فرصت های تحصیلی و بورس در دانشگاه Massey‌ نیوزلند

با یکی از پاتوق های تحصیلی ایرانیان در اقیانوسیه آشنا شوید

فرصت های تحصیلی و بورس در دانشگاه Massey‌ نیوزلند

برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور، همواره فرصت های تحصیلی همراه با بورس به خصوص در کشور هایی که از نظر رفاهی و صنعتی و اکوتوریسم،‌از وضعیت مطلوبی برخوردارند، در فهرست اولویت ها قرار می گیرد. نیوزلند، یکی از کشور های کوچک و زیبا اما با اقتصاد نوظهور در اقیانوسیه، در این حیطه قرار می گیرد. گفتار امروز دانشگاه گردی روزیاتو به گشتی در دانشگاه مسی نیوزلند و معرفی ۵۲ مرکز تحقیقاتی آن اختصاص دارد. با ما همراه باشید.

m1

ظرف چند ماه اخیر، سرویس دانشگاه گردی روزیاتو توانسته است درباره فرآیند های متنوع تحصیل و دریافت پذیرش از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سراسر جهان، ‌مطالب مفید و کاربردی را در اختیار مخاطبان گرامی قرار دهد. علاوه بر این فرصت های بورسیه و دریافت کمک هزینه تحصیل را در کشور های اروپایی و آسیایی ارائه کردیم و این رویه هم چنان در مجله خبری روزیاتو ادامه خواهد داشت.

هدف این سلسله مطالب، آشنایی خیل عظیمی از مخاطبان ایرانی مشتاق به تحصیل در خارج از کشور با فرآیند حرفه ای اپلای و دریافت بورس بوده تا شانس آن ها در این پروسه رقابتی و تقریبا سخت،‌ افزایش یافته و آن ها را از مراجعه به موسسات مختلف خودکفا کند. بسیاری از کسانی که برای پذیرش و بورس و حتی مهاجرت به خارچ از کشور،‌هزینه های سنگینی را به مجموعه های خدماتی و مشاوره می دهند، به واسطه عدم اشراف اطلاعاتیست.

این اشراف اطلاعاتی را می توان با تامل و صبوری در محتوای درگاه های رسمی دانشگاه ها و موسسات آموزشی و مهاجرتی بین المللی کسب کرده و میلیون ها تومان سرمایه را صرفه جویی نمود.

اگر شما هم در زمره عاشقان تحصیل به خارج از کشور به جهت ارتقای سطح دانش و کیفیت زندگی خود و کشورتان در آینده هستید،‌این سلسله مطالب می تواند راهکار خوبی برای افزایش دانش شما باشد. یکی از کشور هایی که در ۲ دهه اخیر با استقبال دانشجویان ایرانی مواجه شده است کشور نیوزلند در قاره اقیانوسیه به شمار می رود.

m2
تصویری کتابخانه بزرگ دانشگاه MASSEY

ایرانیان همان طور که قبلا گفتیم،‌ از دیر باز، عاشق تحصیل در اروپا و آمریکای شمالی بوده اند و از بسیاری از فرصت های تحصیلی و شغلی در قاره کهن، آفریقا و حتی اقیانوسیه غافل شدند. برخی از دانشگاه های سنگاپور، ژاپن، کره جنوبی و حتی استرالیا، در ۲۰ سال اخیر بار ها در فهرست ۱۰۰ دانشگاه برتر حهان از نگاه شانگهای و QS WORLD قرار گرفته اند و این مقوله نشان می دهد که آسیا و اقیانوسیه ، قطب های خوبی برای نگاه تک بعدی به غرب است.

در قاره آسیا، نگاه اکثر ایرانیان به سمت پاتوق های قدیمی،‌ یعنی مالزی، فیلیپین و هندوستان نشانه رفته بود و این مساله تا چند سال پیش نیز ادامه داشت. اگر چه هم چنان شمار زیادی از دانشجویان ایرانی آسیا در این سه کشو رمشغول به تحصیل هستند، اما پاتوق های دیگری نیز به جمع پاتوق های قدیمی اضافه شده است.

سنگاپور را می توان یکی از پاتوق های جدید دانست که پروژه بورسیه دکترای سینگا آن نیز در جذب دانشجویان ایرانی موفق عمل کرده است.

علاقمندی ایرانیان به مهاجرت در چند دهه اخیر،‌ بستری برای توجه به کشورهای مهاجر پذیری چون استرالیا و نیوزلند شد و هم اکنون ده ها هزار ایرانی در دانشگاه های این کشور ها مشغول به تحصیل هستند. اگر چه نیوزلند به نسبت استرالیا، سرزمینی کوچک با امکانات محدود تری به نظر می رسد، اما وضعیت اقتصادی آن سبب شده تا برخی از عاشقان اقیانوسیه، به نیوزلند یا همان زلاند نو کوچ کنند.

m3

نیوزلند را کشور قرن بیست و یک می دانند که هم چون سنگاپور،‌ توانایی تبدیل شدن به یکی از کشورهای موثر در اقتصاد و فناوری جهان را خواهد داشت. بنابراین تجربه زندگی و تحصیل در آن برای افراد مستعد، خالی از لطف نیست.

تحصیل و زندگی در نیوزلند به طور متوسط از استرالیا ارزان تر است و البته مهاجرت به آن نیز، شاید دردسر های متداول استرالیا را نداشته باشد.

در این کشور برای اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) پس از ورود به دانشگاه ۳ تا ۵ سال زمان لازم است. اما قبل از اخذ مدرک نهایی، ابتدا یک دوره ۶ ماهه مهارتی و سپس یک دوره یک ساله عملی لازم است تا مدرک کارشناسی دانشجو اعطا شود.

برای مرحله فوق لیسانس نیز، مقطعی است که در این کشور بیش تر به مطالعه، تحقیق و بررسی نیاز دارد. مدت یک تا ۲ سال، تحقیق و بررسی لازم است تا مدرک کارشناسی ارشد و چهار تا پنج سال تحقیق لازم است تا مدرک دکترا به دانشجو اعطا شود. گاهی پس از اخذ مدرک دکترا، دانشجویان علاقه‌مند به تکمیل معلومات می‌توانند بین شش تا ۱۲ ماه به کشوری که در زمینه مدرک تحصیلی‌شان برجسته است سفر کرده و پس از تکمیل مطالعات به کشورشان بازگردند.

m4
معماری دانشگاه مسی که طراحی و ساخت سبز در آن لحاظ شده است

البته همانند انگلستان، دوره کارشناسی ارشد نیوزلند در ۳ ترم و جمعا یکسال نیست و حدود ۲ سال به طول خواهد انجامید.

درباره دانشگاه MASSEY

m5

بررسی ها نشان می دهد که دانشگاه مسی، بیش از ۳۶ هزار دانشجو و قریب به ۴ هزار هیات علمی از ده ها کشور دنیا دارد. این دانشگاه یکی از ۴ دانشگاه بزرگ نیوزلند را تشکیل می دهد و از پاتوق های تحصیل ایرانیان در این کشور محسوب می شود. این دانشگاه در واقع بزرگ ترین کالج مدیریت و بازرگانی را در این کشور در اختیار دارد. یکی از تفاوت های اصلی این دانشگاه با دیگر دانشگاه های نیوزلند آن است که در مسی، شما می توانید هوانوردی. دامپزشکی و مسائل حقوقی را بخوانید در حالی که در اکثر دانشگاه های این کشور، ایم مقولات تدریس نمی شود.

کتابخانه دانشگاه مسی بش از ۱.۲ میلیون جلد کتاب را در خود ذخیره کرده است که یکی از بزرگ ترین کتابخانه های اقیانوسیه را تشکیل می دهد. مسی دارای سه مرکز تحقیقاتی به نام دابل هلپکس، اپیدمیک و آلن ویلسون بوده که به ترتیب در عرصه های مغناطیس هسته ای، کنترل یماری های دهان و هم چنین انگل شناسی فعالیت دارند.

این دانشگاه مراکز تحقیقاتی دیگری با نام های: مرکز تحقیقاتی طراحی،‌مرکز تحقیقاتی علم کاربردی، مراکز تحقیقاتی ادبیات و موسیقی، مرکز تحقیقاتی منابع انرژی و مرکز تحقیقات خلاقیت و ریاضیات را در نیز دارد که از طریق سایت دانشگاه قابل مشاهده هستند.

این دانشگاه،‌ بودجه و منابع فراوانی برای تحقیق دارد به همین خاطر، فرصت های بورسیه متنوعی را در اختیار متقاضیان تحصیل در این دانشگاه قرار می دهد.

گشتی در سایت دانشگاه

m6
تصویر ایندکس سایت دانشگاه مسی نیوزلند

سایت دانشگاه مسی در نشانی اینترنتی به آدرس MASSEY.AC.NZ در دسترس است. در این درگاه، همه نوع اطلاعات مورد نیاز شما جهت مشاهده فرصت های تحصیلی، بورس،‌اقامت دانشجویی و تعامل با اساتید در دسترس خواهد بود. سایت دانشگاه هم چون پرتال های دانشگاهی دیگر دنیا، دارای ۶ قسمت عمده است:

۱- بخش تحصیلی

m7

در این بخش به اطلاعاتی درباره فرصت های تحصیلی در مقاطع عالی، تحصیلات دانشجویان بین المللی، یادگیری از راه دور و همچنین کورس های کوتاه مدت اشاره شده است.

۲- بخش پذیرش

m8

اطلاعاتی درباره شرایط پذیرش (ADMISSION REQUIREMENTS)، تاریخ های ارسال مدارک (DUE DATES)، چک لیست مدارک (CHECKLIST) و هم چنین هزینه های اپلای (APPLICATION FEE)‌ارائه شده است که برای متقاضیان تحصیل در این دانشگاه، یکی از مهم ترین اطلاعات محسوب می شود.

۳- بخش زندگی دانشجویی

m9

همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید. زندگی دانشجویی در این دانشگاه دارای اطلاعات متنوعی است. معرفی کمپ های دانشگاه، معرفی فرصت های اقامتی، معرفی برنامه آغاز سال تحصیلی، معرفی کتابخانه و پشتیبانی های آکادمیک، جدول زمانی کلاس ها و هم چنین شیوه برگزاری آزمون های دوره ای در این بخش ارائه شده است. خدماتی که به دانشجویان ارائه می شود در بخش FACILITIES AND SERIVECS قید شده است.

۴- بخش تحقیقاتی

m10

در بخش تحقیقاتی نیز، در سه بخش، اطلاعات خوبی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. در بخش رشته هایی با تحقیقات پیشرفته، مخصوصا در مقطع دکترا، فرصت های تحقیقاتی ملی و بین المللی معرفی شده است. حتی فرصت های بورسیه که برای دانشجویان دکترا و پسا دکترا در نظر گرفته شده است، در این بخش مشاهده می کنیم. در بخش تم های تحقیقاتی، برنامه های متعالی دانشگاه مسی در عرصه مواد غذایی، طراحی و توسعه پایدار و بهداشت، معرفی شده که در صورتی که به این موضوعات علاقه دارید، به این لینک مراجعه کنید.

در بخش کالج ها، فرصت های تحقیقاتی به تفکیک کالج ذکر شده است که جالب توجه خواهد بود.فهرست مراکز تحقیقاتی دانشگاه نیز در این آدرس قرار دارد.

پذیرش در دانشگاه

پذیرش در این دانشگاه، فرآیند سختی ندارد. شرایط کلی پذیرش به زبان انگلیسی در پرتال ارائه شده که در زیر مشاهده می کنید. برای اغلب رشته هایی که در مقطع کارشناسی ارانه می شود، دیپلم ایران مورد نیاز است که در سطح LEVEL 3 تحصیلات ابتدایی در این کشور است. با کلیک بر روی لینک Requrements by Country و انتخاب ایران، به این موضوع پی خواهید بود.

  • For most undergraduate level programmes, the minimum academic entry requirement is successful completion of a qualification equivalent to the New Zealand Year 13 – NCEA Level 3 University Entrance. International students need to check the equivalency of their secondary school qualification by reviewing the list of Academic Admission Requirements by Country.

دانشجویان بین المللی که در دانشگاه های نیوزلند تحصیل کرده اند، باید بخش secondary requirements را مطالعه کنند.

  • International students who have previously studied at a New Zealand secondary school should refer to the secondary school requirements
  • International students who have completed 3 x B at level 5 or 6 passes in the New Zealand Diploma of Business may apply for entry into a Bachelor’s programme.
  • An NZQA transcript as formal evidence of the NZDipBus results is required before credit will be assessed and only papers with a minimum grade of B will be assessed for credit.
  • The English language requirements can be met by:
  1. A minimum IELTS 5.5 (or equivalent) used to gain entry to the NZDipBus or,
  2. A recent IELTS 6.0 with no band score less than 5.5

Graduate Diplomas

Admission to a Graduate Diploma requires successful completion of a three year diploma or undergraduate degree from a ecognized tertiary institution

همان طور که در اطلاعات انگلیسی بالا مشاهده می کنید، جهت پذیرش در مقطع کارشناسی، داشتن آیلتس ۵.۵ تا ۶ کفایت می کند. البته برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، حتما باید آیلتس ۶.۵ داشته و هیچ band score زیر ۶ نباشد. البته مقاطع ارشد و دکترا، شرایط خاصی برای پذیرش دارد که باید به بخش پذیرش هر رشته به طور مجز مراجعه کنید.

برای آگاهی از تاریخ های ارسال مدارک و آغاز ترم تحصیلی در دانشگاه مسی، به این لینک مراجعه کنید. تحصیل در این دانشگاه رایگان نیست و به همین خاطر، فهرست شهریه های تحصیلی هر رشته در این آدرس در دسترس علاقمندان خواهد بود.

فرصت های بورسیه در MASSEY

فرصت های بورسیه در این دانشگاه بسیار متنوع است و شما می توانید با بررسی آگهی های استخدامی و هم چنین بودجه هایی که برای اعطای کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان خارجی هر از گاهی در سایت منتشر می شود، به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید. اما لینک های زیر نیز می توانید شما را سریع تر به مقصد برساند.

جهت اپلای برای بورسیه های متنوعی که توسط این دانشگاه ارائه می شود، توصیه می کنیم به نشانی اینترنتی به آدرس scholarships@massey.ac.nz درخواست خود را ارسال کنید تا پس از بررسی، به شما پاسخ داده شود. برای تکمیل فرم های مربوط به درخواست بورسیه، باید نکاتی را رعایت کنید که در پرتال درج شده است:

فرم های مختلفی برای AWARD های گوناگون دردسترس است. مطمئن شوید که از فرم درستی برای ارائه درخواست بورسیه خود استفاده می کنید.

  • There are different forms for different awards. Please make sure you have the correct form. Most forms are available from from the Scholarships and Awards websitehttp://awards.massey.ac.nz/, Contact Centres, Massey University, Auckland, Palmerston North and Wellington, telephone 0800 MASSEY (0800 627739), email:Contact@massey.ac.nz.

همان طور که در متن انگلیسی زیر می خوانید، قوانین و مقررات دریافت بورسیه از دانشگاه مسی را حتما ملاحظه کرده و برای بورس هایی اپلای کنید که برای دانشجویان بین المللی تعبیه شده است.

  • Please read the regulations carefully to ensure that you are eligible to apply for the particular scholarship or bursary.

در صورتی نیاز، فرم های بورسیه را با قلم مشکی تکمیل کنید. مطمئن شوید که پاسخ ها شفاف و صحیح است و همه اطلاعات مورد نیاز را ارائه کرده اید. همه مدارک پشتیبانی مورد نیاز را هم به درخواست بورسیه خود ضمیمه کنید. به هیچ عنوان اصل مدارک ارسال نکنید و تنها کپی برابر اصل های ترجمه رسمی مدارک شما نیز کفایت می کند. از ضمیمه کردن رزومه مگر آن که در فرم بورسیه از متقاضیان خواسته شود، پرهیز کنید.

  • Complete the form in black pen, ensure you answer all sections correctly and that you have provided all the information requested, ie supporting statement, course proposal, birth certificate, etc.
  • Do not send original documents, certified copies are acceptable.
  • Do not include additional information, ie CV unless specifically requested to do so. It will not assist your application.

اپلای برای MASSEY

m11

جهت اپلای برای کلیه مقاطع در دانشگاه مسی، به این لینک مراجعه کنید. همان طور که در شکل بالا مشاهده می کنید، راهنمایی های متنوعی برای متقاضیان تحصیل در این دانشگاه ارائه شده است. مراحل چند گانه زیر را که خود دانشگاه معرفی کرده است دنبال کنید.

گام اول: رشته و مقطع تحصیلی خود را ابتدا مشخص کنید

Decide on what programme you would like to study. For programme information see the  Latest International Prospectus.pdf (1,785 KB)

گام دوم: شرایط پذیرش مربوط به رشته و مقطع تحصیلی انتخاب شده را بررسی کنید.

Check that you have the necessary academic and English language requirements for admission into your chosen programme. If you do not meet the entry requirements, go back to step one and choose an alternative programme.

گام سوم: مدارک مورد نیاز اپلای جهت رشته خود را آماده کنید.

When you apply for admission to the University you will be asked to provide documents that prove your identity and basis for admission. For details see supporting document information.

گام چهارم: به زمان های مهم ارسال مدارک توجه کنید.

The next step is to make sure you know the application due dates so you don’t miss out. Note that there are some programmes with special selected entry processes whose applications need to be filled out extra early.

گام پنجم: فرم آنلاین را تکمیل کنید.

All individual applicants should apply online. Exceptions to this are PhDs and Massey University Partners.

همان طور که در راهنمای فوق الذکر مشاهده می کنید. همه فرآیند اپلای برای رشته های متنوع دانشگاه به صورت انلاین است و برای این کار هزینه های از داوطلب درخواست نخواهد شد.

رشته های کارشناسی ارشد و دکترا

رشته های کارنشاسی ارشد و دکترا در این دانشگاه متنوع بوده و مخاطبان زیادی هم از ایران و هم از کشورهای دیگر دنیا دارد. این رشته ها در این نشانی ارائه شده است. کلیه رشته های این دانشگاه توسط ۵ کالج: تجارت: هنرهای خلاق، بهداشت و درمان، علوم اجتماعی و علوم فنی و مهندسی ارائه می شود که با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید به اطلاعات مربوطه دسترسی پیدا کنید.

یکی از رشته های پر مخاطب هم در نیوزلند و هم برای دانشجویان خارجی در این دانشگاه، رشته مهندسی ساخت و عمران است. به دلیل آن که نیوزلند تا ۲۰ سال آینده، برنامه های گسترده ای برای ساخت و ساز دارد و مرتب با طوفان و زلزله های گوناگون دست و پنجه نرم می کند. صنعت ساختمان در این کشور در بالا ترین سطح رونق قرار داشته و کسانی که در این زمینه های تحصیل می کنند، فرصت های خوبی برایشان فراهم است.

همان طور که در لینک ۶ گانه فوق الذکر مشاهده می کنید، رشته کارشناسی ارشد ساختمان (CONSTRUCTION) و هم چنین فناوری ساخت (BUILDING TEHCNOLOGY) از جمله رشته های عمومی برای تحصیل در مقطع ارشد حوزه ساختمان به شمار می رود. هم چنین این دانشگاه رشته خاصی برای مدیریت پروژه در حیطه مسائل صنعت ساختمان ارائه کرده است که برای علاقمندان به مباحث مدیریتی می تواند ارزشمند باشد و در صورت دانش اموختگی، می توانند در کارگاه ها و دفاتر نظارت پروژه های عظیم ساختمان سازی نیوزلند مشغول به کار شوند.

حتما شما می توانید دیپلم فنی ساختمان را در این دانشگاه خوانده و وارد بازار کار رو به رو نیوزلند شوید. علاوه بر رشته های فوق، رشته های زیر نیز در سال های اخیر مورد استقبال دانشجویان خارجی به خصوص ایرانی ها قرار گرفته است. مقولات مربوط به مدیریت نوآوری، بازیافت و هم چنین سیستم های انرژی تجدید پذیر در این کشور، مخاطبان زیادی دارد و پروژه های بسیاری در این عرصه ها در حال فعالیت است.

توجه داشته باشید که در صورتی که خواهان اپلای برای مقطع دکترا در این دانشگاه هستید، در صورتی که موفق به دریافت بورس تحصیلی نشوید، شهریه شما که سالانه حدود ۱۰ هزار دلار نیوزلند خواهد بود، همانند دانشجویان نیوزلندی اخذ می شود. البته معمولا پس از سال اول، دانشگاه شما را در پروژه ای مشغول به کار کرده و از پرداخت شهریه معاف خواهید شد.

همان طور که در متن رسمی زیر مشاهده می کنید، متفاضیان دکترا می بایست در خواست خود را آنلاین ارائه کرده و هیچ محدودیت زمانی برای اپلای و ارسال مدارک ندارند. یعنی شما در هر زمانی که علاقمند بودید، می توانید با بررسی رشته ها و تعامل و رایزنی با اساتید دانشکده ها، نسبت به ارسال پرونده تحصیلی اقدام کنید. شما می توانید بدون در نظر گرفتن استاد راهنما (POTENTIAL SUPERVISOR) برای هر رشته دکترایی که علاقمند هستید، اقدام کنید.

Prospective PhD applicants at Massey:

  • Can apply onlinefor PhD admission at any time of year
  • Can commence their PhD research programme at any time of year
  • All pay the same low tuition fees regardless of whether they are domestic or international
  • Should apply for admission to the University at the same time they apply for Massey scholarships
  • Can apply for the PhD with or without naming a potential academic supervisor, although having contact with a supervisor can speed up the application process. Search for a supervisor online
  • Will need to provide two academic references with their PhD application.

از طریق لینک SEARCH FOR A SUPERVISOR ONLINE می توانید فهرست اساتید دانشگاه بر اساس دانشکده و تخصص آن ها را پیدا کرده و با آنان برای متقاعد کردن PHD STUDY PLAN رایزنی کنید که کار خیلی سختی نیست. در نظر داشته باشید که برای پذیرش در مقطع دکترا. می بایست ۲ توصیه نامه را ضمیمه مدارک خود کنید.

برای همین توصیه می کنیم فهرست ۵۲ مرکز تحقیقاتی که در پایین مطلب ارائه شده است را همواره در نظر داشته باشید تا با اساتید و پروژه های مختلفی آشنا شوید.

۶ نکته برای پذیرش در MASSEY

۱- تجربه ایرانیانی که در مقطع ارشد و دکترا در این دانشگاه پذیرفته شده اند نشان می دهد که می توان سال اول را با شهریه در این دانشگاه مشغول به تحصیل شد و از سال بعدی از دانشگاه کمک هزینه تحصیلی دریافت کرد.

۲- نیوزلند کشور مهاجر خیز است و به خارجی هایی که دانش آموخته دانشگاه های این کشور باشند، خدمات مهاجرتی SKILEED WORKERS اعطا می کند که بهتر است به سایت مهاجرت نیوزلند در این باره مراجعه کنید.

۳- پذیرش در مسی، مهم تر از ارسال مدارک و اپلای آنلاین، متقاعد کردن یک استاد برای سرپرستی پروژه تحقیقاتی و اعطای فاند است. روی این موضوع صبورانه و آگاهانه بر اساس لینک های ارائه شده کار کنید.

۴- سفارت نیوزلند در تهران و سفارت ایران در ولینگتون، منابع اطلاعاتی خوبی برای تحصیل در این کشو ر هستند.

۵- برخی از ایرانیان شاغل به تحصیل در دانشگاه مسی را می توان از طریق شبکه های اجتماعی پیدا کرد و برای پذیرش در این دانشگاه از آن ها مشورت گرفت.

۶- فرآیند پذیرش در این دانشگاه سخت نیست و با اپلای آنلاین و رعایت شرایط مورد نیاز هر رشته، امکان اخذ پذیرش وجود دارد و نیازمند مراجعه به موسسات مختلف را ندارید.

فهرست ۵۲ مرکز تحقیقاتی دانشگاه مسی نیوزلند

اگر به دنبال دریافت بورسیه و کمک هزینه تحصیل در این دانشگاه هستید و دوست دارید از برنامه های تحقیقاتی و پروژه های گذشته، حال و آینده آن در عرصه های مختلف علم و فناوری آگاه شوید، بررسی این ۵۲ مرکز تحقیقاتی بر اساس عنوان ها خالی از لطف نیست. همان طور که ملاحظه می کنید،‌ دانشگاه مسی در زمینه های مختلف از کشاورزی یا تجارت و مهندس بیو فناوری و پزشکی و ریاضیات، فرصت های تحقیقاتی گسترده را در اختیار علاقمندان قرار داده است.

  1. Affective Design Research, Centre for
  2. Agribusiness Policy and Strategy, Centre for
  3. Allan Wilson Centre
  4. Animal Welfare Science and Bioethics Centre
  5. Financial Services and Markets, Centre for
  6. CeRME (Centre for Research in Mathematics Education)
  7. Defence and Security Studies, Centre for
  8. Disaster Research, Joint Centre for
  9. Ecological Economics Research New Zealand
  10. Energy Research, Centre for
  11. Engaged Social Science | Hui Rangahau Tahi (eSocSci)
  12. EpiCentre
  13. Ergonomics, Occupational Safety and Health, Centre for
  14. Equity through Education
  15. Farm Business Management (Centre of Excellence)
  16. Fertilizer and Lime Research Centre
  17. Horticulture and Food Enterprise, Joint Graduate School of
  18. Information Technology, Centre for
  19. Life Cycle Management Centre
  20. Māori Heath and Development, Research Centre for
  21. Mathematics in Industry, Centre for
  22. Metabolic Health Research, Centre for
  23. Microscopy and Imaging Centre, Manawatu
  24. New Zealand Biochar Research Centre
  25. New Zealand Institute of Advanced Study
  26. New Zealand Life Cycle Management Centre
  27. New Zealand Social Innovation and Entrepreneurship Research Centre
  28. Nga Tangata Oho Mairangi
  29. Organisational Excellence Research, Centre for
  30. One Farm (Centre of Excellence in Farm Business Management)
  31. Pacific Research and Policy Centre
  32. Parallel Computing, Centre for
  33. Precision Agriculture, New Zealand Centre for
  34. Public Health Research, Centre for
  35. Public Policy Evaluation, Centre for
  36. Centre for Advanced Retail Studies
  37. Riddet Institute
  38. Roof Water Research Centre
  39. Sleep Wake Research Centre
  40. Social and Health Outcomes Research and Evaluation, Centre for
  41. Social Innovation and Entrepreneurship Research Centre
  42. Structural Biology, Centre for
  43. DDTai Timu Tangata
  44. Te Au Rangahau (Maori Business Research Centre)
  45. Te Mata o Te Tau
  46. Tertiary Teaching Excellence, National Centre for
  47. Theoretical Chemistry and Physics, Centre for
  48. Whariki, SHORE & Whariki Research Centre
  49. W.H. Oliver Humanities Research Academy
  50. Wildbase
  51. Vitamin D Research Centre
  52. Zero Waste Academy

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • فریبا شوقی آبان ۲۳, ۱۳۹۵

    وای
    این مقاله رو شانسی دیدم الان
    خیلی عالی بود
    این شهر خیلی خوشگله
    میخوووووامش

  • راحله آبان ۲۴, ۱۳۹۵

    منم میخوام نیوزلند برررررررررررررم
    لطفا این قدر وسوسه کننده ننویسید 🙁 پلیزززززز
    با اجازه شیر کردم. کلی اطلاعات داشت. مرسی بوکو به قول فرانسوی ها

  • پرنیا آبان ۲۴, ۱۳۹۵

    فریبا عجب لینکی دادی
    خیلی ممنون . توی گروه هم فرستادم

  • محمد اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۶

    باسلام
    بنده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد برق قدرت هستم. نیاز به مدرک دکترا برق قدرت تضمینی دارم.
    لطفا اطلاع بدید.
    سپاسگزارم

    • علی زمانی اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۶

      آقا محمد
      مدرک دکترای برق تضمینی را متوجه نشدم. اما اگر منظورتان تحصیل در مقطع دکترا با بورس در نیوزلند هست، در صورتی که آیلتس ۶.۵ دارید، میتوانید از دانشگاه مسی یا دانشگاه ولینگتون، بورس بگیرید و کار سختی برای شما نیست.