این شرکت کننده‌ی بلایند دیت خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت + ویدیو

این شرکت کننده‌ی بلایند دیت خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت + ویدیو

بلایند دیت یا قرار ملاقات ناشناس. این‌روزها مدام اینستاگرام و یوتیوب خود را که باز می‌کنیم ویدئوهایی از قرار به ظاهر عاشقانه و ناشناس دو جوان را با هم می‌بینیم و مدام بهت زده می‌شویم.

ویدئوهایی از یک محتوای کاملا زرد دست چندم حواستان را پرت می‌کند و چشمانتان احتمالا بعد از دیدن اینهمه زشتی خطوط درهم سیاهی را می‌بیند و شاید احتمالا به این فکر کنید که ای کاش به یاد نمی‌آوردید که در این دوره زندگی می‌کنید، و مجبور تحمل رنج این یادآوری نمی‌شدید!

این روزها برای ما سخت است، سخت شغل پیدا می‌کنیم، سخت درس می‌خوانیم و سخت زندگی می‌کنیم، این کلیپ ها هم مثل وزنه سنگینی روی برآمدگی گردنمان هستند. 

محتوای این کلیپ با یک آشنایی مختصر شروع می‌شود و خیلی زود عمیق می‌شود، می‌گوید اسمش عسل است و شغلش مدل. خیلی سریع حرف از وضعیت مالی شریک عاطفی خود می‌زند و به درآمد کمتر از ماهی ۲۰۰ میلیون تومان هم راضی نمی‌شود! بهرحال از نظر خودش نباید از لای پر قو برم تو چاه!

چهار زانو بر یک صندلی تکیه داده و مدام غر می زدند و روی گوش شنوای طرف مقابلش خنج می‌اندازد. یک منطق یک خطی را مدام تکرار می‌کند و طوری صحبت می‌کند که انگار در این جامعه زندگی نمی‌کند.

به تحصیلات هیچ اعتقادی ندارد و فقط یک سواد جزیی را قابل قبول می‌داند، اساسا اعتقادی به پیشرفت از طریق سخت‌کوشی ندارد و پراید و موتور را کسر شان می‌داند! حقایق را کنار می‌زند و تصورات خود را در لحظه حبس می‌کند. بهرحال ظاهرا این زندگی سخت را جدی نمی‌گیرد.

طرف دیگر ماجرا امیر است، مثل قمار بازی است که این بازی را بدجوری باخته، تجسم یک استیصال بزرگ از چشمانش پایین می‌افتد و مدام سعی در کتمان احساسات خود دارد.

امیر نماد واقعی یک جوان ایرانی است، تلاشگر اما منفعل، در حال تحمل یک رنج عمیق! از آن طرف هم دخترها نماد «عسل» نیستند، اصلا زندگی جوان ایرانی هیچ شباهتی با توقعات عسل ندارد.

این روزها دخترها و پسران مثل یک چراغ نیم‌سوزی احوالات خود را به سر مییرند و دغدغه آنها هیچ شباهتی به عسل های خیالی ندارد پس خواهشا در این برنامه‌ها حقیقت را به تصویر بکشید!

درخصوص برنامه بلایند دیت سری زدیم به فضای مجازی تا نظرات کاربران را هم جویا شویم، در زیر تعدادی از آنها را بخوانید: 

میلاد گفته: چرا این آدمایی که میان بلایند دیت هیچ‌کدوم نرمال نیستن؟!

مریم گفته: واقعا فکر می کنید ما دغدغه‌هامون اینه؟ اصلا شباهتی به زندگی واقعی نداره

نوشین هم گفته: جوون ایرانی صبح تا شب در حال کاره.. نیازی به ترویج این رفتار مسخره و دروغین نداره.

منبع: برترین ها
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود