۷ سریال انیمه دیدنی برای کسانی که چیزی در مورد این ژانر نمی دانند

۷ سریال انیمه دیدنی برای کسانی که چیزی در مورد این ژانر نمی دانند

بیشتر افراد درک چندانی از انیمه که همان انیمیشن های ژاپنی هستند ندارد مگر اینکه از دوران کودکی و نوجوانی با این ژانر آشنا شده و با سریال های انیمه اینچنینی بزرگ شده باشد. سریال انیمه از بیرون مانند کارتون های کودکانه، پر از شخصیت های تخیلی و غیرواقعی، کلیشه های عجیب و غریب و مقادیر زیادی نبردهای ملودراماتیک غیرطبیعی است. همه این ها واقعیت دارند اما چیزی که به این ژانر زیبا جذابیت بی بدیلی بخشیده این است که قواعد غیرطبیعی آن در نهایت سهم زیادی از زیبایی های آن را به خود اختصاص خواهد داد.

بهترین سریال های انیمه

از بسیاری از جهات، هیچگاه نخواهید دانست که چه انتظاری از انیمه دارید و همین غیرقابل پیش بینی بودن و غریب بودن متفاوت این ژانر است که تماشای آن را جذاب می سازد. اما این محمل تنها به خاطر ویژگی های عجیب و غریبش محبوبیت نیافته است. به عنوان یک ژانر، انیمه یکی از وسیع ترین و جذاب ترین داستان های که می توان در تلویزیون دید را ارایه می دهد. ژانر انیمه با استفاده از فصول متوالی و طولانی خود برای توسعه و رشد شخصیت های دوست داشتنی و باارزش سرمایه گذاری خود و شکل دهی به سناریوهای هیجان انگیز به محبوبیت بالایی دست یافته است.

بهترین سریال های انیمه

اگر یک انیمه مناسب را انتخاب کنید ممکن است ناگهان متوجه شوید صبح شده و شما هنوز مشغول تماشای سریال انیمه فوق هستید و هر بار به خود می گوید این اپیزود آخری است که تماشا می کنم اما این هیچگاه به “آخرین اپیزود” نرسید. تمامی این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که مطمئن هستید این داستان های ذره ای واقعیت ندارد و نمی تواند داشته باشد. البته برای درک این احساس باید آن سریال انیمه ای را پیدا کنید که شما را به خود جلب می کند. اگر شما نیز آشنایی چندانی با دنیای سریال های انیمه ژاپنی ندارید اما می خواهید بدانید این همه هیاهو برای چیست با ادامه این مطلب همراه باشید تا ۷ مورد از بهترین انیمه ها که برای “انیمه-اولی‌ها” بهترین گزینه ها خواهند بود را به شما معرفی کنیم.

۷- غول توکیو

بهترین سریال های انیمه

اگر چه انیمه و ژانر وحشت اخیراً ترکیبی بسیار پرمخاطب و محبوب بوده اند، اما در میان انیمه های ترسناک کمتر انیمه ای است که بتواند با سریال انیمه ترسناک «غول توکیو» (Tokyo Ghoul) رقابت کند. این سریال انیمه در مورد نوجوانی است که رفته رفته به یک هیولای خونخوار تبدیل می شود. سریال مذکور چنان عجیب و غریب و گاه ناخوشایند است که نمونه آن را هرگر ندیده اید. اما همین موضوع باعث جذابیت تماشای سریال انیمه «غول توکیو» شده است.

بهترین سریال های انیمه

برخلاف بسیاری از دیگر انیمه هایی که در این فهرست به آن ها اشاره خواهد شد، این انیمه شما را با بی انتها بودن قلمرو انیمه آشنا می سازد و بدین ترتیب ماهیت کودکانه ای که به نادرستی به این ژانر نسبت داده می شود از ذهن شما پاک خواهد شد. این سریال اگر چه بسیار ترسناک است اما داستانی جذاب و بی نقص در درون خود دارد. با به تصویر کشیدن سختی های زندگی به عنوان هیولایی که توسط جامعه به حاشیه رانده شده، این سریال هسته ای عجیب و عاطفی و البته موثر بوجود می آورد که مخاطب را به طور مستقیم با تقلاهای شخصیت اصلی درمانده داستان مرتبط می سازد.

بهترین سریال های انیمه

اگر تازه می خواهید وارد دنیای سریال های انیمه شوید و به دنبال چیزهایی بسیار عجیب تر از سریال انیمه محبوب «ناروتو» (Naruto) هستید، بدانید که این انیمه ترسناک دقیقاً همان چیزی است که برای شروع کار به آن نیاز دارید. این سریال بسیار سیاه و پیچیده بوده و به طور قطع برای افراد دل نازک مناسب نیست اما اگر به دنبال یک سریال به شدت ترسناک می گردید، گزینه ای مناسب تر از «غول توکیو» نخواهید یافت. برای دانلود این انیمه زیبای ژاپنی می توانید به این لینک مراجعه کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

۶- کیمیاگر تمام فلزی

بهترین سریال های انیمه

چه سریال اورجینال را نگاه کنید و چه سری وفادار تر به مانگای «برادری» (Brotherhood) را دیده باشید، سریال انیمه «کیمیاگر تمام فلزی» (Fullmetal Alchemist) بدون شک باید در فهرست تماشای انیمه اولی‌ها قرار داشته باشد. این سریال انیمه اکشن-مارجراجویانه دیدنی که برخی از نمادین ترین شخصیت های تاریخ انیمه را در خود دارد پر از رمز و راز و پیچیدگی است و همزمان از لحاظ احساسی و عاطفی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. درست مانند اغلب سریال های انیمه دیدنی، این انیمه نیز دنیایی بسیار پرجزییات ساخته و از مناظر منحصر بفرد و داستان های تخیلی استفاده می کند.

بهترین سریال های انیمه

چه در درون یک شهر بیابانی تحت کنترل پیامبری دروغین باشد و چه در یک مزرعه بسیار زیبایی که شخصیت های اصلی داستان در آن بزرگ شده اند، تنوع لوکیشن های جذاب سریال بدین معناست که ثبات «کیمیاگر تمام فلزی» باعث می شود که جذابیت و پیشرفت این سریال همچنان ادامه داشته باشد. اما مهم تر از همه این که سریال انیمه مذکور یکی از جذاب ترین انیمه های سریالی منتشر شده در دنیای تلویزیون به شمار می آید. سبک روایی با سیر داستانی متعادل و مناسب و شخصیت هایی که به خوبی نگارش شده اند باعث شده که این انیمه ماجراجویانه گزینه ای عالی برای ورود به دنیای عاشقان این ژانر باشد.

بهترین سریال های انیمه

اگر چه نظرات در مورد بهترین اقتباس از داستان اصلی «کیمیاگر تمام فلزی» متفاوت است اما کمتر کسی پیدا می شود که کیفیت «کیمیاگر تمام فلزی» را زیر سوال ببرد. این مورد یکی از آن سریال هایی است که از بدو شروع قدرت خود را به شما نشان خواهد داد و به همین دلیل برای کسانی که هنوز درکی از دنیای انیمه ندارند یک انتخاب ضروری خواهد بود. برای دانلود این سریال انیمه زیبا می توانید به این لینک مراجعه کنید.

۵- حمله به تایتان

بهترین سریال های انیمه

حتی اگر دانش و درک شما از دنیای انیمه بسیار کم باشد نیز اسم سریال انیمه «حمله به تایتان» (Attack On Titan) را شنیده اید. وقتی که این انیمه در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار منتشر گردید به خاطر دنیای تاریک، اکشن و ترسناک خود به سرعت محبوب شد و با استفاده از هیولاهای ترسناک، خشونت بی امان و شرایط بیرحمانه به تصویر کشیده در آن به یکی از محبوب ترین سریال های انیمه سال های اخیر تبدیل گشت.

بهترین سریال های انیمه

در دنیایی که سریال های محبوبی مانند «بازی تاج و تخت» (Game Of Thrones) و «مردگان متحرک» (The Walking Dead) در حال پخش هستند حتی با داشتن علاقه با دنیای انیمه نیز امکان دارد از تماشای این سریال انیمه چشم پوشی کرده باشید. رویکرد این سریال در توسعه شخصیت ها و ترکیب منحصر به فرد وحشت با سکانس های اکشن جذاب باعث شده که سریال «حمله به تایتان» طرفداران بسیاری پیدا کرده و یک خط داستانی براحتی قابل سرمایه گذاری فراهم شود که براحتی وارد آن خواهید شد. شروع داستان با یک اتفاق آخرالزمانی ناخوشایند و سیاه رفته رفته عمیق تر می شود و با ایجاد ابهامات و پرسش هایی در ذهن تماشاگر او را با خود همراه می سازد.

بهترین سریال های انیمه

سیر داستانی سریال انیمه «حمله به تایتان» مدام در حال تغییر است و همین تم داستانی است که باعث می شود نتوانید دست از تماشای سریال بکشید. اگر مشکلی با کشته شدن فجیع شخصیت های مورد علاقه تان ندارید، این سریال انیمه جذاب بهترین طعمه برای کشیدن شما به درون دنیای سریال های انیمه خواهد بود. برای دانلود و لذت بردن از این سریال انیمه می توانید از این لینک استفاده کنید.

۴- آکادمی قهرمان من

بهترین سریال های انیمه

اگر سریالی انیمه را بتوان با فیلم های هری پاتر مقایسه کرد بدون شک آن سریال انیمه «آکادمی قهرمان من» (My Hero Academia) خواهد بود. این سریال دنیایی بزرگ پر از شخصیت های دوست داشتنی است که داستان سفر ماجراجویانه یک نوجوان برای تبدیل شدن به بزرگترین ابرقهرمان دنیا روایت می کند و ماجراجویی اش او را به یک مدرسه برای قهرمانان جوان می برد. این سریال که خیلی زود به یکی از پرطرفدارترین سریال های انیمه تبدیل شد، به راحتی یک از قابل درک ترین سریال های انیمه ای است که تاکنون در دنیای انیمه دیده اید.

بهترین سریال های انیمه

چه به خاطر دنیای جذاب، سبک تاثیرگذار یا حس شوخ طبعی شرورانه اش باشد، سریال انیمه «آکادمی قهرمان من» یک گزینه ضروری برای هم علاقمندان این ژانر و هم کسانی است که علاقه و باور چندانی به انیمه ندارند. اما بهترین جنبه این سریال ابرقهرمانی اصرار مداوم نویسندگان بر روی نمایاندن جزییات هر یک از شخصیت های منحصر به فرد داستان و زندگی گذشته آن هاست که باعث می شود سریال دائماً از طریق طبیعی بودن ماهیت شخصیت های اصلی آن خود را درگیر خود سازد.

مهم نیست که این شخصیت ها در یک فستیوال خونین و مرگبار ورزشی با هم رقابت می کنند، برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان سرسخت تلاش می کنند یا به یک تور تفریحی تابستانی می روند، اما اطمینان داشته باشید که هیچ نقطه خسته کننده ای در داستان این سریال پیدا نخواهید کرد. اگر به دنبال تماشای یک سریال با سیر روایی سریع، پر اکشن و بسیار سرگرم کننده و جذاب هستید به شما توصیه می کنیم که هر چه سریع تر سریال انیمه «آکادمی قهرمان من» را تماشا کنید. برای دانلود این سریال انیمه می توانید از این لینک استفاده نمایید.

۳- مرد یک مشتی

بهترین سریال های انیمه

شاید یکی از دلایل این که تعدادی از طرفداران انیمه هر روز ۱۰۰ حرکت شنا، دراز نشست و حرکت اسکوات انجام می دهند سریال انیمه «مرد یک مشتی» (One-Punch Man) باشد؛ یک سریال انیمه ابرقهرمانانه و هجوآمیز که با هر آنچه که در این ژانر دیده اید متفاوت است. این سریال داستان یک قهرمان بی مو را روایت می کند که دشمنانش را تنها با ضربه یک مشت شکست می دهد. این سریال انیمه با هجو چنین توانایی های ابرقهرمانانه، دیالوگ های جذاب شخصیت های منفی، نبردهای دیدنی ابرقهرمانانه و داستان های اصیل اگزجره در نهایت یک دنیای جذاب را شکل می دهد که شخصیت های دوست داشتنی زیادی در آن حضور دارند.

بهترین سریال های انیمه

این سریال انیمه که تنها ۱۲ اپیزود دارد یکی از بهترین سریال ها برای علاقمندان به دنیای انیمه است که وقت زیادی از شما نخواهد گرفت اما یک آشنایی بی بدیل با شوخ طبعی و هجو خاص موجود در ژانر انیمه را برایتان فراهم خواهد ساخت. اما در زیر این لایه دوست داشتنی از شوخی و کمدی، دنیای سریال انیمه «مرد یک مشتی» هنوز نیز از آن دنیاهای به یاد ماندنی است. در شرایطی که فصل دوم این سریال بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت، رفتن به سراغ سریال «مرد یک مشتی»تجربه اولیه آشنایی با ژانر انیمه سریالی به شکلی فراموش نشدنی و بسیار جذاب را برای شما فراهم خواهد ساخت. با دانلود این سریال در این لینک از تماشای آن لذت ببرید.

۲- کابوی بیباپ

بهترین سریال های انیمه

به عنوان یکی از بهترین سریال های انیمه ساخته شده در طول تاریخ این ژانر و، به گواه بسیاری،شاید بهترین انیمه سریالی، انیمه «کابوی بیباپ» (Cowboy Bebop) یک انیمه علمی تخیلی سبک نوآر است که همانند عنوان آن بسیار جذاب و سرگرم کننده است. اگر چه این سریال برخلاف سریال های دیگر طول چندانی ندارد اما به دلیل پرداخت بی نظیر شخصیت ها، صداگذاری بی نظیر (بازی با صدا) و سبک روایی منحصر بفرد خود به یکی از نمادهای ژانر انیمه سریالی تبدیل شده و گزینه مناسبی برای کسانی است که می خواهند از ژانر انیمه سر دربیاورند و به درکی اولیه اما جذاب از آن برسند.

بهترین سریال های انیمه

کمتر سریال انیمه ای وجود دارد که بتواند مانند انیمه «کابوی بیباپ» این ژانر را تعریف کند. داستان منحصر بفرد سریال توانایی های این محمل در ارائه روایت های خیره کننده و جذاب و شکل دهی به شخصیت های به یاد ماندنی را به رخ می کشد و همزمان زیبایی های یک نئونوآر چندلایه را به رخ می کشد. از بسیاری جهات، این سریال یکی از بهترین گزینه های تجربی برای انیمه اولی هاست که نشان می دهد چگونه این سبک جاه طلبانه از انیمیشن می تواند داستان هایی را روایت کند که هیچ ژانر دیگری از عهده نمایش آن برنخواهد آمد.

بهترین سریال های انیمه

وقتی که پای زیبایی های اورجینال و ناب به میان می آید کمتر انیمه ای است که بتواند با ماجراجویی های فراموش نشدنی «کابوی بیباپ» رقابت کند. با ترکیب جلوه های بصری خیره کننده، یک تُن بسیار حیرت انگیز و یکی از جذاب ترین سبک های روایی و داستانی در تاریخ انیمه، سریال فوق بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند دلیل پرطرفدار بودن این سبک خاص از انیمیشن را متوجه شوند. برای دانلود و تماشای این سریال انیمه می توانید از این لینک استفاده کنید.

۱- دفترچه مرگ

بهترین سریال های انیمه

اگر یک نمونه بسیار منحصر به فرد و بی نقص از انیمه وجود داشته باشد بدون شک آن «دفترچه مرگ» (Death Note) خواهد بود. این سریال انیمه داستان زندگی یک پسر دانش آموز را روایت می کند که پس از پیدا کردن یک دفترچه خاص می تواند هر کسی که دوست دارد را بکشد. این سریال انیمه تاریک ترکیبی از آشنایی آرام با بسیاری از اصول ژانر انیمه و همزمان ارایه داستانی با شخصیت ها و داستانی پیچیده و جذاب را فراهم می سازد.

بهترین سریال های انیمه

در حالی که تعداد ۳۷ اپیزود آن برای یک سریال انیمه طولانی به نظر نمی رسد از همان ابتدا شما را با معماهای پیچیده «چه می شد اگر» تا بررسی عمیق ماهیت انسان آشنا ساخته و در نهایت با پیچیدگی های داستانی منحصر به فرد به پایان می رسد که در نهایت آن را به یکی از بهترین داستان پردازی های دنیای انیمه تبدیل می کند. اما مهم ترین نکته در این سریال تریلر تاریک، پیچیدگی های اخلاقی ارایه شده در آن است. این سریال دایماً شما را وادار می سازد که شخصیت هایی را که می بینید تحلیل و ارزیابی نمایید. در حالی که آن ها را شخصیت هایی خوش قلب می بینید ناگهان متوجه می شوید که خشم، طمع، حس انتقام و قدرت می تواند آن ها را به درجاتی بسیار تاریک و پست برساند.

بهترین سریال های انیمه

با پیشرفت داستان سریال، باور شما در مورد خیر و شر تغییر و بازتعریف خواهد شد و گاهی اوقات در تشخیص خط فاصل بین این دو ناکام خواهید ماند. شاید در دنیای انیمه های سریالی هیچ انیمه ای به اندازه «دفترچه مرگ» دیدنی و باکیفیت نباشد به خصوص اگر نسخه ساخته شده توسط نتفلیکس در دسترس شما قرار گیرد. با تماشای این انیمه متوجه خواهید شد که چنین داستان جذاب و بی نقصی را تنها در قالب انیمه می توان ارایه داد. اگر می خواهید بدانید که چرا انیمه به یکی از جذاب ترین مولفه های فرهنگ مدرن تبدیل شده، تماشای «دفترچه مرگ» بهترین شروع خواهد بود. برای دانلود یکی از بهترین سریال های انیمه تاریخ می توانید از این لینک استفاده نمایید.

با بهترین و خوش ساخت ترین فیلم های انیمه ژاپنی آشنا شوید [قسمت اول]

سریال های انیمه ژاپنی که بدون شک از دیدن آن ها لذت خواهید برد [قسمت اول]

مخلوقات انیمه‌های ژاپنی به دنیای واقعی قدم خواهند گذاشت

منبع: whatculture
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴۵ نظر

ورود

  • مصیب شهریور ۴, ۱۳۹۷

    لطفا انیمیشن های سه بعدی ترجیحا برنده جایزه های اسکار رو معرفی کنید.

  • Ali شهریور ۵, ۱۳۹۷

    من خودم با دفترچه مرگ شروع کردم ولی پیشنهاد میدم با کیمیاگر تمام فلزی شروع کنین چون حفره‌های داستانی خیلی کمتری نسبت به دفترچه مرگ داره و مخاطب خیلی بهتر میتونه باهاش ارتباط برقرار کنه

  • ویان شهریور ۵, ۱۳۹۷

    عالی بود،ممنون بخاطر مطلب قشنگتان. اما به نظر من انیمه ی ((دیگری)) بسیار جذاب و در عین حال بسیار داری خشونت می باشد.

  • علی شهریور ۷, ۱۳۹۷

    من با توکیو شروع کردم ولی بهترین انیمه ای که تا حالا دیدم دفترچه مرگه حتما ببینید

  • امیر شهریور ۳۰, ۱۳۹۷

    من خودم سال ها ساله که انیمه می بینم وبهترین انیمه ای که دیدم یوگی اوه بوده من هم پیشنهاد می کنم یوگی اوه را ببینید

  • dni مهر ۲۵, ۱۳۹۷

    هیچکدومشون attack on titan نبرد با تایتان ها نمیشه حتمننن نگا کنید پشیمون نمیشید?قسمت اولشو نگا کنید حتمن بعدیارم میبینید

    • سلام اردیبهشت ۵, ۱۳۹۸

      دمت گرم خوب گفتی

      • فاطمه خرداد ۲۸, ۱۳۹۸

        اتفاقا این انیمه اونقدر منو جذب نکرد انیمه هایی مثل فول متال و توکیو غول (حتی با اینکه فصل ۳ تعریفی نداشت) اشتاینز گیت و… خیلی بهتر از این انیمه اند

        • ت اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

          خوب این نظر توعه منم از فول متال لذت نبردم

    • Lm مرداد ۳۰, ۱۳۹۸

      خیلی موافقم یکی از بهترین انیمه هاست محشره??

    • محمد بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

      هر کسی که اتک ان تایتان رو ببینه با جون و دل عاشقش میشه و دیگ هیچ فیلمی به نظرش قشنگ نمیاد???? بعضی وقتا خنده داره بعضی وقتا اونقدر ادمو به گریه میندازه که واقعا دلت میخواست تو اونجا بودی و میتونستی جلوی همه چیز رو بگیری??

  • پرهام آبان ۲, ۱۳۹۷

    بهترین انیمه چارلوت
    است ۱۳ قسمته کلا ولی عالیه
    روانشناختی و روانی خیلی خوبه ببینید

  • mjavadf آبان ۴, ۱۳۹۷

    من کلا یدونه انیمه بیشتر ندیدم اونم yourn name بود واقعا زیبا زود و دوستش داشتم

  • نیلوفر آذر ۳, ۱۳۹۷

    من تمام انیمه های توی این لیستو دیدم هرکدوم دنیای خودشو داره ولی همشون عالین

  • Mehran دی ۶, ۱۳۹۷

    سلام اونیایی ک واقعا دنبال بهترین انیمه ها هستن و بهترین هارو میخان میتونم بگم اول از همه انیمه حمله به تایتان ها بعدش توکیو غول (که فصل سه و چهارش واقعا عالیه)وبعد دفترچه مرگ از این سه تا بهتر وجود نداره

    • دانیال شهریور ۲۳, ۱۳۹۸

      اتفاقا فصل ۳ و ۴ توکیو غول خیلی افتضاح بود :/
      نظر افراد خیلی زیادیم هست

  • Mobin دی ۶, ۱۳۹۷

    به نظر من کسی بخواد شروع کنه با attack on titans شروع کنه بعد توکیو غول. Onepiece هم که مشخصه هر طرفدهر انیمه ای باید ببینتش

  • ebrahim دی ۱۰, ۱۳۹۷

    من به شخصه نظر همه رو تایید می کنم ولی در مورد توکیو غول فصل ۱ خوب بود ولی بقیش دلم رو زد
    در مورد انیمه باید بگم اگرچه قسمت های فانتزیش ناب و جالب هستن ولی تنها چیزی که ادم رو وادار به دیدنش می کنه کمدی هاش هس
    من یک ۳ تا رو معرفی می کنم که مطمینم از دیدنش پشیمون نمیشید person school v grand blue و بعدی فکر کنم konosoba بود

  • daitenma دی ۱۱, ۱۳۹۷

    ممنون بابت معرفیتون،ولی به نظر من ژانر دونستن انیمه بی انصافیه

  • armin دی ۲۵, ۱۳۹۷

    من انیمه hunter x hunter و one piece رو پیشنهاد میکنم پادشاه انیمه ها هستن توکیو غول دفترچه مرگ با اتک تایتان هم خوبه فیری تیل هم حرف نداره

  • مدی اسفند ۶, ۱۳۹۷

    کل انیمه های این لیستو دیدم …
    ولی بهترین انیمه ای که تو زندگیم دیدم code geass بود .. برخلاف دث نوت پایانشم خوب بود
    ضمنن your name رو با انیمه سریالی مقایسه کردن اشتباست

  • اردشیر فروردین ۱۰, ۱۳۹۸

    موقعی می تونید انیمه ببینید که زبان ژاپنی برای شما آزار دهنده نباشه. خیلی ها تا آهنگ زبان ژاپنی رو میشنون اعصابشون بهم میریزه حالا هر چقدر ماجرای انیمه خوب باشه.

    • بانو اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۸

      یکمی ببینی بهش عادت می کنی… منم رو مخم بود… اولش… از وایولت اورگاردن و توکیو غول شروع کردم.. به جرئت بهترین انیمه وایولت اور گاردن و کارای میازاکی بود (البته دو سه سال قبل کار قلعه هاول اولین انیمه ای میشه که دیدم..) بودن و بدترین ها از نظر یه کمال گرایی مثل من انیمه های کد گیاس و بعد از اون PYSCO PASS بودند… راستش دومی رو داستانش و اینکه به فکر فرو می برد آدمو دوست داشتم اما با بلایی که سر کوگومی و راهی که آکانه انتخاب کرد هیچ جوره کنار نمیام… اینکه امنیت بر آگاهی مردم الویت داشته باشه…. انسان آگاهی و حقیقت و اراده اش انسانه و توی این فیلم هم اراده هم آگاهی و حقیقت از اینا گرفته شده بود… به هر حال آدما فرق دارن.. باهم.. و این نظر منه…

  • نموخام اردیبهشت ۵, ۱۳۹۸

    فقط سومی عالیههههه حتما ببینید

  • ناشناس تیر ۲۱, ۱۳۹۸

    انیمه های توکیو غول و دفترچه مرگ فوق العاده بودن به خصوص دفترچه مرگ.اولین انیمه سریالی که من دیدم کلاس درس آدم کشی بود که اون هم واقعا عالی بود.

  • NaruHina تیر ۲۷, ۱۳۹۸

    انیمه واقعا فوق العادس و خودم حدود ۱۵۰ تا اینا انیمه دیدم و به نظرم این سه تا انیمه از همه بهترن…..(nanatsu no taizai , naruto , fairy tail)

  • HAMID تیر ۳۱, ۱۳۹۸

    خیلی ممنون به خاطر لییست خوبی که قرار دادین از نظر من بهترینشو توکیو غول هست درسته یکم داستانش طولانی است ولی بهترینه

  • nanzanin شهریور ۲۹, ۱۳۹۸

    به نظر من این لیست کلی انیمه خوب کم داره مثل ناروتو

  • nima دی ۱۳, ۱۳۹۸

    انیمه ای که الان میخوام معرفی کنم ، ۷۰درصد شما احتمالا تا چند روز بعد از اینکه این انیمه را تمام کنید تو ذهنتون بهش فکر میکنید .
    این انیمه از لحاظ موسیقی بسیار عالی ،داستان بسیار عالی،گرافیک بسیار عالی ، موضوع و داستان بسیار جالبی هم دارد
    شاید بعضی از دوستان الان نظر منو درک نکنند ولی مطمنم بعد از اینکه انیمه را تمام کردند متوجه میشوند

  • nima دی ۱۳, ۱۳۹۸

    اسم انیمه Violet Evergarden هستش

  • یوگی اوه بهمن ۷, ۱۳۹۸

    انیمه یوگی اوه بهترین انیمه هستش

  • بنیامین خرداد ۲۲, ۱۳۹۹

    به نظرم کد گیاس اشتایز گیت سورد ارت انلاین باید تو این لیست می بود

  • بنیامین خرداد ۲۲, ۱۳۹۹

    هفت گناه کبیره ام قشنگه اگه نگاه کنید

    • Sieni1385 خرداد ۲۹, ۱۳۹۹

      هفت گناه کبیر خوبه اما فصل دومش پیدا نمی شه و فصل سوم هم نا تمومه

  • Sieni1385 خرداد ۲۹, ۱۳۹۹

    به نظر من برای اونایی که تازه انیمه می بینن می تونن ملازم صفر، شیطان نیمه وقت و بوسه ایزدی رو ببینن
    من خودم از اینا شروع کردم، شاید طولانی باشن اما مخاطب رو جذب خودش می کنه

  • یه دوست تیر ۵, ۱۳۹۹

    واقعاً نمیفهمم. تو هر سایتی که میرم دث نوت رو اول قرار داده.
    اعتراف میکنم که خودم اولین انیمه ی سریالی ای که دیدم دث نوت بود و فقط به خاطر دث نوت اوتاکو شدم ولی این رو هم اعتراف میکنم که دث نوت حفره های داستانی وحشتناکی داره و به هیچ عنوان حقش نیست که اول باشه.
    اگه انیمه ی روانشناختی دوست دارین سایکو پس فصل اول رو پیشنهاد میکنم. حفره های داستانیش کمتره و من شخصیت منفیش و آرمان هاش رو خیلی دوست داشتم.بزرگترین ایرادی که بهش میگیرم اینه که گذشته ی شخصیت منفی رو نشون نداد درحالی که من همش منتظر بودم ببینم ماکشیشما چطوری اینطوری شده. دوست داشتم از بچگی هاش ببینم و غیره و غیره ولی خب انیمه کوتاهی کرده بود. و آکانه هم بدجور رو اعصاب بود…
    خیلی ها هم میگن ناروتو ناروتو…آقا قبول دارم ناروتو داستانش خوب بود ولی بازم حق اول شدن و بهترین بودن رو نداره.فیلر هاش به کنار…شما بهتر از ناروتو رو خیلی راحت میتونین پیدا کنین. تازه شخصیت ناروتو خیلی کلیشه ای بود…اصلا همیچین آدم هایی تو دنیای واقعی هستن؟ به خدا اگه به خاطر ساسوکه نبود نگاهش نمیکردم. فقط اون بود که انیمه رو خوب کرده بود چون قشنگ میشد با شخصیتش ارتباط برقرار کرد.قشنگ میشد دردش رو حس کرد. حس تنفرش رو فهمید…شما اگه ساسوکه رو از معادله حذف کنی میبینی که ناروتو حرفی برای گفتن نداره.
    اتک هم خوب بود ولی از اونجایی که داستانش هنوز تموم نشده به نظرم آدم صبر کنه تا فصل ۴ بیاد بیرون بعد همه رو باهم ببینه بهتره. الان خودم بعد از فصل سه تو شوک موندم. ولی بازم بهش بهترین نمیگم.دلیلش هم اینه که ارن به شدت رو اعصابمه. پسره ی بی عرضه جز جیغ و داد زدن هیچ کاری نمیکنه و اگه به خاطر قدرتش نبود…حتی آرمین که قدرت فیزیکیش کمه از ارن خیلی بیشتر به درد میخوره و من بیشتر دوستش دارم. میکاسا و کاپیتان لیوای هم که حسابشون جداست واقعاً شخصیت های فوق العاده ای دارن و من خوشم میاد ازشون.
    بهترین انیمه انیمه ای نیست جز فول متال:انجمن برادری.و جالب اینه که تقریبا اصلا تو ایران معروف نیست؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    داستان عالی، هیچ کدوم از شخصیت ها رو اعصاب نیستن و گرافیکش هم حرف نداره. به علاوه به آدم درس زندگی میده، یعنی فقط یه داستان آبکی نیست که بی هدف باشه.
    به علاوه ادوارد، شخصیت اصلی، خیلی باهوشه. کاپیتان موستنگ هم که عاشقشم واقعاً.. حتی از کاپیتان لیوای هم بهتره.شما تو این انیمه میخندین، گریه میکنین و اکشنش هم که حسابی برای سطح آدرنالین خوبه.
    در نتیجه بر خلاف بیشتر انیمه ها یک بعدی عمل نکرده.
    حالا ممکنه بگین چه گیری به شخصیت دادی. شما رو نمیدونم ولی برای من شخصیت های خوب داستان خوب رو میسازن.
    پس به تمام کسانی که میخوان شروع کنن، فول متال رو پیشنهاد میدم. این اون انیمه ایه که باید در صدر لیست ها باشه.
    و این فقط حرف من نیست. چون فول متال رتبه ی یک در مای انیمه لیست رو هم گرفته:)

  • محمد تیر ۱۳, ۱۳۹۹

    کلابرای من ۳تا انیمه بهترینها هستن اولی اتک ان تایتان دومی دفترچه مرگ وسومی مرد تک مشتی من تا راز قدرت سایتاما رو نفهمم اروم نمیگیرم

    • نا شناس اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰

      من عاشق انیمه مرد تک مشتی هستم انیمه دیگه ای هم مثلش هست من چون اینو دیدم دیگه هیچ انیمه ای برام جذاب نیست

  • Grimmjow آبان ۱۴, ۱۳۹۹

    به جای توکیو غول می تونستید یه انیمه درست و حسابی معرفی کنید Parasyte یا Hellsing ultimate

  • یک انیمه بین بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    دیدن غول توکیو رو فراموش کنید
    حتی بین انیمه ها هم توکیو غول انیمه متوسط هم تلقی نمیشه و اگه اول کاری این رو ببینید بل کل زده می شید
    به عنوان کسی که ساعات ارزشمندی از عمرش رو تلف کرده سر این فیلم توصیه می کنم بیخیالش شوید

    کیمیاگر تمام فلزی رو ندیدم

    اتک آن تایتان در ساده ترین توصیف

    داستانی یه که از اول تا آخرش یک سره می بینی
    ولی بعد به خودت زحمت به خاطر آوردنش هم نمی دی
    یه قسمت قابل توجهی هم عملا داستان u شکل میشه و اگه بی خیالش شید داستان اصلی رو از دست نمی دید

    اما اگه بیکارید ببینید مثل خیلی از انیمه ها نیست که به خودتون لعنت بفرستید سر دیدنش

    انیمه های چهار و سه انقدر تعداد فصل هاشون زیاد هست که بعید بدونم از الان بهش برسید

    می رسیم به دو مورد آخر
    که انصافا نمیشه بهشون گفت انیمه اصلا عالم دیگه ای دارند

    کابوی بیباپ تقریبا آنتولوژی یه وهر قسمت داستان خاص خودش رو داره

    هرچند یکم که نه خیلی قدیمی یه و داستان هاش اونقدر جذاب نیستند که باعث نشن فیلم رو بزنید جلو اما اشتباه نکنید دیدن کابوی بیباپ با دور تند هم لذت بخش ه حتما امتحانش کنید

    دفترچه مرگ هم که نیاز به تعریف نداره پای همین پست هم کلی کامنت می بینید در مدح اش (*؟ ) اما باز هم اگر تا حالا انیمه ندیده باشید از چندقسمت اول به بعد کاملا تو ذوق تون می زنه
    در ضمن اگر از سرعت روایت تو قسمت های اول ناراضی اید و به نظرتون کنده نگران نباشید به مرور سرعت اینقدر بالا می ره که مجبور می شوید چند بار ببینید تا حساب کار دستتون بیاد

    کلا انیمه های قدیمی چه در ظاهر کاراکتر ها و چه درداستان زمین تا آسمون با انیمه های جدید فرق دارند اگربا انیمه آشنا نیستید می تونید از این انیمه ها شروع کنید

    اما به اشتباه فکر نکنید دنیای انیمه ها اینجوری یه انیمه های جدید در مقایسه با انیمه های قدیمی مثل گرگ و میش اند در برابر تلقین نولان
    ( صد البته انیمه ای در حد آثار اعلا سینما پیدا نمی کنید و باز هم صد البته انیمه هایی داریم که گرگ و میش پیششون درخشش کوبریکه )

    • م اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

      چی داری میگی ؟
      انیمه در حد آثار اعلای سینما پیدا نمیشه ؟
      حداقل میتونستی نظر شخصی خودت رو بگی و به کل دنیا بسطش ندی

  • میکاسا اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰

    سلام. کامل نبود. بهترین انیمه که وان پیس هست رو جا انداختند. من خودم با اتک آن تایتان شروع کردم که بی نظیره ولی one piece و baccano رو به شدت توصیه میکنم. هر دو شاهکارند و صد البته stains gate که واقعا نمیدونم چطور توصیفش کنم
    موفق باشید

  • M :)))) تیر ۱۶, ۱۴۰۰

    چرا هیچ کس اشاره ای به “سگ های ولگرد بانگو” نکرده؟! به نظر من که بهترین انیمه است و تمام ژانر ها رو تو خودش جا داده. پیشنهاد میکنم حتماا ببینید. 🙂

  • Tarane مهر ۶, ۱۴۰۰

    سلام من به شخصه زیاد انیمه نگاه نمی کردم ولی بعد از دیدن دفترچه مرگ دیگاهم به کل عوض شد!!! البته تا قسمت۲۵ رو دوست داشتم ولی اگر بخوام بگم چه قدر این انیمه مهیج و دوست داشتنی بود حد نداره!!! بی نظیر بود و بعد از اون اتک !!! واقعا اتک خیلی قشنگه حتما تماشاش کنید!!!

  • s دی ۷, ۱۴۰۰

    واقعا به نظرم توکیو غول یه اثر شکست خوردس
    البته بزرگ ترین دلیلی که اصلا از این انیمه خوشم نیومد اینه که مانگا رو خوندم و مانگاش واقعا با جزئیات بود و حتی تو فصل ۳,۴ انیمه که همه میگتن افت داشت تو مانگا بازم جذاب بود
    به خاطر همین من همش در ذهنم انیمه و مانگا رو با هم مقایسه میکنم و انیمه برام خیلی ضعیف به چشم میاد و از نظر من توکیو غول در این لیست باید جای خودشو به bungou stray dogs یا kakegurui بده که واقعا با توکیو غول قابل قیاس نیستند و خیلی بهترند
    جای خیلی از آثار دیگه هم مثل one piece خالیه یا hunter x hunter یا code geass و خلی آثار دیگه که میتونست جای این انتخاب ها قرار‌ بگیره
    راستی دوستان اگر هم ناروتو رو دیدین هم one piece بگید از نظر شما کدوم بهتر بود
    من خودم one piece رو بیشتر دوست داشتم و جزو ده تا انیمه ی محبوبمه