نگاهی به املاک جانی دپ ستاره محبوب هالیوودی

نگاهی به املاک جانی دپ ستاره محبوب هالیوودی

از قرار معلوم سبک زندگی ولخرجانه ی جانی دپ حالا باعث دردسر او شده است. بعد از آنکه او از مدیران مالی سابقش تحت عنوان کلاهبرداری و سوء مدیریت شکایت کرد، آن ها مدعی شدند سبک زندگی ولخرجانه ی دپ دلیل مشکلات مالی فعلی او است. آن ها می گویند در مدت همکاری شان با دپ در طی بیش از یک دهه، او ۶۵۰ میلیون درآمد داشته است. اما گفته می شود دپ با ولخرجی هایش پولش را هدر داده است. او ۱۴ ملک و یک قایق تفریحی ۴۷ متری دارد و سالانه ۳/۶ میلیون دلار هزینه ی دستمزد ۴۰ خدمتکارهای او است. در ادامه نگاهی می اندازیم به فهرستی از املاک این ستاره ی بی چون و چرای هالیوودی (یکی از املاک دپ یعنی مزرعه ای که او در حدود ۲۰ سال پیش برای مادرش خریداری کرده بود به دلیل آنکه مدت ها قبل به فروش رفته در این فهرست قرار نگرفته است).

قایق تفریحی

اگرچه این قایق تفریحی دیگر متعلق به جانی دپ نیست اما بازسازی و طراحی داخلی حیرت انگیز آن میلیون ها دلار هزینه برای دپ داشت. این قایق پیش از ازدواج دپ با امبر هرد نام دیگری داشت اما بعد از آنکه او آن را به همسر سابقش امبر هدیه داد، نام قایق به «آمفیتریت» (الهه ی دریاها در اساطیر یونان) تغییر یافت. البته در نهایت دپ این قایق را به جی. کی. رولینگ نویسنده ی مشهور کتاب های هری پاتر فروخت. گفته می شود آنجلینا جولی و برد پیت هم پیش از طلاق، تعطیلات خود را با این قایق تفریحی سپری می کردند.

پنج خانه در تپه های هالیوود

دپ در یکی از بن بست های تپه های هالیوود در شهر لس آنجلس ۵ خانه دارد. در سال گذشته شایعاتی وجود داشت در مورد اینکه دپ قصد داشت با ساخت یک تونل زیر زمینی این خانه ها را به هم متصل کند اما وجود یک همسایه ی مزاحم باعث شد او نتواند تونل را به یکی از خانه هایش برساند و به این ترتیب موفق به این کار نشد.

پنج پنت هاوس در مرکز لس آنجلس

دپ در حدود ۱۰ سال پیش پنج پنت هاوس در ساختمان لوکس «ایسترن کلمبیا» را به قیمت ۷ میلیون دلار خریداری کرد. این پنت هاوس ها چند طبقه و در مجاورت یکدیگر قرار داشتند اما دپ به جای یکی کردن و تبدیل آن ها به آپارتمان بسیار بزرگی با ۹ اتاق خواب و ۱۴ حمام و دستشویی، ترجیح داد پنت هاوس ها را جدا از هم نگه دارد؛ گویی این ۵ پنت هاوس هر یک اتاق های یک خانه هستند.

در پاییز سال ۲۰۱۶ دپ هر ۵ پنت هاوس را به فروش گذاشت، اما تا به امروز تنها یکی از آن ها فروخته شده است.

خانه ای در فرانسه

خانه ی دپ در فرانسه تنها یک خانه نیست بلکه یک مجتمع کامل است. این ملک در خارج از شهر ساحلی سنت تروپز قرار گرفته و مساحتی در حدود ۱۴۹۷۳۳ متر مربع دارد. ساختمان اصلی در حدود ۳۹۹ متر مربع است و ۵ اتاق خواب و ۳ حمام و دستشویی کامل دارد. در محوطه ی ملک دهکده ی کوچکی وجود دارد که در مجموع شامل ۱۵ اتاق خواب و ۱۴ حمام و دستشویی است. یک کلیسا هم در آنجا وجود دارد که به عنوان خانه ی مهمان از آن استفاده می شود و جایگاه اعتراف آن تبدیل به گنجه ی خانه شده است. علاوه بر این ها یک رستوران خصوصی هم وجود دارد. در سال ۲۰۱۶ ارزش این ملک ۶۳ میلیون دلار اعلام شد.

جزیره ی شخصی در باهاما

«همه ی جزئیات در این بهشت معنایی درونی دارند و ابتکار شخص دپ هستند.» این توصیفی است که نشریه ی «ونتی فر» بعد از دعوت به جزیره ی شخصی جانی دپ و بازدید از آن داشت. یکی از این جزئیات یک «قایق رها شده ی آوارگان هائیتی» است که در ساحل «لیلی رز» جزیره قرار دارد (در حقیقت دپ نام دخترش را روی این ساحل گذاشته است). ونتی فر در این مورد می نویسد: «این تکه پاره ها یادآور آن است که دریایی کارائیب با همه ی زیبایی ها و رنگهای سبز و آبی خیره کننده اش، همواره خطرات، رازها و رنج های زیادی را در خود داشته است.» این جزیره ۵ ساحل دارد و چند استراحتگاه در آن در نظر گرفته شده است. یکی از ساحل ها به نام مارلون براندو بازیگر مشهور امریکایی است. دپ این جزیره را که در حدود ۱۸۲۱۰۸ متر مربع است، در سال ۲۰۰۴ به قیمت ۳/۶ میلیون دلار خریداری کرد. دپ در مصاحبه اش با نشریه ی ونتر فر می گوید: «فکر نمی کنم تا به حال جایی به این زیبایی دیده باشم. آرامش اینجا به قدری است که آرام شدن ضربان قلب تان را واقعا احساس می کنید.»

منبع: vulture ، businessinsider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود