۲۰ کنفرانس بین المللی امارات در رشته های مهندسی، انسانی و پزشکی تا تیر ۹۶

۲۰ کنفرانس بین المللی امارات در رشته های مهندسی، انسانی و پزشکی تا تیر ۹۶

اگر در یکسال گذشته، مخاطب سلسله گفتارهای مربوط به راهنمای تحصیل و بورس در دانشگاه های خارج از کشور روزیاتو بوده باشید، ما در میان صدها گفتاری که در این عرصه ارائه کردیم، همواره به مقوله تلاش دانشجو برای یافتن فرصت های تحصیل رایگان با کمک هزینه تحصیلی، اشاره کردیم.

یکی از راهکارهای دریافت کمک هزینه و حتی افزایش شانس ادمیشن در فرآیند اپلای، شرکت در کنفرانس های معتبر بین المللی و آشنایی با اساتید و هیات علمی شرکت کننده در این رویدادهای جهانی تخصصی است. چرا که معمولا در رشته ای که کنفرانس برگزار می شود، جمعی از صاحب نظران و متخصصان به خصوص اساتید دانشگاه ها از سراسر جهان شرکت می کنند و این بهترین فرصت برای دانشجوی مشتاق به تحصیل در خارج از کشور جهت رایزنی با اساتید است.

همانطور که قبلا اشاره کردیم و اینجا نیز تاکید می کنیم، همه دانشگاه های دنیا برای اعطای ادمیشن و بورس به دانشجویان ارشد و دکترا، نیازمند دریافت ۲ یا ۳ توصیه نامه (letter of recommendation) هستند تا ضمیمه مدارک (application) شود. یکی از راهکارهای دریافت توصیه نامه، به خصوص نوع آکادمیک، شرکت در کنفرانس و ارائه مقاله یا پوستر و ترغیب اساتید به اعطای چنین توصیه نامه های معتبر به شما است.

uae0000
کنفرانس های معتبر دبی، فرصت خوبی برای بهره بردن از سفر های تفریحی برای تقویت رزومه جهت دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور است

شرکت در کنفرانس های معتبر بین المللی، معمولا فرصت شرکت در کارگاه های جنبی را نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد که این، یکی از ده ها فایده مهم حضور موثر و اثر بخش در رویدادهای آکادمیک بین المللی است.

در چند هفته اخیر، به معرفی کنفرانس های معتبر بین المللی متنوع مالزی، سنگاپور و تایلند پرداختیم تا مخاطبان عزیز، با فرصت های کنفرانسی گوناگون این سه کشور آسیایی که سفر به آنجا، بر خلاف کشورهای شنگن، سخت نیست، آشنا شوند.

اگر هم برای نخستین بار است که با سلسه گفتارهای روزیاتو در عرصه تحصیل و کنفرانس در خارج آشنا می شوید، راهنمای ۷ گانه ما را در پایان مطلب مطالعه بفرمایید.

در گفتار امروز، شما را با ۲۰ فرصت شرکت در کنفرانس های بین المللی امارات متحده عربی آشنا می کنیم که اگر تا اخر تیر امسال، قصد تفریح و گردش و تجارت در این کشور حاشیه خلیح همیشه فارس را دارید، از فرصت های علمی پیش روی که می تواند روزمه شما را تقویت کند، استفاده کنید.

با کنفرانس گردی امروز ما همراه باشید.

سومین  کنفرانس بین المللی نوآوری در مهندسی و فناوری

DUBAI 3rd International Conference on Innovations in Engineering and Technology (ICCET-2017) May 10-11, 2017

کنفرانس بین المللی نوآوری و فناوری امارات متحده عربی بیستم و بیست و یکم اردیبهشت ماه در شهر دبی برگزار می شود. این کنفرانس فرصتی است تا محققانی که در زمینه های مختلف علمی، خلاقیتی داشته و علاقمند هستند تا در عرصه تجاری سازی ایده ها، سرمایه گذارانی پیدا کنند، در آن حضور یابند. فرصت شرکت با مقاله در کنفرانس به اتمام رسیده است. اما می توان به عنوان شرکت کننده عادی در آن حضور یافت.

مرکز بین المللی تعالی در مهندسی و فناوری، برگزار کننده این رویداد است. برای کسب اطلاعات بیشتر به آقای آلانیا توماس از طریق این لینک تماس بگیرید.

سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در شیمی، کشاورزی و علوم زیست محیطی

۳rd International Conference on Innovations in Chemical, Agricultural, Biological and Environmental Sciences (ICABES-2017) May 10-11, 2017 Dubai (UAE)

کنفرانس بین المللی علوم کشاورزی، بیولوژیکی و زیست محیطی که بیستم و بیست و یکم اردیبهشت ماه در دبی برگزار می شود، توسط مرکز تعالی بین المللی کشاورزی و شیمیایی راهبری شده و فرصت خوبی برای دانش آموختگان و محققان عرصه کشاورزی و علوم زیستی است تا دستاوردهای تئوریک و فنی خود را در این محفل عرضه کنند. حضور چندین دانشگاه مطرح از آسیا و جنوب اروپا در این کنفرانس، فرصت خوبی را برای تعامل شرکت کنندگان با اساتید و کارشناسان حاضر، فراهم می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

بیست و سومین کنفرانس بین المللی شهرهای هوشمند

۲۳rd GCC Smart Government and Smart Cities Conference

uae1

اگر دانش آموخته رشته های فناوری اطلاعات، ارتباطات، رباتیک، مهندسی برق و الکترونیک و ارتباطات هستید، همایش بین المللی شهرهای هوشمند و دولت الکترونیک دبی، فرصت مغتنمی برای آشنایی با جدیدترین پروژه های جهانی در عرصه اسمارت سیتی است که بحثی جدید در مقولات کارآفرینی دیجیتالی در دهکده جهانی به شمار می رود.

یکی از بزرگ ترین کنفرانس های جهانی در زمینه دولت الکترونیک، همین کنفرانس است که توصیه می کنیم تا محققان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات، حتی بدون ارائه مقاله در این جمع بزرگ که با حضور متخصصان صاحب نام از آمریکا و اروپا تشکیل می شود، شرکت کننده و از تجارب آن، برای توسعه شهرهای هوشمند و دولت الکترونیک در ایران استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید. این همایش در هتل ۵ ستاره کارلتون دبی برگزار می شود. بیش از ۱۱ هزار نفر در همایش های قبلی کنفرانس بین المللی شهرهای هوشمند شرکت کرده اند. برنامه کنفرانس را در این آدرس مشاهده نمایید.

سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد، کسب و کار و مسئولیت اجتماعی شرکت ها

۳rd International Conference on Law, Business, Economics and Corporate Social Responsibilities (LBECSR-2017) May 10-11, 2017 Dubai (UAE)

سومین کنفرانس بین المللی مسئولیت اجتماعی شرکت ها در دبی، فرصت خوبی برای دانش آموختگان رشته های مدیریت و کسب و کار است تا حاصل مرور منابع و یافته های عملی و تئوریک خود را در عرصه های کسب و کار سبز، مدیریت توسعه پایدار و مقولات زیست محیطی و مدیریت انرژی، در همایش بین المللی دبی عرضه کنند.

این کنفرانس توسط مرکز تعالی در آموزش و کسب و کار راه اندازی شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه آن مراجعه کنید. کنفرانس در هفته سوم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت ۲ روز در دبی برگزار می شود.

کنفرانس بین المللی فناوری های رگولاتوری برای امور مالی

RegTech MENA – regulatory technologies for financial compliance

افرادی که علاقمند هستند تا در زمینه های مدیریت امور مالی و کسب و کار در اشل کلان، در جریان فناوری های نوظهور جهان قرار بگیرند، این همایش و کارگاه جنبی، فرصت خوبی برای آنهاست تا با فعالان و کارآفرینان این عرصه نیز رایزنی کنند. خانم آنا مارتینا به عنوان سخنگوی همایش می تواند از طریق درگاه همایش با علاقمندان رایزنی کند.

افرادی که به هوش مصنوعی (artificial intelligence) و هم چنین تجارت الکترونیک (-e-commerce) یا اقتصاد وب (web-economic) علاقمند هستند، این کنفرانس می تواند یافته های جالبی برای آن ها در بیست و سوم و بیست و چهارم اردیبهشت سال جاری به ارمغان آورد.

پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی، فناوری و علوم

۵th International Conference on Engineering, Technology, Management and Science 2017 (ICETMS 2017)

هجدهم ماه می سال جاری میلادی، پنجمین کنفرانس بین المللی علوم و فناوری مهندسی در شهر دبی امارات برگزار می شود. شرکت ZELUS INTERNATIONAL به عنوان مدیر کنفرانس معرفی شده و در آن، محققان علوم مهندسی، به تبادل دیدگاه ها درباره مهم ترین مقولات عرصه های نوین مهندسی از قبیل فناوری اطلاعات می پردازند. این مراسم در هتل ۵ ستاره الرینگاه دبی برگزار می شود و همه مقالات، در ژورنال های معتبر ایندکس می شود.

با توجه به اینکه فرصت ارائه مقاله در کنفرانس به اتمام رسیده است، اما حضور اساتید مهندسی و علوم از دانشگاه های آسیا در این محفل علمی، می تواند فرصت خوبی برای رایزنی دانشجویان  و دانش اموختگان برای تعامل با هیات علمی کنفرانس باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه آن مراجعه کنید.

کنفرانس بین المللی دیابت امارات متحده عربی

Advanced Diabetes Conference

uae2

کنفرانس بین المللی دیابت، این بیماری خاموش قرن بیست و یکم، اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در شهر ابوظبی برگزار می شود و ده ها متخصص از سراسر جهان، جدید ترین یافته های خود را در زمینه دیابت، اصول پیشگیری و درمان و فناوری های ارائه شده به خصوص داروهای هوشمند این عرصه، ارائه می کنند.

با توجه به اینکه این همایش توسط مرکز بین المللی امپریال کالج لندن برگزار می شود، حضور دانشجویان و دانش آموختگان رشته های پزشکی به خصوص دارو سازی، می تواند رهیافت های علمی و تجاری خوبی برای آنان به ارمغان آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر دارن التر تماس گرفته و از طریق درگاه کنفرانس، جزییات تکمیلی را دریافت کنید. برنامه پنل های کنفرانس ها و کارگاه های جنبی را در این بخش مشاهده فرمایید.

کنفرانس بین المللی مدیریت ریسک

International Conference on Risk Management

کنفرانس بین المللی مدیریت ریسک، هفته نخست خرداد ماه در شهر دبی برگزار می شود و برای متخصصان مدیریت به خصوص علاقمندان به مقولات مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) و کسانی که دوست دارند در آینده، مدرک PMP را از موسسه PMI دریافت کنند، این کنفرانس می تواند حاوی مطالب تئوریک و تجربی خوبی در عرصه ریسک باشد.

دکتر الانگو رنگاسامی، مدیریت کنفرانس را برعهده دارد و و تا بیست اردیبهشت فرصت دارید تا مقالات خود را برای بررسی به کنفرانس ارسال کنید. شرکت در این کنفرانس برای دانشجویان و فعالان صنعتی در رشته های مدیریت و مهندسی، ارزشمند خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه کنفرانس رجوع کنید.

دومین کنفرانس بین المللی نانوتکنولوژی

۲ND International conference on Nanotechnology

UAE3

کنفرانس بین المللی نانو فناوری که در بیست و هفتم و بیست و نهم ماه می میلادی در شهر دبی برگزار می شود، یکی از بزرگ ترین محفل های متخصصان نانو فناوری در غرب آسیا در تابستان سال جاری خواهد بود که زمینه خوبی برای آشنایی با دستاوردهای متخصصان این عرصه نوظهور در جهان را فراهم می کند.

فیلدهای گوناگون در عرصه نانو در این همایش مورد بحث و بررسی کارشناسان و صاحب نظران قرار می گیرد. این کنفرانس توسط MEDGLOBE برپا شده و فرصت شرکت با مقاله در کنفرانس، به اتمام رسیده است. این کنفرانس را بزرگ ترین بازار نانو فناوری، نانو مواد و کاربردی الکترونیک ارگانیکی در این عرصه می دانند که کارآفرینان این حوزه نیز در آن حضور دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

کنفرانس بین المللی ژنتیک و تحقیقات ملکولی

International Conference on Genetics & Molecular Research

کنفرانس بین المللی زنتیک و تحقیقات ملکولی که دهم تا دوازدهم خرداد ماه سال جاری در شهر دبی برگزار می شود، یکی از بزرگ ترین گردهمایی های غرب آسیا در عرصه علوم و کاربردهای ژنتیک در زندگی امروز ما است که به دانشجویان رشته های مرتبط توصیه می شود با مقاله یا بدون مقاله در این محفل علمی دنیای ژنتیک در امارات متحده عربی حاضر شوند.

در این کنفرانس، برخی از برترین محققان ژنتیک از دانشگاه های آسیایی و غربی حضور دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه آن مراجعه کنید.

نهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات در علوم و فناوری و مدیریت

ScienceGlobe – 9th International Research Conference on Science, Technology, Engineering and Management (IRCSTEM)

کنفرانس بین المللی علوم و مدیریت دوبی که در دوم و سوم ماه ژوئن برگزار می شود، موضوعاتی متنوع را شامل می شود که از مدیریت تا مهندسی در شاخه های گوناگون، در آن حضور دارند. محفلی چند صد نفره که جمعی از متخصصان و صاحب نظران دانشگاه های مختلف اسیایی در ان حضور دارند. این همایش توسط SCIENCEGLOBE مدیریت شده و فرصت ارسال مقاله در ان نیز تا بیست و چهار اردیبهشت ماه سال جاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که هشتمین کنفرانس بین المللی فناوری و مهندسی دبی که چهارم و پنجم ماه ژوئن میلادی در دبی برگزار می شود، با این همایش متفاوت است. برای کسب اطلاعات تکمیلی به این درگاه رجوع کنید.

کنفرانس بین المللی تحقیقات صنعتی، مدیریت و علوم اجتماعی دوبی

۹th International Conference on Academic and Industrial Research in Business, Management and Social Sciences

هفته سوم خرداد ماه ۹۶، مصادف است با برگزاری کنفرانس نهم بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی که در شهر دبی برگزار می شود و تا دوم خرداد فرصت دارید تا مقالات خود را برای داوری، به کنفرانس ارسال کنید. اعضای دانشکده  های مدیریت و علوم اجتماعی و فناوری اطلاعات از دانشگاه های آسیایی و غربی در این محفل حضور دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید و نسبت به ارسال خلاصه مقاله اقدام کنید.

دومین کنفرانس بین المللی مهندسی الکترونیک

۲nd International Conference on Electronics Engineering (ICOEE 2017)-EI, Scopus, and ISI CPCS

اگر علاقمند هستید تا در زمینه مهندسی الکترونیک، یافته های تئوریک و عملی شما در نشریات بین المللی منتشر شود، دومین کنفرانس بین المللی مهندسی الکترونیک دبی که توسط ICOEE 2017 COMMITTEES ترتیب یافته است، می تواند فرصت خوبی برای تعامل با اساتید و پیدا کردن فرصت های تحصیل و بورس از اساتید باشد. فرصت ارائه مقاله به اتمام رسیده، اما شرکت در آن می تواند فرصت های گوناگونی را برای علاقمندان به زیر شاخه های مهندسی الکترونیک فراهم کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

دومین کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در علوم بهداشتی و درمانی

۲nd International Conference on Academic and Practical Research in Medical and Health Sciences (AIBMHS)

uae4

علاقمندان به علوم پزشکی، می توانند از دومین کنفرانس پزشکی که در نهم و دهم ماه ژوئن میلادی در شهر دبی با حمایت انجمن علوم بهداشتی و پزشکی بین المللی (ANIMH) برگزار می شود، شرکت کنند. مقالات نیز تا بیست و سوم اردیبهشت ماه، امکان ارسال دارند.

مقالات تایید شده، در گوگل اسکولار و کراس رف و DOI منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید. هزینه شرکت در کنفرانس معتبر پزشکی دوبی، برای شرکت کننده آزاد ۴۰۰ دلار و برای دانشجویان، ۳۰۰ دلار است. اگر بدون مقاله در کنفرانس شرکت کنید، ۳۰۰ دلار آمریکا پرداخت می کنید.

کلیه شرکت کنندگان در این کنفرانس، به عضویت رایگان ANIMH درخواهند آمد.

تِرَک های ۸ گانه کنفرانس به این شرح است:

  • Track 1- Medical and Health Sciences
  • Track 2- Paramedical Sciences
  • Track 3- Medicine Sciences
  • Track 4- Biological and Life sciences
  • Track 5- Veterinary Medicine and Sciences
  • Track 6- Food Science & Nutrition
  • Track 7- Agricultural sciences
  • Track 8- Interdisciplinary

هشتمین کنفرانس بین المللی  روندهای نواوری در علوم و مهندسی و مدیریت

۸th International Conference on Innovative Trends in Science, Engineering and Management 2017 (ICITSEM 2017)

کنفرانس بین المللی روندهای نوآور در عرصه های مهندسی و مدیریت، چهاردهم و شانزدهم ژوئن ۲۰۱۷ میلادی در شهر دبی برگزار می شود. این همایش توسط ZELUS INTERNATIONAL مدیریت شده و تا سوم خرداد ماه فرصت دارید تا مقالات خود را در زمینه های زیر به کتفرانس ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

اولین کنفرانس بین المللی  کاربردهای نوآورانه در کسب و کار و علوم اجتماعی

۱st International Conference on Innovative practices in Business, Social Sciences and Humanities research(IBSSH-June-2017)

اگر علاقمند به مقولات خلاقیت و مدیریت در کسب و کار هستید، کنفرانس بین المللی مدیریت و نواوری دوبی که شانزدهم ماه جون در این کشور برگزار می شود، محفل خوبی برای تعامل با فعالان عرصه  مدیریت نوآوری در اقتصاد است. برای ارسال مقاله نیز تا ۱۰ خرداد ماه وقت دارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

پنجمین کنفرانس بین المللی علوم بهداشتی و دارویی

۵th International Research Conference on Science, Health and Medicine 2017 (IRCSHM 2017)

اوایل تیرماه سال جاری، پنجمین کنفرانس بین المللی علوم بهداشتی و دارویی دبی در هتل حیات دبی برگزار می شود. مقالات پذیرفته شده در دبیرخانه کنفرانس، در نشریات بین المللی علوم دارویی منتشر می شود. فرصت ارسال مقاله نیز تا هفته سوم خرداد ماه سال جاری تمدید شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

کنفرانس بین المللی چاقی و دیابت

International Conference on Obesity and Diabetes

کنفرانس بین المللی چاقی و دیابت دومبی، دهم و دوازدهم جولای ۲۰۱۷ در شهر دبی برگزار می شود و محققان عرصه علوم پزشکی در شرق و غرب آسیا در این همایش حضور دارند. برای علاقمندان به تحصیل در دانشگاه های آسیایی علوم پزشکی، این همایش می تواند بستر خوبی برای أشنایی با موضوعات پژوهشی در عرصه دیابت باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

کنفرانس بین المللی مهندسی پتروشیمی

International conference on Petrochemical Engineering

امارات متحده عربی یکی از کشورهای نفت خیز حاشیه خلیج فارس است که می کوشد تا در زمینه های نفت و گاز، یکی از قطب های تولید انرژی در منطقه خاورمیانه باشد. حضور متخصصان این عرصه در دهم تا دوازدهم ماه جولای در شهر دبی، فرصت خوبی برای دانشجویان رشته های مهندسی نفت و گاز است تا با حضور در این عرصه، زمینه را برای رایزنی با اساتید و متخصصان به خصوص هیات علمی که اساتید دانشگاه های مختلف هستند، فراهم آورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

اساتیدی از دانشگاه تگزارس آمریکا، پیتسبورگ آمریکا، دانشگاه گرایس برزیل و LULEA سوئد در این همایش حضور دارند.

کنفرانس بین المللی کاردیولوژی

International Conference on Cardiology and Cardiovascular Diseases

UAE5

کنفرانس بین المللی کاردیولوژی، اواخر تیر ماه ۹۶ در شهر دبی برگزار می شود و محفلی برای رایزنی و تبادل اطلاعات جراحان، دانش آموختگان پزشکی ، دانشجویان رشته های پزشگی و پیرا پزشکی و همچنین رادیولوژیست ها و فیزیوتراپ ها و فعالان این عرصه است.

از دانشجویان پزشکی علاقمند به تعامل با بزرگان کاردیولوژی آسیا و جهان خواسته می شود در این کنفرانس شرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

کنفرانس بین المللی علوم اجتماعی، هنر و کسب و کار

International Conference on Social Science, Art, Business and Education

روزهای اول ماه آگوست سال جاری  میلادی، کنفرانس بین المللی هنر و کسب کار در شهر دبی برگزار می شود که اسپانسر آن، دانشگاه علوم و تحقیقات اونتاریو کانادا است. اگر علاقمند به تحصیل در رشته های مهندسی و هنر در این کشور مهاجر خیز شمال آمریکا هستید، توصیه می کنیم در این کنفرانس با مقاله یا بدون مقاله حضور پیدا کرده و با اساتید و کارشناسان در رشته های مختلف رایزنی کنید.

این کنفرانس فرصت خوبی برای ارائه پروپزال ها و معرفی تحقیقات خود و آشنایی با RESEARCH INETERSTS های اساتید برای کسب ادمیشن و فرصت های بورسیه (TA-RA) ‌خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

۷ توصیه برای شرکت در کنفرانس های بین المللی

۱– هزینه کنفرانس: هزینه کنفرانس را همواره از طریق شرکت های پرداخت الکترونیک معتبر که نماد اعتماد الکترونیک دارند پرداخت کنید و ووچر صادر شده را برای ارائه به سفارت جهت اخذ روادید، دریافت کنید.

۲- خلاصه مقاله: برخی از کنفرانس ها از شما می خواهند که خلاصه مقاله را ابتدا ارسال کنید. نوشتن خلاصه مقاله، آخرین کار در فرآیند تالیف مقالات آکادمیک است. هر خلاصه ای باید شامل: معرفی موضوع، یافته ها، تحلیل، متدولوژی و کلمات کلیدی باشد. سعی کنید در ۱ صفحه، مهم ترین نکات  مقاله خود را به اطلاع داوران برسانید.

۳- ارسال مقاله: در ارسال مقاله به کنفرانس  توجه کنید که مقوله دزدی علمی به صورت سیستماتیک بررسی می شود و حتما از رفرنس های معتبر با رفرنس گذاری دقیق استفاده کنید تا به این خاطر مقاله شما مردود نشود.

۴- نشریات کنفرانسی: یکی از بهترین راه حل ها برای انتشار مقالات در ژورنال های بین المللی با ایندکس های معتبر و سایتیشن های خوب، ارائه مقاله در کنفرانس های معتبر و ثبت آن در ژورنال های مخصوص کنفرانس است. از این فرصت استفاده کنید و حتی المقدور، مقاله انگلیسی زبان خود را توسط یک NATIVE ویراستاری کنید.

۵- شرکت در کنفرانس: اگر در کنفرانسی به عنوان ارائه دهنده مقاله حاضر شدید، سعی کنید اصول ارائه مقاله و طراحی POWERPOINT حرفه ای و جذاب و مختصر را در ذهن داشته باشید.

۶- ارائه با پوستر: اگر در کفرانسی  معتبر فرصت ارائه مقاله ندارید، با پوستر حاضر شوید. دریافت تاییدیه شرکت در کنفرانس با پوستر هم می تواند تقویت کننده روزمه شما برای دریافت ادمیشن و توصیه نامه باشد.

۷- کارگاه های جنبی: برخی از کنفرانس ها به خصوص در عرصه های پزشکی و فناوری اطلاعات، کارگاه های جنبی دارند که برای رایزنی با متخصصان و آگاهی از جدیدترین دستاوردهای علمی و فناوری، ارزشمند است. بعضا برگزار کنندگان کارگاه ها، متخصصان رشته های مختلف در موسسات آموزشی هستند که برای دریافت گواهی نامه های صلاحیت حرفه ای مانند PMI-NEBOSH-HSE هم خوب است.

امیدواریم فرصت هایی که در بالا ارائه شد، زمینه خوبی برای آشنایی محققان و دانشجویان محترم با فرصت های آکادمیک به خصوص در عرصه کنفرانس های معتبر در کشور همسایه باشد که برای سفر و تفریح و فعالیت آکادمیک، فضای خوبی را ارائه می کند.

منبع: confernecealerts
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود