چگونه راندمان کاری خود را افزایش دهیم

جویا شدن نظرات دیگران می تواند در کیفیت کارتان ناثیر گذار باشد

چگونه راندمان کاری خود را افزایش دهیم

برای گرفتن بازخورد از شغلی که در آن مشغول به کار هستید راه های آسانی وجود دارد. شما می توانید از رئیس خود در این رابطه سوال کنید. اما اگر به شنیدن نظرات و پیشنهادات کاربردی تر علاقه دارید، از کسانی سوال بپرسید که به نوعی با کار شما درگیر هستند.

«بِل کوپر» (Belle Cooper) نویسنده ایست که در این رابطه پیشنهاداتی ارائه نموده:

از افرادی نظر خواهی کنید که به طور مستقیم با کار شما درگیر هستند. مطمئنا همکاران و رئیس شما در این دسته بندی جای نخواهند گرفت. مشتریان اشخاصی هستند که می توانند شما را به خوبی راهنمایی نمایند.

به طور حتم شما هر روز با آن ها ارتباط ندارید، اما تلاش برای برقراری روابط می تواند انگیزه و راندمان کاری شما را افزایش دهد. شما می توانید از مشتریان درباره کار خود نظر سنجی کنید و یا این که مستقیما به پیشنهادات آن ها گوش فرا دهید.

این کار ارزش بسیار زیادی دارد. ممکن است همواره بازخورد های مثبتی از مافوق خود دریافت نمایید، اما اگر از افرادی که مستقیما از کار شما استفاده می کنند سوال کنید، به طور حتم پیشنهاداتی مفید به شما ارائه می شود که می توان از آن ها در جهت بهبود کیفیت کار استفاده نمود.

شاید این پیشنهادات در راستای کاری که از شما خواسته شده قرار نگیرد. گاهی اوقات راهنمایی های ارائه شده با انتظارات مافوق تان همخوانی ندارد. همواره باید اطمینان حاصل کنید که رئیس شما از افراد خارج از محیط کار برای بررسی کیفیت کار شما استفاده نکند. اگر چنین مسئله ای رخ نداده باشد، می توانید از آن ها راهنمایی های خوبی پیرامون کار خود دریافت نمایید.

منبع: lifehacker
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود