ساز

هیچ‌چیز به اندازه خاطرات نمی‌تواند دل‌ها را گرم کند. اگر عکسی از یک لحظه خاص یا خاطره خوب با کسی دارید، می‌توانید آن را چاپ کنید و در یک قاب زیبا قرار دهید. حتی اگر بتوانید قاب را خودتان بسازید یا تزئین کنید، هدیه شما بیشتر خاص خواهد شد. چنین هدیه‌ای نشان می‌دهد که شما به خاطرات مشترکتان ارزش می‌دهید و سعی می‌کنید آن‌ها را همیشه در ذهن نگه دارید. با کمترین هزینه می‌توانید یک هدیه احساسی و معنادار تهیه کنید.

انواع ماگ

ماگها معمولا قیمت مناسبی دارند و یکی از هدایای کاربردی و جذاب هستند. ماگ از آن لوازمی است که هر روز از آن استفاده می کنیم. و در صورتی که از شحصی ان را هدیه بگیریم. با هر بار استفاده از آن به یاد آن شخص میفتیم. اینجور هدایا یادگاریهای ماندگاری می شوند. مثلا همین الان من با ماگی چایی خوردم که یک دوست قدیمی به من هدیه داده بود.

ست خودکار یا خودنویس شیک

خودنویس‌ها و خودکارها شیک قیمتهای مختلفی دارند. اما میتوانید این محصولات را با قیمتهای ارزان و با بسته بندی شیک نیز پیدا کنید. خودکارهایی با حک اسم یک هدایای خاصو ماندگار میتوانند باشند.

بطری آب شیک یا قمقمه

یک قمقمه جذاب برای دو دسته از افراد هدایای جذابی هستند. اول ورزشکاران و دوم دانش آموزان که این لوازم را بسیار نیاز دارند. هدیه‌ای که بر اساس نیاز فرد خریداری شود یک هدیه عالی و ماندگار می شود همیشه.

فرنچ پرس و پک دم نوش

یکی از هدایای سالم همین ظرفهای دم کننده دم نوش و قهوه یا فرنچ پرسها هستند. فرنچ پرس را میتوانید همراه دم نوشهای گیاه های مختلف هدیه دهید.

در ادامه سایر کادوها با قیمت مناسب خدمت شما معرفی میکنیم:

عود یا اسانس‌های خوشبو کننده فضا
جاکلیدی فانتزی یا چرم
لیوان‌های حرارتی با تغییر طرح
قاب موبایل با طراحی اختصاصی
پازل یا بازی‌های فکری ساده
کیف پول یا جاکارتی پارچه‌ای
جوراب‌های فانتزی با طرح‌های خاص
دستبند یا زیورآلات دست‌ساز
تقویم رومیزی با عکس‌های زیبا
گیره کتاب یا نشانگر کتاب دست‌ساز
کوسن‌های کوچک تزئینی
زیرلیوانی‌های چوبی یا سرامیکی
کیف خرید پارچه‌ای یا بوم‌بگ
جعبه جواهرات کوچک
عینک آفتابی ساده
تابلو یا پوستر با جملات انگیزشی
شکلات یا شیرینی‌های دست‌ساز
قاب عکس دیجیتال کوچک
کیف لوازم آرایش ساده و کاربردی
ساعت دیواری کوچک یا رومیزی
گلدان‌های کوچک تزئینی
بسته‌های چای یا قهوه خاص و ویژه
این هدایا هم به صرفه و هم کاربردی هستند و می‌توانند برای هر مناسبتی، مثل تولد یا قدردانی، ایده‌آل باشند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود