مواد غذایی را از آسمان رها کنید، یک همبرگر تحویل بگیرید [تماشا کنید]

نگاهی به مراحل ساخت یک تیزر جذاب

مواد غذایی را از آسمان رها کنید، یک همبرگر تحویل بگیرید [تماشا کنید]

ویدئوی ریخته شدن مواد داخلی همبرگر از آسمان و تشکیل یک ساندویج خوشمزه، یکی از صحنه های بسیار جالب توجه در دنیای تبلیغات محسوب می گردد که اخیرا در بسیاری از آگهی های فست فود از آن استفاده می شود.

نکته جالب توجه در مورد این ویدئو این است که از هیچگونه ابزار ویرایش کامپیوتری و تکنیک های پس‌تولید همانند افزودن جلوه های ویژه برای تهیه آن استفاده نشده.

داستان ساخت این ویدئو از این قرار است که Steve Giralt که یک فیلمساز بسیار حرفه ای و با استعداد به شمار می رود، تصمیم می گیرد به صورت واقعی و بدون به کار گیری هرگونه تصاویر کامپیوتری، ویدئوی یاد شده را بسازد. بنابراین، داربست و تجهیزات ویژه ای نصب نموده و با بهره گیری از سیستم کنترل زمان «آردوینو»، که بهترین حرکات دوربین را رقم می زند و همچنین با انداختن مواد داخلی برگر و ایجاد یک همزمانی کاملا حرفه ای، ویدئوی مورد بحث را تولید می نماید.

جا دارد اشاره کنیم که «آردوینو» یک میکروکنترلر تک‌بردی است که به منظور تولید راحت‌ تر برنامه‌ هایی طراحی شده‌ که قرار است با محیط تعامل داشته باشند.

در تصاویر زیر می توانید مراحل ساخت تجهیزات خاصی که در تولید ویدئوی تبلیغاتی موردبحث مورد استفاده قرار گرفته و همچنین پشت صحنه های آن را مشاهده نمایید. تماشای پیچیدگی این فعالیت خالی از لطف نیست و به همین لحاظ از شما دعوت می کنیم ویدئوی زیر را حتما ببینید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود