بازیگران نقش های تمام شده سریال «بازی تاج و تخت» این روزها چه می کنند

بازیگران نقش های تمام شده سریال «بازی تاج و تخت» این روزها چه می کنند

در هیچ سریالی به اندازه ی سریال «بازی تاج و تخت» شخصیت ها به راحتی و تراژیک کشته نمی شوند. بدون استثنا در چند سالی که از پخش این سریال پربیننده گذشته در هر فصل و هر قسمت تعدادی از شخصیت ها، از شخصیت های اصلی داستان گرفته تا سربازان معمولی و نقش های فرعی، برخلاف تصور بینندگان به راحتی کشته شده اند.

در این مقاله قصد داریم برخی از مشهورترین شخصیت های این سریال را که در میانه های راه کشته شده اند را ذکر کرده و اطلاعاتی از فعالیت های کنونی شان ارائه دهیم. با ادامه ی متن همراه باشید تا ببینید بازیگران نقش های دوست داشتنی سریال «بازی تاج و تخت» که در این فیلم کشته شده اند در حال حاضر مشغول چه کاری هستند.

daenerys-hateful-brother-viserys-was-played-by-harry-lloyd-viserys-was-killed-in-season-one-by-having-molten-gold-poured-over-his-head-w700
نقش ویسریس، برادر منفور دینریس تارگریَن، را هری لوید بازی کرده است. ویسریس در فصل اول با ریختن طلای مذاب روی سرش کشته شد.
now-harry-lloyd-is-slated-to-star-in-a-new-spy-thriller-series-from-starz-called-counterpart-though-theres-no-premiere-date-yet-w700
هری لوید خود را برای بازی در یک سریال تریلر جاسوسی با نام «شریک» (Counterpart) ساخته ی کمپانی استارز آماده می کند که هنوز تاریخ پخش آن اعلام نشده است.
mark-addy-brought-the-formidable-robert-baratheon-to-life-before-his-characters-death-in-season-one-w700
مارک اَدی نقش رابرت برَثیون را در سریال بازی می کرد که در همان فصل اول در نتیجه ی حمله ی گراز کشته شد.
mark-addy-was-recently-cast-in-a-new-amazon-original-show-called-oasis-you-can-stream-the-pilot-now-for-free-w700
مارک اَدی اخیراً در سریال اورجینال کمپانی آمازون با نام «پناهگاه» (Oasis) به ایفای نقش پرداخته است که بزودی منتشر خواهد شد.
jason-momoa-was-unforgettable-as-khal-drogo-w700
جیسون موموآ در این سریال نقش فراموش نشدنی کال دروگو را بازی می کرد.
now-hes-playing-dcs-aquaman-in-a-standalone-movie-as-well-as-in-justice-league-plus-he-stars-in-the-netflix-original-series-frontier-w700
وی در حال حاضر مشغول بازی در دنباله ی فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) و همچنین سریالی ساخته ی کمپانی نت فلیکس با نام «مرز» (Frontier) است.
nobody-can-forget-sean-bean-as-ned-stark-whose-death-was-one-of-the-most-shocking-in-the-series-w700
هیچ کس بازی شان بین در نقش ند استارک را فراموش نخواهد کرد، نقشی که مرگش یکی از شوکه کننده ترین مرگ های این سریال لقب گرفت.
now-hes-starring-in-a-tv-series-called-the-frankenstein-chronicles-and-he-also-voiced-a-character-for-the-kingsglaive-final-fantasy-xv-movie-w700
شان بین در حال حاضر مشغول بازی در سریالی با عنوان «شرح وقایع فرانکشتاین» (The Frankenstein Chronicles) است. همچنین وی صداپیشگی یکی از نقش های انیمیشن «Kingsglaive: Final Fantasy XV» را بر عهده دارد.
renly-baratheon--played-by-gethin-anthony--was-murdered-with-blood-magic-at-the-beginning-of-season-two-w700
گِثین آنتونی نقش رنلی برَثیون را در سریال «بازی تاج و تخت» بر عهده داشت که در ابتدای فصل دوم با جادوی خون ساحره ی مو قرمز کشته شد.
gethin-anthony-played-charles-manson-in-nbcs-2015-drama-aquarius-and-he-voiced-a-character-in-the-new-mass-effect-andromeda-video-game-w700
گِثین آنتونی در سال ۲۰۱۵ نقش چارلز مانسون را در سریال درام «Aquarius» ساخته ی شرکت ان بی سی بازی کرد و در بازی ویدیویی جدیدی به نام «Mass Effect: Andromeda» نیز صداپیشگی کرده است.
the-bloodiest-episode-of-season-three-featured-the-red-wedding-where-robb-starks-wife-talisa-oona-chaplin-was-brutally-killed-w700
خونین ترین اپیزود این سریال در فصل سوم و در صحنه ای با عنوان «عروسی سرخ» اتفاق افتاد که در آن راب استارک همراه با همسرش تالیسا (با بازی اونا چاپلین) با قصاوت تمام به قتل رسیدند.
now-oona-chaplin-stars-opposite-tom-hardy-in-fxs-new-racy-historical-drama-series-taboo-w700
اونا چاپلین که نوه ی چارلی چاپلین است در سریال درام و تاریخی جذاب «تابو» نقش مقابل تام هاردی را بازی می کند.
robb-stark-played-by-richard-madden-was-murdered-moments-later-w700
راب استارک با بازی ریچارد مَدن دقایقی بعد از قتل همسرش در مراسم موسوم به عروسی سرخ به طور ناجوانمردانه ای به قتل رسید.
richard-madden-starred-in-disneys-live-action-cinderella-as-the-prince-now-you-can-see-him-alongside-mark-addy-in-amazons-oasis-and-in-medici-masters-in-florence-available-on-netflix-w700
ریچارد مَدن بعد از سریال «بازی تاج و تخت» در فیلم «سیندرلا» ساخته ی کمپانی والت دیزنی ایفای نقش کرد. هم اکنون می توانید او را همراه با مارک اَدی در سریال «پناهگاه» (Oasis) و همچنین سریال «مدیچی:اربابان فلورانس» (Medici: Masters in Florence) ببینید.
michelle-fairley-played-robbs-mother-catelyn-who-was-the-last-person-killed-at-the-red-wedding-w700
میشله فَیرلی نقش کاتلین استارک، مادر برادران و خواهران استارک، را بازی می کرد که وی نیز همراه پسرش راب استارک در جریان صحنه ی عروسی سرخ کشته شد.
michelle-fairley-is-stepping-into-a-new-role-as-a-different-kings-mother-in-a-new-starz-historical-drama-called-the-white-princess-w700
میشله فیرلی در سریال تاریخی و جدید شبکه ی استارز با عنوان «پرنسس سفید» (The White Princess) نقش مادر شاه را بازی می کند.
king-joffrey-jack-gleeson-didnt-live-long-after-the-red-wedding-w700
کینگ جافری (جک گلیسون) نیز مدت زیادی بعد از مراسم عروسی سرخ زنده نماند.
jack-gleeson-took-a-break-from-acting-for-a-while-after-exiting-game-of-thrones-though-he-returned-to-the-stage-for-a-play-called-bears-in-space-in-2016-w700
جک گلیسون بعد از اتمام حضورش در سریال «بازی تاج و تخت» مدتی از دنیای بازیگری فاصله گرفت تا این که در سال ۲۰۱۶ با بازی در یک تثاتر به نام «خرس ها در فضا» (Bears in Space) به روی صحنه بازگشت.
well-spare-you-a-shot-of-oberyn-getting-his-head-smashed-in-but-fans-will-never-forget-seeing-pedro-pascals-final-moments-as-the-red-viper-w700
صحنه ی خرد شدن جمجمه ی اُبرین را به یاد بیاورید. طرفداران سریال هیچگاه آخرین لحظات زندگی افعی سرخ (با بازی پدرو پاسکال) را فراموش نخواهند کرد.
pascal-starred-opposite-matt-damon-in-2017s-the-great-wall-you-can-also-catch-him-on-netflix-in-narcos-w700
پدرو پاسکال در سال ۲۰۱۷ در فیلم پرهزینه ی تاریخی «دیوار بزرگ» (The Great Wall) نقش مقابل مت دیمون را بازی کرده است. همچنین شما می توانید در سریال «قاچاقچیان» (Narcos) ساخته ی کمپانی نت فلیکس ببینید.
one-of-the-most-heartbreaking-deaths-was-when-ygritte--played-by-rose-leslie--died-in-jon-snows-arms-w700
یکی از نارحت کننده ترین مرگ های این سریال مربوط به شخصیت ایگریت (باب بازی رُز لزلی) بود که در اغوش جان اسنو جان داد.
98xLODR-w700
رُز لزلی و کیت هَرینگتون (در نقش جان اسنو) در جریان فیلمبرداری سریال «بازی تاج و تخت» به همدیگر علاقمند شده و هم اکنون نیز با هم هستند. لزلی هم اکنون در سریال «مبارزه ی خوب» (The Good Fight) که یک سریال درام در مورد وکالت است ایفای نقش می کند.
the-season-four-finale-delivered-a-lot-of-deaths-including-jojen-reed--played-by-thomas-brodie-sangster-w700
در اپیزود پایانی فصل چهارم سریال مرگ های بسیاری اتفاق افتاد که یکی از آن ها مربوط به شخصیت جوجِن رید با بازی توماس برودی سنگستر بود.
you-can-see-brodie-sangster-reprise-his-love-actually-role-in-a-new-short-created-for-red-nose-day-on-may-25-2017-w700
می توانید توماس برودی سنگستر را در نقش سَم در «عشق واقعی» (Actually) در کمپین جمع آوری اعانه ی «روز بینی سرخ» (Red Nose Day) در ۲۵ می ۲۰۱۷ ببینید.
charles-dance-played-the-intimidating-tywin-lannister-whose-vicious-moral-code-came-back-to-bite-him-when-his-son-tyrion-murdered-him-w700
چارلز دَنس نقش تایوین لنیستر ترسناک را در این سریال بازی کرد و عدول از قانون اخلاقی تدوین شده توسط خودش باعث شد که پسرش تیریون او را به قتل برساند.
dance-has-had-numerous-movie-roles-since-including-2016s-ghostbusters-remake-and-underworld-blood-wars-plus-the-romantic-film-me-before-you-which-starred-emilia-clarke-daenerys-targaryen-w700
چارلز دنس از زمان اتمام نقشش در سریال «بازی تاج و تخت» تاکنون نقش های زیادی را بر عهده گرفته است از جمله بازی در بازسازی فیلم «گَوست باسترز» (Ghostbusters) و همچنین «جهان زیرین: جنگ های خون» (Underworld: Blood Wars) و فیلم عاشقانه ی «من قبل از تو» (Me Before You) در کنار امیلیا کلارک (بازیگر نقش دینریس تارگرین).
shireen-baratheons-death-was-gut-wrenching-and-actress-kerry-ingram-played-the-role-beautifully-w700
مرگ شیرین برَثیون بسیار دلخراش و تاثیرگذار بود و کِری اینگرام این نقش را به زیبایی تمام بازی کرد.
now-kerry-ingram-is-starring-in-a-netflix-original-show-called-free-rein-set-to-premiere-in-2017-w700
کِری اینگرام در حال حاضر مشغول بازی در سریال اورجینال کمپانی نت فلیکس با عنوان «افسار گسیخته» (Free Rein) است که در ماه های آینده پخش خواهد شد.
in-season-six-roose-bolton--played-by-michael-mcelhatton--was-one-of-the-first-characters-to-be-killed-off-w700
در فصل ششم رووٍ بولتون (با بازی مایکل مک الهاتون) یکی دیگر از شخصیت هایی بود که مرگ غیرمنتظره ای داشت.
michael-mcelhatton-can-be-spotted-among-other-game-of-thrones-alumni-in-the-upcoming-guy-ritchie-movie-king-arthur-legend-of-the-sword-w700
مایکل مک الهاتون یکی دیگر از بازیگران معروف سریال «بازی تاج و تخت» است که بزودی وی را در فیلم «شاه آرتور: افسانه ی شمشیر» (King Arthur: Legend of the Sword) خواهیم دید. وی همچنین در فیلم «همسر نگهبان باغ وحش» (The Zookeeper’s Wife) ایفای نقش کرده است.
ramsay-bolton-also-ruthlessly-murdered-osha--played-by-natalie-tena-w700
یکی دیگر از قربانیان شقاوت رمزی بولتون شخصیت اُشا با بازی ناتالی تِنا بود که با بی رحمی تمام به قتل رسید.

 

now-tena-has-been-cast-in-a-pilot-for-a-new-cbs-drama-series-with-jeremy-piven-called-wisdom-of-the-crowd-w700
هم اکنون ناتالی تِنا برای بازی در سریال جدید شبکه ی سی بی اس با عنوان «دانش عموم» (Wisdom of the Crowd) در کنار جرُمی پایوُن آماده می شود. وی قبلا نیز در فیلم هری پاتر در نقش تونکس (Tonks) بازی کرده بود.
kristian-nairn-nailed-every-hodor-he-had-to-hodor-on-game-of-thrones-w700
کریستین نایرن نقش شخصیت مرموز هودور را در سریال «بازی تاج و تخت» بازی کرد که تا دقایق آخر حضورش در سریال کسی چیز زیادی در مورد شخصیت وی نمی دانست.
his-time-on-the-show-may-be-over-but-kristian-nairn-has-built-a-strong-dj-career-over-the-past-few-years-he-still-tours-and-you-can-catch-rave-of-thrones-at-a-city-near-you-w700
شاید حضور وی در این سریال به پایان رسیده باشد اما وی بیکار نمانده و در سال های اخیر به یک دی جی موفق تبدیل شده است.
ian-mcshane-had-a-brief-stint-on-game-of-thrones-as-brother-ray-w700
یان مک شَین نقش کوتاه شخصیت «برادر رَی» را در این سریال بر عهده داشت.
now-you-can-see-mcshane-in-starz-new-fantasy-series-american-gods-which-is-based-on-the-neil-gaiman-book-of-the-same-name-w700
می توانید مک شَین را در سریال جدید و فانتزی شبکه ی استارز با عنوان «خدایان آمریکایی» (American Gods) ببینید که بر اساس کتابی به همین نام نوشته ی نیل گایمن ساخته شده است. وی در این سریال نقش آقای وِندزدَی را بازی می کند.
essie-davis-also-had-a-brief-role-in-season-six-she-played-lady-crane-the-actress-who-helped-arya-in-braavos-w700
اِسی دیویس نیز نقش کوتاهی در فصل سوم این سریال داشت. وی نقش شخصیت لَیدی کرَین بازیگر تئاتر را بر عهده داشت که به آریا کمک کرد خود را به براووس برساند.
davis-went-on-to-appear-in-the-assassins-creed-movie-and-now-shes-playing-a-queen-opposite-michelle-fairley-in-starzs-show-the-white-princess-w700
دیویس در فیلم «کیش یک آدمکش» (Assassin’s Creed) با مایکل فاسبندر همبازی بود و اکنون نیز در سریال «پرنسس سفید» (The White Princess) نقش ملکه را در مقابل میشله فَیرلی بازی می کند.
iwan-rheon-expertly-played-the-psychotic-ramsay-bolton-who-was-finally-killed-at-the-end-of-season-six-w700
آیوان ریون با مهارت تمام نقش رمزی بولتون روانی را در این سریال بازی کرد که در نهایت در پایان فصل سوم به شیوه ای فجیع به قتل رسید.
iwan-rheon-was-cast-as-the-leading-role-in-a-new-marvel-series-called-inhumans-slated-to-premiere-in-november-2018-on-abc-w700
آیوان ریون در سری جدید سریال ماروِل با عنوان «غیرانسان ها» (Inhumans) یک نقش کلیدی را بر عهده دارد که در نموامبر سال ۲۰۱۸ از شبکه ی اَی بی سی پخش خواهد شد.
margaery-tyrell-met-her-end-too-soon-in-the-season-six-finale-which-meant-no-more-natalie-dormer-for-game-of-thrones-fans-w700
مارجری تایرل خیلی زود در انتهای فصل ششم با مرگ روبرو شد که بدین معنا خواهد بود که دیگر ناتالی دورمر را در این سریال نخواهیم دید.
since-season-six-ended-you-can-hear-dormer-as-the-voice-of-dr-lexi-tperro-in-the-new-mass-effect-andromeda-game-w700
بعد از پایان حضور در سریال «بازی تاج و تخت» می توانید صدای دورمر را در نقش دکتر لکسی در بازی ویدیویی «Mass Effect: Andromeda» بشنوید. همچنین قرار است وی در قسمت جدید سریال «دکتر هوو» (Doctor Who) نیز حضور داشته باشد.
margaerys-brother-loras-met-the-same-fiery-end-as-her-actor-finn-jones-had-a-pretty-solid-gig-lined-up-though-w700
لوراس تایرل، برادر مارجری، نیز همانند خواهرش در این سریال مرگی سوزاننده داشت. فین جونز نقش این نجیب زاده ی منحرف را به خوبی ایفا کرد.
now-jones-is-playing-danny-rand-in-marvels-iron-fist-series-on-netflix-w700
هم اکنون فین جونز نقش دَنی رَند را در سریال مارول «مشت آهنین» (Iron Fist) ساخته ی کمپانی نت فلیکس بازی می کند. این سریال به خاطر ماست مالی کردن هایش مورد انتقاد قرار گرفته است.
the-high-sparrow--played-by-jonathan-pryce--was-another-figure-who-was-literally-burned-by-cersei-in-the-season-six-finale-w700
گنجشک بزرگ (High Sparrow) با بازی جاناتان پرایس یکی دیگر از شخصیت هایی بود که در پایان فصل ششم در آتش خشم سرسی سوخت.
pryce-is-also-starring-in-fxs-new-series-taboo-along-with-oona-chaplin-and-tom-hardy-w700
پرایس در سریال جدید «تابو» نیز حضور دارد که با اونا چاپلین و تام هاردی همبازی شده است.
roger-ashton-griffiths-played-mace-tyrell-father-to-loras-and-margaery-and-yet-another-victim-of-cerseis-wildfire-plot-w700
راجر اشتون گریفیس نقش مَیس تایرل، پدر لوراس و مارجری، را در این سریال بازی می کرد که او نیز یکی دیگر از قربانیان نقشه ی آتش وحشی سرسی لقب گرفت.
ashton-griffiths-is-yet-another-game-of-thrones-alumni-you-can-now-see-in-fxs-new-series-taboo-w700
اشتون گریفیس یکی دیگر از بازنشستکان سریال «بازی تاج و تخت» است که می توانید او را در سریال «تابو» ساخته ی کمپانی فاکس ببینید.
maester-pycelle-1024-w700
جولین گلوور نقش استاد بزرگ پایسل مشمئز کننده و دغل را در این سریال بر عهده داشت که به زیبایی این نقش را ایفا کرد. استاد بزرگ پایسل نیز یکی دیگر از قربانیان آتش وحشی سرسی بود.
fhd006SCP_Julian_Glover_001-w700
جولین گلوور در سال های اخیر به غیر از سریال «بازی تاج و تخت» در فیلم «جاسوسان ورشو» (The Spies of Warsaw) و «ترک های جوان عجول» ( Brash Young Turks) نیز ایفای نقش کرده و قرار است در سریال «ایندیانا جونز لگویی» نیز صدای یکی از شخصیت ها را اجرا کند.

منبع: thisisinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • علیرضا مرداد ۲۶, ۱۳۹۶

    اطلاعات ایوان رهون (رمزی بولتون) اشتباهه. تو فصل ۶ کشته شد نه فصل ۳!!

    • رومل اسفند ۲۱, ۱۳۹۶

      تقریبا همشون اشتباهه >همشون تو ی فصلی غیر از فصلی که گفت کشته شدن