پر بیننده های اینستاگرام ایرانیان در مهر ماه ۹۵

گزارش روزیاتو از گشتی در صفحات چهره های ایرانی اینستاگرام

پر بیننده های اینستاگرام ایرانیان در مهر ماه ۹۵

همان طور که در چند ماه اخیر مشاهده کردید، بررسی هفتگی صفحات پر بیننده و معروف ایرانیان در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام، و بررسی اینستا نوشته های سلبریتی های ایرانی از جمله فعالیت های روزیاتو بوده است که خوشبختانه با استقبال کاربران گرامی نیز همراه شده است.

در این گردش هفتگی به جدیدترین پست هایی که چهره های ورزشی، سیاسی، سینمایی، موسیقیایی و فرهنگی کشور در این شبکه به اشتراک گذاشته اند نگاه می اندازیم تا با تصاویر، نظرات و سبک زندگی دیجیتالی ایرانی های پر فالوور اینستاگرام آشنا شویم.

در گزارش این هفته نیز شما را به گشتی در صفحات میلیون فالووری فارسی برده و مطالب جالبی به شما ارائه خواهیم داد. با ما در گزارش داغ این هفته همراه باشید.

هم چون روال هفته های قبل، خبر نخست را به اینستاگرام یکی از بلند قامتان تیم ملی والیبال پر افتخار کشورمان اختصاص می دهیم.

از فرهاد قائمی چه خبر؟

q2

فرهاد قائمی که یکی از پر افتخارهای والیبال ایران از خطه گنبد کاووس است، نقش زیادی در تیم ملی در المپیک ۲۰۱۶ ریو داشت و اکنون فرصت کرده تا هر از گاهی،‌ سبک زندگی دیجیتالی خود را از طریق اینستاگرام ۲۴۸ هزار نفریش اطلاع رسانی کند. تصویر بالا، پست اخیر آقا فرهاد برای قهرمانی تیم ملی والیبال ب کشورمان است که اخیرا موفق به کسب آن شدیم.

وی اخیرا به دبیرستان علامه حلی رفته و با بچه های مدرسه یک سلفی چند صد نفره انداخته است.

q-2

صفحه فرهاد قائمی در این نشانی در دسترس است. وی تا کنون بیش از ۱۳۱ پست به اشتراک گذاشته که بیشتر آن ها به تصاویری از همراهی با تیم ملی و خانه زیبایش در گنبد کاووس در استان سرسبز گلستان اختصاص دارد.

شهاب حسینی و پستی جدید

q30

شهاب حسینی این روز ها به خاطر فیلم فروشنده اصغر فرهادی و سایه های موازی، از طریق ادمین،‌ صفحه اش را در اینستاگرام  مدیریت می کند و تنها ۴۰ پست را به اشتراک گذاشته است. وی با انتشار تصویر بالا، به انتخابش در جشنواره FILM ON ACTION اشاره کرده است.

شما می توانید شهاب خان را با ۱.۲ میلیون مخاطب در این نشانی دنبال کنید. شهاب حسینی فقط ۷ نفر را فالو کرده که از آن جمله می توان به: رضا عطاران، پریناز ایزدیار، رامبد جوان، بهرام رادان و مهران مدیری اشاره کرد.

بهنوش بختیاری و همای

q3

بهنوش بختیاری اخیرا تصویر بالا را به اشتراک گذاشت که مربوط به جلد مجله دیده بان است که گویا سردبیری آن را بر عهده دارد. وی زیر این پست نوشت:

سردبیری دیده بان برای من تجربه بزرگ و سخت و شیرینی ست…اینکه آهسته و پیوسته بدون نیاز به قدرت نمایی بخواهی حرکت کنی…در این جامعه خیلی دشواره…اما خداروشکر در زمینه لایف استایل مجله پرخواننده ای هست و تا به حال حاشیه ای هم شکر خدا نداشتیم…آرش نصیری ازت ممنونم که تجربیاتت رو بهم انتقال دادی …

او اکنون با ۱۷۵۳ پست، شمار فالوور هایش از مرز ۴.۹ میلیون مخاطب فراتر رفته و هم چنان پر بیننده صفحه اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد که از آن به عنوان ارتش بهنوشی ها یاد می کند.

شما می توانید بهنوش را در این آدرس دنبال نمایید.

پای درس اینستا نوشته های پرویز خان

q4

 پرویز پرستویی، سبک زندگی دیجیتالی خاص خود را دارد و اینستا نوشته هایش، با استقبال میلیونی کاربران ایرانی در فضای مجازی همراه شده است. او در جدید ترین اینستا نوشته خود گفت:

بچه ها آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند” جنگ هشت ساله ما در پی تجاوزی آشکار صورت گرفت و بنابراین آنچه مردم ما انجام دادند، حضوری داوطلبانه و عاشقانه در جبهه ها برای هدفی مقدس که دفاع از میهن نام داشت بود. سرمایه های عظیمی در این مملکت آسیب جدی دیدند و سلامتی وجان خود را از دست دادند. چه بسیار مادرانی که برای همیشه چشمشان بر راه بازگشت فرزند، باقی ماند.

و چه بسیار زنانی که در غیاب همسران به تنهایی حافظ حریم خانواده و مسئول تربیت فرزندان خود گشتند. و چه بسیار فرزندانی که جنگ نیمی از تمام دنیای کودکی آنها را ربود. چه بسیار جوانانی که با فدا کردن قسمتی از جان خود، بقیه عمر خود را قصه ای کردند از تنهایی ها و دردهایشان، موج های خاطراتشان، نفس های تا ابد زخمی شان، و چندین بار در روز تا مرز شهادت و تا دیدار خدا رفتن و بازگشتنشان .

شهیدانی زنده و آرام و بی شکوه با عشقی که هرگز در وجودشان رو به سردی نگراییده و حماسه ای که بعد از حماسه ی جنگ برای خانواده و خود آنها تازه آغاز شده. کودکان دیروز قربانیان ساکت وخاموش آن هنگام با آسیب هایی به جا مانده تا ابد بر ذهن و روانشان از جنگ، گاهی به دوره این کتاب پر از افتخار و رنج می پردازند و بر آنچه روزگاری بر مردم این سرزمین گذشته فکر می کنند.

وی در پستی دیگر نوشت:

وقتی کودکی هفت ساله بودم ، پدر بزرگم مرا به برکه ای در یک مزرعه برد و به من گفت : سنگی را به داخل آب بینداز و به دایره هایی که توسط این سنگ ایجاد شده نگاه کن . سپس از من خواست که خودم را به جای آن سنگ تصور کنم. او گفت : ” تو می توانی تعداد زیادی از جلوه ها و نمودها را در زندگیت خلق کنی اما امواجی که از این جلوه ها پدید می آید ، صلح و آرامش موجود در تمام مخلوقات را بر هم خواهد زد. به خاطر داشته باش که تو در برابر هر آنچه در دایره زندگیت قرار می دهی مسئولی و این دایره به نوبه خود با بسیاری از دایره های دیگر ارتباط خواهد داشت. نیازمند خواهی بود تا در مسیری زندگی کنی که اجازه دهد ، خوبی و منفعت ناشی از دایره ات ، صلح و آرامش را به دیگران منتقل کند. آن جلوه هایی که از عصبانیت و حسادت ناشی می شود ، همان احساسات را به دیگر دایره ها خواهد فرستاد. تو در برابر هر دوی آن ها مسئولی.

” این نخستین بار بود که دریافتم هر شخص قادر است صلح و یا ناسازگاری درونی خلق کند که در جهان پیرامونش جریان یابد . اگر وجود مان سرشار از نزاع، نفرت، تردید و خشم باشد، هرگز نمی توانیم صلح را در جهان برقرار سازیم . ما احساسات و افکاری را که در درون نگاه داشته ایم از خود ساطع می کنیم، چه در مورد آن ها صحبت کنیم چه سکوت اختیار کنیم.

هر آنچه در درون خویش داریم به جهان پیرامون ما سرایت می کند و خلق زیبایی یا ناسازگاری با تمامی دوایر دیگر زندگی مرتبط است.

نتیجه اخلاقی: این تمثیل جاودانی را همیشه به خاطر بسپاریم که به هر چیزی توجه کنیم، رشد و توسعه می یابد.

اینستا نوشته های پرویز خان را قبلا در مقاله ای تحلیل کردیم.

پرویز خان را در این نشانی دنبال کنید. او تاکنون بیش از ۵۰۰ پست منتشر کرده است.

علی لاریجانی و شهدای مدافع حرم

q5

علی لاریجانی، یکی از سران قوا، فعالیت زیادی در اینستاگرام ندارد اما هر از گاهی،‌بخشی از دیدارها و پیام هایش را دراین صفحه در اختیار مخاطبان قرار می دهد. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، آقای لاریجانی در صحن علنی مجلس، اخیرا از یکی از فرزندان شهدا حرم، تجلیل کرده است.

آقای لاریجانی از ظرفیت سایبر دیپلماسی اینستاگرامش استفاده کرد و بیش از ۵۶ هزار مخاطب دارد. او را در این نشانی دنبال کنید.

سحر دولتشاهی و عکس های کافی شاپی

q6

سحر دولتشاهی از بازیگران سینما و تلویزیون، حضور فعالی در اینستاگرام دارد و شمار فالوور هایش از مرز ۱.۲ میلیون مخاطب فرارتر رفته است.  همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، او اخیرا در کافه ویونا به همراه تنی چند از دوستان رفته و فوتوشوتینگ هایی را گرفته است.

شما می توانید سحر دولتشاهی را در این نشانی دنبال کنید. وی بیش از ۱۴۰ پست منتشر کرده است.

 پژمان بازغی و  سفر به سوئد

q7

پژمان بازغی ، بازیگر سینما و تلویزیون، در چند ماه اخیر فعالیت های زیادی در اینستاگرام داشته که تا حدودی به موضوعات فیلم بارکد باز می گشت. او همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، اخیرا برای شرکت در جشنواره فیلم موسسه خیریه یاری، به سوئد سفر کرده و تصویری از علیرضا مجلل در سریال سردار جنگل را به اشتراک گذاشته است.

پژمان بازغی شمار فالوور هایش از ۸۶۵ هزار نفر هم فرار تر رفته. او فقط صفحه همسرش، مستانه مهاجر، که تدوین گر سینما است را فالو کرده و البته در  این نشانی در دسترس خواهد بود.

 رامبد جوان و آخرین پست خندوانه ای اینستاگرام

q8

رامبد جوان که دو سالی است که با برنامه طنز خندوانه در شبکه نسیم، توانسته مخاطبان زیادی جذب کند، در اینستاگرام نیز بسیار فعال بوده و بیش از ۱۳۰۰ پست را به اشتراک گذاشته است. وی در اوایل مهر امسال، شمار فالوور هایش از مرز ۴ میلیون نفر فراتر رفت. به نظر می رسد که حداقل یک پنجم کاربران ایرانی اینستاگرام، مخاطب صفحه وی باشند.

رامبد، به خاطر ایام محرم و صفر دیگر برنامه ای تا آخر آبان ندارد و به همین خاطر، آخرین مهمانش مصطفی زمانی بود که در یک سال اخیر بخاطر ایفای نقش در سریال ویدئویی با استقبال هوادارانش همراه شد.

جدید ترین پست های رامبد، به ویدئویی هایی از حضور مصطفی زمانی در خنداونه اشاره دارد که در  تصاویر بالا ملاحظه می کنید.

وی چندی پیش یک سلفی به همراه دو تن از رفقای شفیقش گرفت و در اینستا به اشتراک گذاشت که بیش از ۲۳۰ هزار لایک به همراه داشت. شما این عکس را در پایین مشاهده می کنید.

q9

رامبد را در این نشانی دنبال کنید.

محمد رضا گلزار و  فیلم جدیدش

q10

خشکسالی و دروغ، عنوان فیلم جدید محمد رضا گلزار در سینماهای کشور است که اخیرا اکران شده و او نیز جدید ترین پست اینستاگرامش را به بخش هایی از این فیلم اختصاص داده است. وی در تصویر بالا با برخی از عوامل فیلم سلفی گرفته و آن را با ۳.۵ میلیون هوادار خود به اشتراک گذاشته است.

عکسی که در بالا مشاهده می کنید، ۱۲۵ هزار لایک و ۲ هزار کامنت به دنبال داشته که متاسفانه اکثر این کامنت ها، تبلیغات بی سر و تهی هستند که شماری کاربر نمای فارسی زبان،‌ زیر پست های چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام منتشر می کنند.

به هر حال، شما می توانید محمد رضا گلزار را در این نشانی دنبال کنید. صفحه رسمی رستوران ایشان که شمار مخاطبانش از ۱۳ هزار فالوور فرار تر رفته نیز در این نشانی در دسترس است.

کمی از دنیای هنرپیشه های سینما موقتا دور می شویم و به عالم بزرگان مستطیل سبز می رویم و خبر بعدی را از جادوگر فوتبال آسیا شروع می کنیم.

علی کریمی و افتخار آفرینی فوتسالی ها!

q11

علی کریمی، جدید ترین اینستا نوشته خود را به عکس تیم ملی فوتسال ایران اختصاص داده که در رقابت های جام جهانی فوتسال توانست به مقام سومی جهان دست یابد.

او زیر این عکس نوشت:

همین که بدون بازى تدارکاتى و اردو این نتایج رو گرفتین، براى ما قهرمانید. دمتون گرم و خسته نباشید. امیدوارم پاداشى که در خور لیاقتشون هست را از دست دکتر روحانى رییس جمهور محترممون بگیرن.

علی آقای کریمی، جادوگر سابق فوتبال آسیا و ارتش سرخ پوشان پایتخت، این روزها در اینستاگرام با مخاطبانش در ارتباط است و ۱.۴ میلیون فالوور دارد. . او خیلی فعالیتی در اینستاگرام ندارد اما پست هایش با استقبال طرفداران دو آتیشه پرسپولیس همراه می شود.

معمولا علی آقا در پست هایش، از ارائه کامنت و توضیحی خودداری می کند که گویا تصویر بالا استثنا بود!

علی آقا را در این نشانی دنبال کنید.

سلطان و هادی

q12

بعد از جادوگر سرخ پوش ها، باید از سلطان قرمز ها گفت. این هفته علی آقا در اینستاگرام فعال نبود و تنها یادی از هادی سرخ پوش ها در سالگرد درگذشتش نمود و تصویر بالا را منتشر کرد و نوشت: روحت شاد.

علی پروین را در این نشانی دنبال کنید که شمار فالوور هایش از مرز ۴۴۵ هزار مخاطب فرار تر رفته است.

از صفحه رسمی استقلالی ها چه خبر؟

q13

صفحه رسمی استقلالی ها در اینستاگرام، این روز ها مملو از مصاحبه های علی منصور بوده که تیمش هفته هاست که حال و روز خوشی در جدول ندارد و هم چنان در رده وسط جا خوش کرده است. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، تمرینات استقلالی ها و نیم تای اول روزنامه رسمی آن ها مشاهده می شود.

صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام، بیش ترین تعداد پست (بیش از ۱۳ هزار پست) را درمیان صفحات ورزشی ایران منتشر کرده است. استقلالی ها می توانند این صفحه ۴۸۶ هزار نفری را در این نشانی دنبال کنند.

اینستا نوشته های جدید بهاره رهنما

q14

بهاره رهنما، یکی از بازیگران فعال سینما تئاتر و تلویزیون، از جمله سلبریتی های بیش از ۲.۲ میلیون فالوور در اینستاگرام به شمار می رود که فعالیت زیادی در این شبکه از خود نشان داده است. وی با انتشار تصویر بالا نوشت:

به دعوت دو دوست خیلی قدیمی “افشین صادق زاده” و “امیرحسن صدیق” مهمان برنامه “کتاب باز” بودم. تکرارش ساعت یک امشبه ، شبکه نسیم، خیلی خوش گذشت و کلی کتاب بازی کردیم جای همتون خالی.

وی پست جالب دیگری را نیز اخیرا منتشر کرد که تصویرش را در زیر مشاهده می کنید.

q140

او زیر این پست جالب نوشت:

رفتم با حال بد آخر کار و نمایش یک داروخانه تو بلوار دریا ، با خوردن داروها خوب نشدم هنوز اما با دیدن ابتکاری که برای ابراز لطف و محبتشون استفاده کردن انقدر ذوق کردم که نگین:) القصه اینطوریه که قوی میمونم و ادامه میدم در مقابل اون توهین های بی نام و نشان، دریای محبت چنین دوستدارانی منو در بر می گیره و همه اون خزعبلات رو پاک میکنه از ذهنم و از صفحه روزگار، پس بی هنران لطفا آب در هاون نکوبید!

بهاره رهنما را در این نشانی دنبال کنید.

سحر قریشی و سلفی جدید

q15

سحر قریشی این هفته نیز در اینستای خود که به مرز ۴.۲ میلیون فالوور رسیده است فعال بود. او سلفی جدیدی از خود منتشر کرد که در بالا می بینید. وی زیر این پست نوشت:

بعد از ۲۸ ساعت کار و بی خوابی!

سحر قریشی را در این نشانی دنبال کنید.

رضا عطاران و سلفی پریزمایی!

q16

رضا عطاران هنرپیشه طنز سینمای ایران، این روز ها خیلی فرصت نمی کند به اینستاگرام سر بزند، او در جدید ترین پست خود، سلفی پریزمایی را به اشتراک گذاشت که در تصویر بالا مشاهده می کنید. او در زیر نوشت:

Varzesh dar sin city!

رضا عطاران، بیش از  ۲ میلیون فالوور دارد و اخیرا در فیس بوک هم فعال شده است. او را در این نشانی دنبال کنید. آقا رضا، عادت دارد که به همراه برخی از هوادارانش به تماشای فیلم های روی اکرانش در سراسر کشور برود.

 از محسن یگانه چه خبر؟

q17

 محسن یگانه،خواننده پاپ کشورمان اخیرا در اینستاگرام با ۹۶۰ هزار فالوور همراه شده و بیش از ۶۹۱ پست در ۲ سال اخیر به اشتراک گذاشته است. در تصویر بالا، او را در حال اجرا در یکی از کنسرت های اخیرش در تهران مشاهده می کنیم.

محسن را در این نشانی دنبال کنید که بزودی به ۱ میلیونی های اینستاگرام می پیوندد.

الناز شاکردوست و اینستا نوشته جدید

q18

الناز شاکر دوست، بازیگر سینمای ایران،  جدید ترین پست خود را به تصویر بالا اختصاص داد و زیرش نوشت:

من” کدامیک هستم؟! امروز صبح ساعت ها به این کفش ها نگاه میکردم و با خود فکر میکردم که براستى من کدامیک هستم؟؟ دخترى که بندهاى کفش هاى زُمختش را سفت می بندد و در جست جوى خویش تک تک قله ها را بتنهایى فتح میکند و باز تنهاتر از پیش بازمی گردد.

یا آن غریبه اى که با کفش هاى سختِ پاشنه بلند ،تنهـایى اش را برمیدارد با خود میبرد درمیان نگاه هاى پُر از قضاوت آدمـها… و باز لبخــند میزند! من منم، من تویى، من ماییم، من منیّتِ خُفته در خویشتنِ طغیانگرِ ماست، من همان لشگر تک نفره ایست که بر علیه خود شورش را آغاز می کند و تا نابودى تک تک باورهاى من، تو و ما میجنگـــد. بدون شک “مــــــن” یک زن است.

الناز خانم پس از بهنوش بختیاری،  ‌دومین صفحه پر بیننده ایرانیان در اینستاگرام را در اختیار دارد که ۴.۶ میلیون فالوور دارد.

الناز شاکردوست هم چون پژمان بازغی، ادل و بیانسه، هیچ صفحه ای را فالوو نکرده است!

رضا یزدانی و آلبوم جدید و افتخاری جدید تر

q19

رضا یزدانی، خواننده نوستالژی باز پاپ کشورمان، اخیرا تصویری را در اینستا به اشتراک گذاشت که نشان می دهد یکی از آلبوم هایش با موفقیت در سایت بیپ تونز مواجه شده است.

او بیش از ۳۲۸ هزار فالوور دارد.

رضا یزدانی را در این نشانی دنبال کنید.

مهناز افشار و پستی جدید

q20

مهناز افشار، بازیگر فعال سینمای ایران، اخیرا تصویر بالا را منتشر کرد که مربوط به سکانس رویا در فیلم جدید رضا عطاران به نام نهنگ عنبر ۲ است.

مهناز افشار در اینستاگرام ۴.۶ میلیون مخاطب دارد. وی را در این نشانی دنبال کنید.

لیلای ورزش ایران و یک سلفی جدید

q21

لیلا رجبی، یانوی ایرانی پرتاب وزنه در رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶، پست بالا را اخیرا منتشر کرد  و زیرش نوشت: خوشحالی از خود تو شروع میشه. . .

لیلا رجبی را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از سجاد مردانی

q22

سجاد مردانی، از ناکام های تکواندوی ایران در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ ریو، پستی جدید به اشتراک گذاشت و نوشت:

آرامش این روزهایم را مدیون قهرمانهای زندگییم هستم. قدر پدر و مادرتون رو خیلی بدونید. وجودمان از آنهاست.

وی را در این نشانی دنبال کنید.

خانم مجری و اینستا نوشته هایش

q23

سودابه حسنی دخت، مجری توانمند شبکه خبر را حتما به یاد دارید. ایشان در اینستاگرام اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از ۱۵ هزار مخاطب دارد. وی در تصویر بالا، از دغدغه هایش درباره محیط زیست می گوید:

کره ‌ی زمین بدون آب. قطره‌ای که مشاهده می‌کنید در واقع مقدار کل آب‌های کره‌ی زمین و قطره کوچک، آب‌های شیرین آن است. صرفه جویى در مصرف آب را جدى بگیرید.

وی را در این نشانی دنبال کنید.

رضا رفیع و اینستا نوشته ای جدید!

q24

رضا رفیع، مجری برنامه های طنز به خصوص قند پهلوی شبکه آموزش را به یاد دارید. او در اینستا فعالیت هایی دارد و اخیرا یک سلفی با استاد ارجمند و علی نصیریان به اشتراک گذاشته و زیرش چنین نوشته:

هنرمندی بعضی از هنرپیشه ها و بازیگران سینما و تلویزیون را آدم نمی تواند فقط از دریچه صنعت سینما نگاه کند و خیال کند که مثل هنر شاعری و نویسندگی و نقاشی و….. ذاتی و جوششی نیستند و بیشتر جنبه اکتسابی و کوششی دارند. به گونه ای که حتی عده ای خیال کنند می شود با دیدن دم یک تهیه کننده و کارگردان و چند تا کلاس بازیگری رفتن، بر پرده جادویی سینما و قاب تلویزیون نشست و خوش هم نشست!

خیر؛ بازیگران قدری هستند که این تصور و تصویر فرضی را می شکنند. آنچنان قوی و قدَر بازی می کنند و در نقش خود فرو می روند و به نقشی که ایفا می کنند، جان می دهند، که گویی هنر بازیگری با تمام وجود آنها گره خورده و در عمق جان و جهان اندیشه و استعداد هنری شان جوشش و جریان دارد.

یکی از این جمله که من بسیار دوستش دارم، استاد بلامنازع بازیگری “علی نصیریان” عزیز است که کشته مرده نقش آفرینی های بی بدیل او و در کنارش البته اخلاق انسانی و تواضع پنهانی او هستم. از نقش آفرینی در فیلم سینمایی گاو مهرجویی بگیرید تا آقای هالوی قبل انقلاب و…… هزار دستان علی حاتمی فقید و اوجش در “قاضی شارع” قاضی القضات باشتین، در سریال سربداران که با کمترین امکانات دهه شصت ساخته شد و به تاریخ پیوست و صد بار هم اگه به تماشایش بنشینی؛ باز دیدنی است و انگار غیرتکراری. (محمدعلی نجفی، کارگردان اثر، نقش قاضی شارع را متاثر از اندیشه های دکتر شریعتی در ارائه ترکیبی از مثلث زر و زور و تزویر ساخته است.)

این اواخر هم که در نقش”بزرگ خان”در مجموعه نمایش خانگی “شهرزاد”، چنان بازی باورپذیر و قدرتمندی را از خود نشان داد که در این سن وسال و سختی های کار، آدم را به شگفتی وامی دارد و حتما جناب حسن فتحی عزیز (کارگردان باهوش و کاربلد) هم عرایض این شاگرد کنار گود را تایید می فرمایند که شنیده ام به قندپهلوی ما هم تعلق خاطر دارند.

چند شب گذشته، نشستم یکجا تمام سریال شهرزاد را دیدم(و همین جا سزاست که تشکر کنم از دوست خوبم علیرضا عاشوری، مسوول سایت هنری”مردم و چهره ها” که فلش دربردارنده این مجموعه را برایم فرستادند). اواخر فیلم که بزرگ آقا بر تخت ببمارستان بود و به جانش سوء قصد شده بود؛

جایی بودم که استاد نصیریان هم بودند. وسط افطاری مرا بلند کردند که شعر بخوانم. گفتم ظاهرا بانی مجلس، غذای مفت به کسی نمی دهد. من هم چون تازه آش خورده بودند همه؛ با این رباعی شروع کردم:

مده ساقی شرابم،

سیر آشم که از بس خورده ام من،

آش و لاشم، بده یک کاسه دیگر

که فردا خدا داند که باشم یا نباشم!

و این چنین شد که با بزرگ آقا هم آش خوردیم. . .

این مجری طنز پرداز را در این نشانی دنبال کنید.

اینستاگردی در صفحات سلبریتی های ایرانی را در روزیاتو دنبال کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود