ساخت لباس مرد آهنی در دنیای واقعی توسط سرباز آمریکایی [تماشا کنید]

ساخت لباس مرد آهنی در دنیای واقعی توسط سرباز آمریکایی [تماشا کنید]

در دنیای هالیوود فیلم های سینمایی زیادی به نمایش در می آیند. در این میان آثار ابر قهرمانی و محصولاتی که در آن ها یک شخصیت دارای نیروی ماورای طبیعی هه کاره است، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و با استقبال زیادی از سوی تماشاگران رو به رو می شوند.

از جمله سرشناس ترین آن ها می توان به مرد عنکبوتی، بتمن و مرد آهنی اشاره نمود. علی رغم آنکه تمامی صحنه ها و موارد نشان داده شده در این گونه فیلم ها از واقعیت به دور هستند، اما می توان برخی اجزای آثار ابر قهرمانی را در دنیای واقعی نیز مشاهده نمود.

یک سرباز اسبق به نام ریچارد براونینگ سعی کرده با ساختن لباس و پوششی شبیه به مرد آهنی، خودش را به جای این شخصیت ابرقهرمانی محبوب جا بزند. لباس طرح شده توسط او، به چندین موتور جت کوچک همراه با مخازن سوخت دوقلو مجهز شده و قادر است با استفاده از آن ها فرد را روی هوا نگه دارد.

البته این تازه قدم اول به شمار می رود و آقای براونینگ برای توسعه فناوری نیروی محرکه انسان و دستیابی به ارتفاعات جدید، کارخانه «Gravity Industries» را تاسیس کرده است. ویدیوی زیر چگونگی کارکرد این دستگاه را به شما نشان می دهد، دعوت می کنیم آن را ببینید.

منبع: boredpanda
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود