شواین اشتایگر داماد می‌شود؛ زوج تنیس – فوتبالی

ازدواج کاپیتان ژرمن‌ها با تنیسور صرب

شواین اشتایگر داماد می‌شود؛ زوج تنیس – فوتبالی

اگر چه تیم ملی آلمان در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ با نتیجه ۲ برصفر به فرانسه باخت و از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند، اما در عوض خبرهای متعددی حول محور خانواده‌های بازیکنان این تیم منتشر شده و می‌شود.

بعد از اولین سالگرد ازدواج تونی کروس و پدر شدن لوکاس پودولسکی برای دومین بار، حالا نوبت به کاپیتان باستین شواین‌اشتایگر رسیده تا بالاخره با دختر مورد علاقه‌اش عروسی کند. این هافبک ۳۱ ساله آلمان ها فردا جشن عروسی‌اش را با آنا ایوانوویچ صربستانی که یکی از معروف ترین تنیسورهای دنیاست، در ونیز ایتالیا برگزار خواهد کرد. ازدواج پرسروصدای شواینی کاپیتان تیم ملی آلمان و چهره کم‌فروغ تیم ملی این کشور با آنا ایوانوویچ، ستاره صربستانی دنیای تنیس به شکلی مجلل انجام می‌شود.

گویا این زوج ورزشکار خیلی هم به یکدیگر علاقه مند هستند. ایوانوویچ تمام دیدارهای تیم ملی آلمان و همسرش، کاپیتان شواینی را از نزدیک نظاره گر بود و به نوعی یک روحیه مضاعف به شماره ۷ ژرمن ها داد. باستین که پس از شکست در نیمه نهایی برابر فرانسه حسابی ناراحت بود، توسط نامزد و همسر آینده اش در اردوی مانشافت مورد دلداری و حمایت قرار گرفت تا ستاره ۱۰ سال اخیر ژرمن ها در آستانه مهم ترین اتفاق زندگی غیر ورزشی اش غمگین نباشد و با آرامش و شادی در ونیز با آنا ایوانوویچ پیوند زناشویی ببندد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود